De smid komt vanavond bij mij
Wat zijn ze sterk, de F-jes zijn aan het werk. Deel 9!
Re: Wat zijn ze sterk, de F-jes zijn aan het werk. Deel 9!
Dank je wel
.
.
Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie
Leuk hoor, een eigen huisje!
Hopelijk is het wat.
Succes vast op de keuring, Tass!
Fenna gaat dit jaar mee naar de keuring. Wel spannend hoor.
Ik heb bijna zomervakantie en dan ga ik erop. Ik ben heel benieuwd hoe ze dat op zal pakken.
Hopelijk is het wat.
Succes vast op de keuring, Tass!
Fenna gaat dit jaar mee naar de keuring. Wel spannend hoor.
Ik heb bijna zomervakantie en dan ga ik erop. Ik ben heel benieuwd hoe ze dat op zal pakken.
Odette&Fenna
Hij heeft hem alleen maar om als ze naar een nieuwe wei gaan waar het gras nog lang is als het bijna kaal mag hij weer afSuzanne schreef:zo dik was fugo toch niet anna of wel?
Gister de smid geweest voor de paardjes. Het ging weer goed
.
Aiden doet het steeds beter, hij heeft nu maar 2/3 keer bij het eerste voetje een huppeltje gemaakt en verder stond hij stil en braaf
. We komen er wel!!! Fio was beetje vervelend, die wilde perse liksteen lebberen op dat moment
. En Blond is was braaf als altijd
.
Knappe paardsels <3.
Aiden doet het steeds beter, hij heeft nu maar 2/3 keer bij het eerste voetje een huppeltje gemaakt en verder stond hij stil en braaf
Knappe paardsels <3.
Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie
Hopelijk zijn mijn paarden maandag ook zo braaf, dan komt hier de hoefsmid!!
Tea kent het wel, Fjella doet af en toe moeilijk, maar gaat aardig goed. Icarus weet ik niet, dat wordt nog weer even lastig..
Tea kent het wel, Fjella doet af en toe moeilijk, maar gaat aardig goed. Icarus weet ik niet, dat wordt nog weer even lastig..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Heel veel succes Tass a.s. zaterdag! De laatste twee jaren was in vrouwenpolder geen f-jes ruin! 
Ik ga lekker met vakantie! faira heeft dan daarna nog twee weken voordat wij moeten naar barendrecht.
reinou, balen van die plekjes. maar even goed naar laten kijken ja, geen fijn gevoel denk ik.
Ik ga lekker met vakantie! faira heeft dan daarna nog twee weken voordat wij moeten naar barendrecht.
reinou, balen van die plekjes. maar even goed naar laten kijken ja, geen fijn gevoel denk ik.
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Vandaag even bij Esther langs geweest trailer ophalen. En kon het niet laten om even wat plaatjes te schieten met mijn telefoon.
Tevens een filmpje gemaakt van de club.
Knappe dame wordt Fjell al, met een best leuk maatje!

en het filmpje. (op de foto klikken)

Tevens een filmpje gemaakt van de club.
Knappe dame wordt Fjell al, met een best leuk maatje!

en het filmpje. (op de foto klikken)

Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Wat een leuk filmpje zeg en leuke foto's zo krijg je weer een beeld he 
Kijk die telefoon van jou maakt echt mooie beelden Jan, mare...Fjella ziet er best uit! Enne...niks niet kleiner dan Tea, best stukje groter...denk dat die wel onderweg is naar maatje 1,50! Wel benieuwd hoe die het straks in het werk gaat doen, ik denk dat ze nog wel eens leuk uit de bus kan komen. Ze reageert iig al goed op esther 
Geluk is de vrucht van intens werk
Het is een schatje!! Texas vond ze ook best interessant!!!
Wat kilo's eraf en het is weer een toppertje.
Mijn reactie ook tijdens het filmpje "wow, zo heb ik hem nog nooit zien gaan", hihi.. Ik jaag ze niet zo vaak op een meestal ren ik er dan zelf achteraan, maar nu deed Annabel dat en zag ik bij Icarus even een kwijldraf!!
En als ik mezelf dan terughoor moet ik inderdaad Theo's carriereadvies maar gaan volgen, hihi..
Ben benieuwd wat er uit een afkrabseltje van Finnea gaat komen.. Hopelijk is het een muggenbult!!
Fjella mag maandag nog naar de pedicure en dan aan de slag bij Bart! Ik vind het heel spannend!!
Wat kilo's eraf en het is weer een toppertje.
Mijn reactie ook tijdens het filmpje "wow, zo heb ik hem nog nooit zien gaan", hihi.. Ik jaag ze niet zo vaak op een meestal ren ik er dan zelf achteraan, maar nu deed Annabel dat en zag ik bij Icarus even een kwijldraf!!
En als ik mezelf dan terughoor moet ik inderdaad Theo's carriereadvies maar gaan volgen, hihi..
Ben benieuwd wat er uit een afkrabseltje van Finnea gaat komen.. Hopelijk is het een muggenbult!!
Fjella mag maandag nog naar de pedicure en dan aan de slag bij Bart! Ik vind het heel spannend!!
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wat een leuke foto's en filmpje! 
Leuke foto's van Fjella!
Hoe heeft Fio het gedaan op de keuring?
Fenna was stout vanmorgen. Ze wilde niet mee de wei uit, dus ze draaide zo om op het fietspad
. Lekker handig als je twee paarden vast hebt. Gelukkig kan ik Odet wel loslaten, want die blijft wel staan.
Heel apart, want een eindje verderop gingen haar oortjes naar voren en toen wilde ze wel weer mee.
Ik heb weer geoefend met zadel en hoofdstel, deze keer met de beugels naar beneden. Ze vond het allemaal prima.
Hoe heeft Fio het gedaan op de keuring?
Fenna was stout vanmorgen. Ze wilde niet mee de wei uit, dus ze draaide zo om op het fietspad
Heel apart, want een eindje verderop gingen haar oortjes naar voren en toen wilde ze wel weer mee.
Ik heb weer geoefend met zadel en hoofdstel, deze keer met de beugels naar beneden. Ze vond het allemaal prima.
Odette&Fenna
Fiorano heeft vandaag een 1ste premie gehaald met 36 punten !!!!!! Hij is nu voorlopig modelruin!!!!!! Ik ben zo trots op hem, hij was zo knap en zo braaf!!!!! 
Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie
wat goed van Fio! Gefeliciteerd!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Dank je wel, ik ben echt heel trots
!!!!
Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie
Super gedaan met Fio, gefeliciteerd!!
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Het eerste F-je dat voorlopig model is, gefeliciteerd Natasja.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Gefeliciteerd hoor met je kanjer

