Het begon allemaal gisterenavond met wassen... Men neme een niet al te vrolijke Fjord..Arm beest hahaha!

Na het wassen knoop je zijn staart vast omdat je dat gewoon leuk vindt..

D-day begon al vroeg..half 8 op stal om daar een poepvlek Beer aan te treffen..beetje jammer! Lang leve Cowboy Magic en harde borstels..het was zo weer weg..
Inladen die handel! Beer is de makkelijkste trailerfjord ooit..rent er nog net niet zelf in haha!

Aangekomen op het terrein knup je je peerd aan een touw en begint met installeren van al je eigen troep.. Tsja Beer...daar sta je dan!

En dan begint het echte werk..ik vet nerveus, Beer zijn eigenwijze zelf..heerlijk!

Okee, tijd om te vergaderen..Beer, vanaf nu iets rustiger lopen vriend..afgesproken?

Prachtig geïllustreerd door meneer Beer.. we liepen hier al rondje 30 ofzo..pfff

En van zoveel rondjes en lang wachten krijg je baldadige paarden..hier komt de hooligan in Beer naar boven..what's new?

Maar, hij kan ook lief kijken!

Dan zijn wij aan de beurt..ieks, spannend!

Rondje lopen, harderharderharder!

Zo ja..dat is beter..

Daarna hebben we ook (voor spek en bonen) meegedaan aan bestgaand recreatiepaard.. Tegen deze tijd was die arme Beer zo ontzettend ingekakt dat ik er niet veel meer uit kreeg met rijden..moest hem aansporen (zeldzaam) en hij was wat hangerig (groot, zwaar hoofd haha). Maar hij galoppeerde goed aan, allebei de kanten en hij galoppeerde ook mooi door, zelfs min of meer langs de kant haha! We zijn nog niet zo lang met galop bezig en hij vindt het echt heel moeilijk! Hij was wel zoooo braaf..was aangenaam verrast!

Mijn slagschip...

Net in de ingang van de ring...het is bijna knap!

Een doodvermoeide Beer..ik kan het gewoon aan zijn ogen zien..

Beetje uitstappen..

Pretbek

En met z'n allen!

En weer thuus...aaahh, eindelijk vies maken!

Dat was onze keuringsdag..de eerste ooit van allebei!