Wij hebben veel plezier in ons B-tjes topic deel 4!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
MiSs_vOsj

Re: Wij hebben veel plezier in ons B-tjes topic deel 4!

Bericht door MiSs_vOsj » do 01 apr 2010, 10:32

Bedankt! Jammer genoeg kan ik niet even heen, moet stage lopen tot 5 en daarna werken.. :o
Volgens mij is hij idd het eerste B'tje in ons topic die 5 is geworden.

Haha ja ik heb het gelezen, gek paard.. :P
Maargoed, blij dat hij het deed toen je er niet op zat, dat zal iets minder prettig zijn geweest.
Anouska

Bericht door Anouska » do 01 apr 2010, 13:16

Gefeliciteerd Linda! Jou kerel is volgens mij idd de eerste van het topic.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Bailey

Bericht door Bailey » do 01 apr 2010, 15:32

Gefeliciteerd Linda met Basco! Volgens mij is hij inderdaad de eerste *o/*

hihi kristel, heb je verhaal gelezen, wat een gek paashaaspeerd heb je toch :=
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » do 01 apr 2010, 17:27

HAHA Kristel ik heb het gelezen, hilarisch :P

Nog andere originele 1 april grappen? Gister op stage komt een jongetje naar mij toe en fluistert in mijn oor: 'Juf, niet doorzeggen hoor! Ik neem morgen een scheetkussen mee, die leg ik onder de billen van juf Bernadet!!!

Haha :P De voorpret alleen al :+ :=
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Keandra

Bericht door Keandra » do 01 apr 2010, 17:34

haha

lol

bij ons op het werk is het niet tot grapjes gekomen, gelukkig
(kan redelijk gevaarlijk worden met onze platen die vol bacteriën zitten, recente bacteriekweken en zo dus ...)
en Leslie die was het totaal vergeten, maar daarvoor hoeft het geen 1 april te zijn om een grap met je uit te halen :=
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » do 01 apr 2010, 17:40

Wat voor werk doe je precies, Sofie?

Haha Leslie is sowieso een grapjas? }-o
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 01 apr 2010, 18:52

Jeehj! Beer lust eindelijk eens iets dat ik voor hem heb gehaald! Muesli met spul om keeltjes te verzachten..hij kon er geen genoeg van krijgen! Paar handjes gegeven..morgen weer..kreeg een gratis probeerzak van de winkel in D'vaart..aardig! Speciaal voor paarden die hoest hebben (gehad). Zit van alles door en het rook lekker! als is het maar voor de verwennerij..hihi..
Ilonka

Bericht door Ilonka » do 01 apr 2010, 18:56

Gefelciteerd met Basco! Ik weet niet wanneer Brass jarig is :'( in juli dat weet ik dan wel weer (waarschijnlijk) haar paspoort zegt juli maar het zou natuurlijk ook juni kunnen zijn want ze bekijken dat pas in september)

Kristel wat fijn dat Beer niet hoestte en dat hij zijn musli op at. Enne de Massimo is TRAIL niet TREC :P
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 01 apr 2010, 19:13

Ohw ja..nou die met die ribbelzitting haha..ben in D'vaart bij het tuig weggebleven want ik wordt altijd veel te hebberig daar man! Heb ook nog een ander homeo goedje meegenomen waar de mevrouw van de winkel (met eigen paarden) erg fan van was bij kuchjes dus ben benieuwd..Beer heeft al een dosis gehad net..hij vond het nog lekker ook..gek peerd!
Ilonka

Bericht door Ilonka » do 01 apr 2010, 19:16

Wat voor goedje heb je mee gekregen?

Brass heeft even een pracht van een remweg in de wei gelegd. Ik was met Ilonk fietsen (ze heeft een singelplek :( en moet natuurlijk wel de nodige km in de week maken) normaal doet Brass daar niets op. Vandaag was ze al aan het rennen en bokken toen ik er nog was.
Tijdens het uitmesten zag ik een remspoort tot een halve meter BUITEN de wei, best wel knap...
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 01 apr 2010, 19:20

Hahaha buiten de wei? Wauw, westernpeerd in spe! ;)

Ik weet de naam van het goedje niet meer..haha heb t op stal laten staan..rood met blauw doosje met een flesje en een spuit..je kunt het injecteren of oraal geven.. ik heb het als een wormspuit gegeven..puur natuur dus ik durf dat wel aan...
Bailey

Bericht door Bailey » do 01 apr 2010, 20:37

Oh wat goed Kristel dat je iets hebt gevonden dat Beer ook lekker vindt!

Haha, Brass een hele remweg. Buiten de wei nog wel, da's echt knap inderdaad.

