Bedacht me ineens dat ze zich over een jaar of wat waarschijnlijk kapot schaamt met dit soort topics

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
zorg dan dat je voor die tijd zelf ook weer je onverschrokken onbezonnenheid terug hebt...het is maar een tip!roos schreef:Wat onwijs GAAF!!!!!!!Ik wil ook gaan rijden met Jasmijn*alleen nog even wat jaartjes wachten*
aaah..maar heeft jouw moeder vroeger ook topics over je gemaakt? Ik maak dus al 4 jaar af en toe een topic van die 2Saar schreef:Wat een heerlijke foto's![]()
Enne, ik rij nog steeds samen met mijn moeder buiten, dus dat schamen zal wel meevallen
hehehe...ik MOET haar wel joinen, ze zou ook rustig zelf met een vriendinnetje op pad gaan hoor...als ze zou mogen!Nathalie1985 schreef:Heerlijke foto's, Zalig moment! Geniet ervan en pobeer je angst wat opzij te zetten! Denk aan je slogan; if you can't beat them, JOIN THEM !!![]()