Omdat ik zaterdag wedstrijd heb in een binnenbak, ben ik vandaag naar neerijnen geweest, om te oefenen, we hadden 2 fjorden mee. Wintura was in het begin helemaal gestresst, allemaal springen en stijgeren. Ze heb zelfs zo hoog gestijgerd, dat ik er van achter afgleed maar had gelukkig de teugels nog beet, en ben weer opgestapt.. na een kwartiertje als een gek rond te hobbelen begon ze heerlijk te lopen. Hier een paar foto's!
eindelijk rustig.. (na een tijd rijden)
mij instructice op onze marathon fjord
niet hoofd kantelen
netjes, alleen jammer van verkeerde moment..
wij samen..
groetjes!!
Laatst gewijzigd door dirma_wintura op di 30 dec 2008, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
8 augustus Gelderse Kampioenschappen!! KNHS L2+13, M1 startgerechtigd!! Onderling M1+1!
Ter dekking aangeboden: Mini-shet, helemaal zwart, volle manen, staart en sokken. 86 cm
Wat doet jouw rechterarm daar op die foto die je zelf netjes (maar het verkeerde moment) vindt???
Zitten een paar mooie plaatjes tussen, maar niet zo fraai dat ze zo stout was natuurlijk.
Veel succes met je wedstrijd zaterdag!
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Mooie fjorden zeg!
Jordy heeft jaaaaren in een binnenbak wedstrijden gelopen, na een jaar is hij weer een binennbak binnengegaan met een clinic. OMG! toen heeft hij mij de grond laten zien..
Suc6 met alles!
♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!