Morgen komt.... Coentje!
Re: Morgen komt.... Coentje!
Ook van mij van harte gefeliciteerd met je nieuwe knappe knuffelvent!! Ik zal zijn hinnikje wel missen als ik bij Claudia op het erf kom. Coen stond ook al tijden op mijn verlanglijstje maar ik ben blij dat hij bij jou is gekomen. Veel foto's van hem spammen hoor!!!!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Nou, het hard viel mee, maar je moet http://coenmeloen.blogspot.com/ maar in de gaten houden, daar zet ik onze belevenissen en nieuwtjes opclaudia schreef:Liek schreef:Dankjulliewel!
Vanavond komt de zadelpasser en ga ik er dus als er iets passends is, voor het eerst op zijn nieuwe stek op.
Dus ben heel benieuwd hoe meneer en ik de bak door gaan, komt vast goed
haaaaaaaard, vermoed ik![]()
Dat gaat hij wel spannend vinden.
(ik zal van de week mijn oude foto's een te voorschijn toveren, Coentje als veulentje)

Maar nog geen zadel gevonden, heb wel een mooi zadel op internet gezien wat misschien wat kan zijn, maar nog niet iemand in de buurt gevonden die die zadels heeft en ook inruilt, kent & masters koudbloed zadel.
Groetjes en een lebber van CoenieMeloenie!
Dankje! Foto's ga ik van het weekend zeker makenJankeke schreef:Ook van mij van harte gefeliciteerd met je nieuwe knappe knuffelvent!! Ik zal zijn hinnikje wel missen als ik bij Claudia op het erf kom. Coen stond ook al tijden op mijn verlanglijstje maar ik ben blij dat hij bij jou is gekomen. Veel foto's van hem spammen hoor!!!!

Haha een stalgenootje van me zei vandaag: Hij stond te gillen als een merrie in de wei. Mijn reactie: Hij staat vast te gillen als een hengst, want hij denkt blijkbaar dat hij nog ballen heeft

Van dat CoenMeloen komt ie geloof ik ook nooit meer af, haha.Liek schreef:[http://coenmeloen.blogspot.com/
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Erg heAnita schreef:Van dat CoenMeloen komt ie geloof ik ook nooit meer af, haha.Liek schreef:[http://coenmeloen.blogspot.com/

Ik vind het wel heel leuk om zo van hem verder te kunnen lezen.
hij heeft het echt super naar zijn zin en dat maakt het voor mij wel een stukje gemakkelijker. Het is wel heeeeeel leeg op stal

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- Thessa Keizer
Kent and masters, geweldige zadels! Ik heb hem ook, bernadet heeft hem ook voor Bo en Amanda heeft heeft hem ook voor birenko, verder nog een aantal koudbloeden bij ons op stal die ze hebben! 

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
D'r staat er wel een in de buurt op Marktplaats, maarja, vind ik altijd weer zo'n gok... En wil eigenlijk mijn huidige zadel inruilen.Thessa Keizer schreef:Kent and masters, geweldige zadels! Ik heb hem ook, bernadet heeft hem ook voor Bo en Amanda heeft heeft hem ook voor birenko, verder nog een aantal koudbloeden bij ons op stal die ze hebben!
Heb al wat zaken en zadelmakers gemailt, maar nog weinig gehoord.
Mijn Wintec Isabell Werth met cairsystem (witte boom) lag ook heel fijn op hem.
Coen heeft een korte rug dus als je alles perfect volgens het boekje wil doen dan is het nog een héle zware opgave om een perfect zadel te vinden.
Dit is met mijn Wintec erop

Oww haha als ik 2 foto's verder tik zie ik deze ...
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 6641_n.jpg
Coen heeft een korte rug dus als je alles perfect volgens het boekje wil doen dan is het nog een héle zware opgave om een perfect zadel te vinden.

Van de Isabell Werth heb ik meer goede berichten gehoord, maar kunststof ten opzichte van leer, ik weet het nog niet zoKelly schreef:Mijn Wintec Isabell Werth met cairsystem (witte boom) lag ook heel fijn op hem.

Maar ligt inderdaad wel netjes op hem

Haha die andere foto, schattig

Ik zit met smart op het weekend te wachten dat ik met mijn camera het weiland enzo onveilig ga maken

Dit zadel zit echt extreem lekker!
Het hele zadel is van suede dus je zit lekker stevig
Ik heb de extra grote kniewrongen erop.
En het zadel ligt bijna overal goed op.
Het hele zadel is van suede dus je zit lekker stevig

Ik heb de extra grote kniewrongen erop.
En het zadel ligt bijna overal goed op.

Vanavond ga ik een Thorowgood T6 ophalen, als hij niet past krijg ik mijn geld terug en zaterdag heb ik een afspraak met het Drunens ruiterhuis.
Dus ga er vanuit dat ik dit weekend gewoon een goed passend zadel heb! Mocht van diegene van het Drunens ruiterhuis de Thorowgood ook niet voor zaterdag terugbrengen, want hij wou zien hoe hij ligt
Dus ga er vanuit dat ik dit weekend gewoon een goed passend zadel heb! Mocht van diegene van het Drunens ruiterhuis de Thorowgood ook niet voor zaterdag terugbrengen, want hij wou zien hoe hij ligt