Haha dat ziet er anders uit, Kristel! Maar je kan het hebben, hoor

Is dat het nieuwe stalgenootje waar je het over had?
Leuk al die jaaroverzichtjes, leuk om te zien hoe een combinatie verandert, Annalynn en Brass, jullie zijn daar wel echt een goed voorbeeld van
Kleine update van hier uit, maandagochtend is de dierenarts wezen kijken bij Benthe. Zij heeft mij gemeld dat ik er niets aan kan doen, behalve de pus er uit drukken en schoonmaken met alleen water.
Dat klinkt makkelijk, maar elke dag oorlog omdat het natuurlijk onwijs pijn doet...
De dierenarts vertelde mij ook dat het van Benthe hoogstwaarschijnlijk geen droes is, kan haast niet. Ten eerste omdat droes eigenlijk altijd samengaat met flinke (+40 graden) koorts, en Benthe dat echt niet gehad heeft (altijd even vrolijk en levendig geweest). En ten tweede komt droes het meeste voor in het voorjaar, dit weer is geen droes-weer

.
Eerder is het dus een bacterie, een virus.
Benthe en Jamal staan toch met z'n tweeën nog steeds apart. Dit gaat wel goed, maar ik baal dat de paarden nu met dit goede weer niet naar buiten kunnen

Andere paarden staan lekker op de weide (weide is bevroren en zonnetje schijnt), en die twee arme monsters staan in hun stalletje te wachten op niets......
Nja. Dit weekend maar lekker buiten lopen/rijden/wandelen/watdanook.
ENNN nog maar 7 nachtjes

en dan komme ich HEIMMMMMM

voor de kerstvakantie.
Ik heb er zin in!
Hopelijk is dan dus al het gedoe met Benthe voorbij, heeft voor mij nu wel lang genoeg geduurt!!!

Hopelijk kunnen ze dit weekend al terug in de groep. We shall see!