Ik ben ook erg benieuwd naar Finn-pics! En Fenna uiteraard ook!
Fijn dat het met Fayah de goede kant op gaat. Hopelijk wordt dat morgen ook bevestigd door de kliniek en kun je weer lekker vooruit kijken
Ik denk niet dat ik meer met z'n manen had gekund Anita, volgens mij zijn die niet zo makkelijk...

Die van Finnea wel, dat scheelt enorm met knippen! Maar wie weet kom ik nog eens langs om de schaar erin te zetten
Jaaah Fugo ook aan het wisselen. Blijf toch maf dat Finnea een van de laatste F-jes is maar wel een van de eersten met wisselen
Karant lijkt me zo ook het beste bij Fin passen, dus ik snap jullie helemaal Dennis, Anita en Annabel

Reden dat Anton me ook wel iets lijkt is omdat ik enorm leuke exemplaren heb gezien uit de combinatie van Timor met Anton-bloed. Maargoed, het zal er de komende jaren eerst niet van komen. Misschien nooit niet. Eerst moeders maar weer eens onder de hengst.
Ja tis me een tutje die Gwynna. Echt een stuk pittiger dan Finnea. Wel maf, wat afstamming betreft zou je het eerder andersom verwachten... Zo blijkt maar weer dat papier ook niet alles zegt!
Ik heb Finnea vandaag weer blij gemaakt. Ze mocht even de wei op. Al had moeders dat bijna voor haar verpest... Net toen ik Finnea aan de hand mee zou nemen de wei in, vloog Woudina vanuit de loopstal de bak in onder het draad door. Het hele spul op tilt

Dus een stuiterende Fin gauw omgedraaid en bij Woudina en Gwynna in de bak gezet. Toen was het feest compleet. Daar gingen ze hoor, staart in de lucht en vliegen maar. Finnea lekker bokken natuurlijk, ze moest echt even d'r energie kwijt

Toen ze moe was, mocht ze toch nog de wei op. Ze trok later alleen nog een sprintje toen ik kuil kwam voeren hihi. Helemaal kapot...
Bij ons is de wei nog niet helemaal bevroren, dus ze kunnen de boel nog stuk lopen als ze beginnen te rennen. Daarom nu eerst Karlien en Finnea de wei op, wanneer de boel bevroren is kan de rest er ook bij.
En omdat ik het niet laten kan, moet ik deze toch écht even delen...