Dank jullie wel!!!

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Fjella ziet er goed uit Esther!! Vind ik toch echt wel een super combi, Manus x Tea....al valt Icarus ook beslist niet tegen
wat kan die leuk bewegen!
Wel maf trouwens dat ze zo op de loop gaan voor Texas (of door jullie aanmoediging, heb het filmpje zonder geluid bekeken...). Vorige week een vergelijkbare situatie hier in de wei, Femke wilde graag met het bezoek mee bij Isis kijken (anders is ze eigenlijk nooit meer in de wei te vinden). Alleen reageerde Gwynna daar iets anders op
Die vond Femke zo leuk dat ze die wel even van dichtbij wilde bekijken, dus die ging in een zweefdrafje met de neus over de grond achter Femke aan. Laatstgenoemde wist niet hoe snel ze weg moest komen 
Gefeliciteerd met Fio, wat een super resultaat!!
Heb je al meer foto's van gister? 
Heb Fin gister weer eens gelongeerd met bit in, ging weer netjes! Zelfs een filmpje van gemaakt, alleen kwam ik toch echt een hand te kort hihi. Zonder zweep kan ik haar nog niet longeren. Zal zo eens kijken of ik 'm kan plaatsen!
[edit]
Eerst nog even een standfoto

Ze mag van mij nog iets strakker...maar het gaat de goede kant op
En het filmpje. Normaal loopt ze iets vlotter, maar dan kan ik natuurlijk m'n lichaam en zweep wat beter gebruiken

Ze had later ook nog zo'n idiote actie. Ze schrok ergens van en zou ineens al springend omdraaien. Ik schrok me rot want ik had de longeerlijn er natuurlijk aan. Ging allemaal net goed, ze draaide gelukkig niet helemaal en ik kon haar heel snel ruimte mee geven. Had het ook zo sneu gevonden als ze hierdoor ineens een klap op het bit had gekregen
Wel maf trouwens dat ze zo op de loop gaan voor Texas (of door jullie aanmoediging, heb het filmpje zonder geluid bekeken...). Vorige week een vergelijkbare situatie hier in de wei, Femke wilde graag met het bezoek mee bij Isis kijken (anders is ze eigenlijk nooit meer in de wei te vinden). Alleen reageerde Gwynna daar iets anders op
Gefeliciteerd met Fio, wat een super resultaat!!
Heb Fin gister weer eens gelongeerd met bit in, ging weer netjes! Zelfs een filmpje van gemaakt, alleen kwam ik toch echt een hand te kort hihi. Zonder zweep kan ik haar nog niet longeren. Zal zo eens kijken of ik 'm kan plaatsen!
[edit]
Eerst nog even een standfoto

Ze mag van mij nog iets strakker...maar het gaat de goede kant op
En het filmpje. Normaal loopt ze iets vlotter, maar dan kan ik natuurlijk m'n lichaam en zweep wat beter gebruiken

Ze had later ook nog zo'n idiote actie. Ze schrok ergens van en zou ineens al springend omdraaien. Ik schrok me rot want ik had de longeerlijn er natuurlijk aan. Ging allemaal net goed, ze draaide gelukkig niet helemaal en ik kon haar heel snel ruimte mee geven. Had het ook zo sneu gevonden als ze hierdoor ineens een klap op het bit had gekregen