Wat lief Marleen, kinderen en hun voorpret :=

Bailey was weer geweldig vandaag. Hij was wat stijf met rijden maar had er zin in dus hij werd makkelijk losser.
Nadat hij hard gewerkt had heb ik voor het eerst zonder hoofdstel op hem gereden. Meneer dacht eerst dat dat betekende dat hij alle kanten op mocht crossen, maar al snel ging het heel goed!
Toen heeft hij nog met de grote paardenbal gevoetbald, met mij erop en zonder hoofdstel. Hij is een echte voetballer, snapt inmiddels dat je de bal weg kan schoppen en loopt/draaft er dan zelf weer achteraan. Hij denkt dat het doel is om de bal klem te leggen in een hoek. Bal echt tegen de bakrand geplet, en hij maar trots kijken!
Was echt ultieme lol-met-je-knol vandaag!
Ilonka

Bericht door Ilonka » vr 02 apr 2010, 07:42

Oh wat goed om te lezen Sterre! Bailey is echt een braverd hoor!
Dat vraagt om foto's! Waar staat Bailey, op welke stal?
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » vr 02 apr 2010, 08:36

Ha! leuk he dat paarden voetbal!! Het is er bij ons de laatste tijd niet meer van gekomen... Zal hem er ook maar weer eens bijpakken want Benth vind dat ook zo leuk (en ik trouwens ook :P )
Vanavond wedstrijd!! :D Dus zometeen even heen om te wassen e.d. Hopelijk houd ze zichzelf dan de rest van de dag een beetje schoon.
Het is vanavond een nieuw proefje, én voor de eerste keer buiten dus ik ga er niet al te veel van verwachten ;)
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 02 apr 2010, 09:30

Succes Marleen!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » vr 02 apr 2010, 10:09

Thaaaanks :D
Keandra

Bericht door Keandra » vr 02 apr 2010, 12:16

hier hebben we resultaat van Jalenka haar bloed en mestonderzoek.
in het mestonderzoek geen wormen meer gevonden, maar in het bloed zijn er wel nog tekenen van een worminfectie := :n

dus vanavond komt de DA Jalenka nog een inspuiting geven in de spieren om deze wormen (weet nog niet specifiek welke het zouden kunnen zijn of waar ze juist zitten) te kunnen kwijt spelen.
doordat we dit nieuws krijgen gaan we preventief ook bij Githa bloed laten trekken om zeker te zijn dat zij dit probleem niet ook heeft

verder waren de bloedwaarden ok, geen problemen met hormonen en vitaminen en toestanden, juist de wormpjes

dus waren we niet slecht bezig met ons Jalenkaatje, aangezien ikzelf dat onderzoek specifiek gevraagd heb en dus wel serieus met haar begaan ben

ik ga ook zien om straks enkele foto's te plaatsen van Githa en Jalenka
Anouska

Bericht door Anouska » vr 02 apr 2010, 17:38

Zoals jullie wel gezien hebben reageer ik nu vrij weinig op wat er gepost is. Dat zal nog wel ff zo blijven, ik heb weer een terug val. Voel me weer k**, slaap slecht en huil weer veel.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 02 apr 2010, 17:46

Oh Anouska wat vervelend.. lekker rustig aan doen, wandelen met een mp3 speler met leuke lentemuziekjes en jezelf pamperen! Sterkte...
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » vr 02 apr 2010, 19:26

Hè bah Anous, dat is niets aan.. Hoe kan dat nou, je hebt lekker een nieuwe baan, loopt voorspoedig! Richt je op de positieve dingen!!

Ik ben net terug van de wedstrijd! Het was de eerste keer buiten dus SPANNEND!! En dan kom ik er daar ook nog achter dat ik de verkeerde proef heb geoefend :x
stomstomstom!! Maargoed, snel proefje doorgelezen en maar gewoon gereden, beetje flexibel moet je natuurlijk wel kunnen zijn als topruiter := hehe :Y)

Nou onze reputatie daalt steeds verder, we hebben twee keer 176 gereden. Jammer, maar ik heb wel gewoon heerlijk gereden, mevrouw was héérlijk voorwaarts en ik merk gewoon elke keer als we rijden dat we vooruit gaan en dat is natuurlijk super :+:

Lastig hoor, buiten! Dat inrijden is superrommelig, iedereen op een groot stuk veld en allemaal anders en jesus... daar kan ik slecht tegen haha! En in de ring, géén hekjes!! Benthe moet nu dus écht zelf lopen, geen steun meer aan bakranden of vaste hoefslagen of hekjes of wat dan ook. Hebben we natuurlijk wel geoefend, rijd vaak op de binnen hoefslag e.d., maar toch lastig. Dus in de galop schoot ze me bijna de ring uit, mevrouw had er zin in (ze heeft gister een schep sportmuesli gehad van mijn stalgenoot, := volgens mij werkt het echt :# ).
En natuurlijk 2 proeven, dat heb ik binnen nog niet gereden dus dit was de eerste keer. Ik was daar wel een beetje bang voor, ik denk die tweede proef komt dan ja NOOIT goed, dan heeft ze écht geen energie meer! Maar viel me honderd procent mee, ze liep juist nog lekkerder dan in de eerste proef +:)+

Nja om een lang verhaal kort te maken: Ik heb gewoon een TOP fjord en daar ben ik SUPER trots op :D *o/* *o/* *o/* *o/* :+: :#
Plaats reactie