dank voor jullie snelle antwoorden zeg! Leuk om jullie verhalen te horen.
Haha, ja, ik weet ik 'voor de rest van z'n leven' niet echt realistisch is, vandaar ook die aanhalingstekens
Waar het een beetje vandaan komt is dat er bij ons op stal mensen al jaaaren met hetzelfde zadel rijden. Dan praat ik ook echt over 10 jaar van sommigen. Nu ben ik natuurlijk geen zadelpasser of -maker dus of het allemaal perfect ligt is een tweede, maar het zette me wel aan het denken.
Ik zou gewoon graag een nieuw zadel willen, engelse zadels zijn toch niet echt mijn ding. Maar het is toch een heel flinke uitgave en zou het zo zonde vinden als het over een paar maanden niet meer zou passen.
Snap wel dat je dat niet vantevoren kunt weten, maar die jonge paardjes groeien zo ontzettend hard! Dat houdt me dan toch tegen. Zeker zolang het zadel dat ik nu heb (nog) past, maar het is gewoon niet mijn droomzadel
Boomloos heb ik inderdaad geprobeerd. Ik vond het wel lekker zitten, maar voel me er niet (meer) veilig mee. Westernzadel denk ik ook niet direct aan, heb dat vroeger gehad en hoewel dat lekker zit op buitenritten zat het me toch wel wat in de weg als ik er andere dingen mee wilde.
Ben benieuwd naar je nieuwe kapsel Kristel!
Wat goed dat Brass een compliment over haar hoefjes kreeg. Arme Ilonka