Hij had een kleine bemerking op zijn gebit.Sabbel schreef:Ach wat jammer, waar moet ik daarbij aan denken?Yoline schreef: 06. Alco 20040234, Kventin x Ulga v. Hayo - teruggetrokken, vet. bemerking.
Dit komt mede omdat hij aan het wisselen is.
Hij had een kleine bemerking op zijn gebit.Sabbel schreef:Ach wat jammer, waar moet ik daarbij aan denken?Yoline schreef: 06. Alco 20040234, Kventin x Ulga v. Hayo - teruggetrokken, vet. bemerking.
Als dat daar door komt waarom houden ze daar dan geen rekening mee? Wat waren zijn punten of zijn ze al vroegtijdig gestopt?Kelly schreef: Hij had een kleine bemerking op zijn gebit.
Nee, ze zijn niet vroegtijdig gestopt. Dat hadden ze in principe wel moeten doen. Toen hij voor de Vet.keuring kwam zei vander Holst dat alles goed was en in de pauze zijn ze opnieuw komen kijken met van Bon. Die gaf hem niet het voordeel van de twijfel. Toen heb ik ook gezegd dat ik het niet goed vond dat ze dat die ochtend niet gezegd hebben. Dan was hij ook niet verder de keuring in gegaan. Ik heb toen ook zelf gezegd dat ik niet meer terugkwam in de ring. Ik was wat de gang van zaken betreft erg teleurgesteld.Charret schreef:Als dat daar door komt waarom houden ze daar dan geen rekening mee? Wat waren zijn punten of zijn ze al vroegtijdig gestopt?Kelly schreef: Hij had een kleine bemerking op zijn gebit.
Wikke schreef: Claudia,ik wil geen zout op je wonden gooien,dit zijn geen leuke dingen,maar een overbeet is toch een probleem in de kaak,kan dit na t wisselen dan verbeteren?(teniminste in de "wandelgangen" werd het woord overbeet genoemd)
maar dat neemt niet weg dat het absoluut niet netjes is,om hem dan tosh eerst buiten verder te laten opstellen,voordat ze moeilijk gaan doen.
iig sucses morgen!