Foto's heb ik wel gemaakt, staan bij PP.
Nu maar hopen dat we weer een beetje de goede kant op gaan, ben dat vervelende gedrag wel een beetje zat aan het worden, pfff.
Groetjes Thessa en Aike

Ik ben dit dus niet helemaal met je eens.adanco schreef:Denk ook niet dat het helpt als iemand anders op je paard gaat... Lijkt me t beste als je begeleiding vanaf de grond krijgt.
"zelfs" Kelly kan geen wonderen verrichten, zeker niet door er 1 xtje op te gaan..Lijkt me volstrekt zinloos. Uiteindelijk moet ze het goed doen als jij erop zit en paarden zijn slim genoeg om te weten wie er op hun ruggetje zit..
Maargoed, ik hoop voor je dat het snel beter gaat en dat je weer lekker ontspannen kunt rijden, heel veel succes in ieder geval!!
JA MAMA!! haha je wil niet weten hoe vaak ik dat per dag naar mn hoofd krijg!!Yoline schreef:Ooohh wat balen van Adanco! Hopelijk loopt ie snel weer goed!
Jaaa Azalia foto'sWel een beetje voorzichtig doen Fabiënne
Liesje gaat lekker momenteel. Ben iets relaxter aan het rijden en dat werpt z'n vruchten af. We pakken ook langere stukjes buiten mee en dat gaat echt fijn. Hoop over een weekje het hele zandpad onder het zadel af te kunnenNu doen we nog een stukje onder het zadel en een stukje lopend. Ze vindt het zo leuk
Zo uhuh, niet helemaal wakker geloof ik hahahhaha.Fabienne-Fotografie schreef:hey dames ging deze hele discussie nou over dat iemand heel even op een paard heeft gezeten??
whahaha oh waar zijn we mee bezig!
maar goed, fijn dat het nu uitgesproken is!
@ thessa, ik bedoelde eigenlijk dat ik de foto's kom maken als ik er toch ben!!! snappie!
mijn lieve little pony heeft liefdesverdriet!
vorige maand is er een haffie op stal bijgekomen en zalie was meteen spontaan hele maal tot over haar oren verliefd op haar! en ik geloof dat het wederzijds was.
zalie en Gaspard gingen vanaf april al het land op. en de haflinger mocht nog niet zo lang en alleen als andere paarden eruit waren en dan met het andere paard van dat meisje..
gevolg was dus dat Donja( zo heet de haf) pas om 6 uur s'avonds naar buiten ging en die van ons al om 8 uur s'ochtends. ze stond dus de hele dag alleen binnen...
heel zielig.. nou hadden wij al aangeboden dat ze bij zalie en Gas kon staan... maar ze heeft besloten om terug te gaan naar haar oude stal! ( aan de andere kant van het slootje)
zalie is helemaal uit haar doen!
ze is stil. normaal is ze heel vrolijk en enthousiast. ze blijft zelfs bij mama staan als ze haar in de wei zet. normaal rent ze dan weg en gaat eten of valt meteen aan maar de laatste dagen blijft ze bij mama staan met haar snuit tegen mama aan. ook wil ze eigenlijk alleen maar knuffelen.
haar hooi eet ze ook niet meer helemaal op! als mama weg gaat gaat ze wel staan grazen.
snoepjes eet ze wel op maar normaal ben ikk dan bijna mn hand kwijt maar nu doet ze dat heel rustig en voorzichtig.
haar vrijheidsdressuur dingen doet ze ook wel maar ook veel rustiger en minder enthousiast!
ik heb er ook nog nooit zien gapen, en de laaste dagen gaapt ze regelematig!!
arme pony! met rijden gaat het erg goed! mama doet erg haar best!
en pony ook! kan niet wachten tot ik weer mag!
iemand een idee hoe ik mijn pony kan opvrolijken??