endurance Soest was een heerlijke rit (lang verhaal)

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Jowien

Re: endurance Soest was een heerlijke rit (lang verhaal)

Bericht door Jowien » wo 29 jul 2009, 17:27

@Gerritje: dan moeten we volgen voorjaar ook maar een keer samen trainen, zo ver wonen we niet van elkaar af!
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Lotte

Bericht door Lotte » wo 29 jul 2009, 17:37

Wat een leuk, enthousiast verhaal!
Lijkt mij ook wel wat hoor, gister met Ody in Appelscha gereden (Drents-Friese Wold), vinden we beiden ook super.

Heel veel succes daar alvast!
:L Ody v. Myrstein: Z2 startgerechtigd!--> Wedstrijdpensioen vanaf augustus 2012, dus vanaf nu lekker recreatief! :D
Gerritje

Bericht door Gerritje » wo 29 jul 2009, 17:40

Jowien schreef:@Gerritje: dan moeten we volgen voorjaar ook maar een keer samen trainen, zo ver wonen we niet van elkaar af!
Waar sta jij? Zoef staat in Noordwijkerhout. Maar we kunnen als Zoef wat verder is in de training wel een keer samen trainen hoor. Hoop hem wel wat eerder op wedstrijd afstand te hebben dan volgend jaar, maar wil een x aantal basis km rijden voordat ik start.
---
Jowien

Bericht door Jowien » do 30 jul 2009, 06:07

@ Gerritje: Orlinde en ik wonen allebei in Santpoort-Noord. Met de trailer ben ik in drie kwartier bij jou denk ik.

@Lotte: Drents-Friese Wold, leuk! Daar doe ik 29 augustus mee aan de mendurance. Kom je langs?
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Ilonka

Bericht door Ilonka » do 30 jul 2009, 07:59

Ahhh hier begint het ook heel hard te kriebelen. Maar Brass moet eerst nog aan het touw gaan lopen, zadelmak gemaakt en basiskm gaan leggen voor ik wat kan gaan dromen.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Polle

Bericht door Polle » wo 02 sep 2009, 20:52

He he, eindelijk je verhaal gelezen. Wat een belevenis, heerlijk zo'n rit met je paard te maken. En wat een geweldig paardje heb je toch.

Groet, Pauline.
Plaats reactie