Startkaart via stamboek?
Startkaart via stamboek?
Hallo,
Ik ben wat mogelijkheden aan het onderzoeken en vraag me af, kun je een startkaart opvragen vanuit het stamboek? Of een andere vereniging waar je geen rijdend lid hoeft te zijn ?
Gr. Saskia
Ik ben wat mogelijkheden aan het onderzoeken en vraag me af, kun je een startkaart opvragen vanuit het stamboek? Of een andere vereniging waar je geen rijdend lid hoeft te zijn ?
Gr. Saskia
Nelis
v. Bjorgard m. Sidelia
M1 + 8 WP --> Nu lekker met Pré pensioen!
Cural
v. Sven m. Ura
M1 + 11 WP
v. Bjorgard m. Sidelia

Cural
v. Sven m. Ura
M1 + 11 WP
Re: Startkaart via stamboek?
Via het stamboek kan het niet.
Rijdend lid moet je altijd worden anders kan je geen startkaart aanvragen.
Maar je bedoeld denk ik waar je niet naar verenigingslessen hoeft?
Die zijn er genoeg
Rijdend lid moet je altijd worden anders kan je geen startkaart aanvragen.
Maar je bedoeld denk ik waar je niet naar verenigingslessen hoeft?
Die zijn er genoeg

Ik ben lid van Fjovrili, fjorden vereniging in Limburg.
Ik ben daar puur startkaart lid
Ik ben daar puur startkaart lid

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Oke klinkt goed! Weet je zo wat de kosten zijn Amber?
Nelis
v. Bjorgard m. Sidelia
Cural
v. Sven m. Ura
M1 + 11 WP
v. Bjorgard m. Sidelia

Cural
v. Sven m. Ura
M1 + 11 WP
22,50 euro voor Fjovrili
48 euro voor KNHS
48 euro voor KNHS

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Denk dat ik dat ook ga doen!! Goed plan 

Nelis
v. Bjorgard m. Sidelia
Cural
v. Sven m. Ura
M1 + 11 WP
v. Bjorgard m. Sidelia

Cural
v. Sven m. Ura
M1 + 11 WP
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Ik zou het ook zo doen, maar staat wel gek als ik op Texel rijd voor de Fjovrili. Scheelt veel geld!
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
Maar je betaalt wel minder startgeld bij je eigen rijvereniging. Als je nooit in Limburg start, moet je dat wel tegen elkaar afwegen. Alhoewel, ik start ook niet zo vaak bij mn vereniging. Goed puntje om nog eens onder de loep te nemen.. 

Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
Ach, ik woon in Gelderland. 

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Anna_Dani schreef:Maar je betaalt wel minder startgeld bij je eigen rijvereniging. Als je nooit in Limburg start, moet je dat wel tegen elkaar afwegen. Alhoewel, ik start ook niet zo vaak bij mn vereniging. Goed puntje om nog eens onder de loep te nemen..
Hoe bedoel je dat? Ik betaal nu bij ieder concours ongeveer hetzelfde aan start geld... (18 euro voor 2 proeven)
Nelis
v. Bjorgard m. Sidelia
Cural
v. Sven m. Ura
M1 + 11 WP
v. Bjorgard m. Sidelia

Cural
v. Sven m. Ura
M1 + 11 WP
Ik ben ook lid bij Fjovrili.
Ik woon in brabant en ik start waar ik wil. Geen enkel probleem.
Ik woon in brabant en ik start waar ik wil. Geen enkel probleem.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ik betaal bij mij eigen vereniging 15 euro voor 2 proeven en bij andere verenigingen 18, 20 of zelfs 25 euro.sassies84 schreef:Anna_Dani schreef:Maar je betaalt wel minder startgeld bij je eigen rijvereniging. Als je nooit in Limburg start, moet je dat wel tegen elkaar afwegen. Alhoewel, ik start ook niet zo vaak bij mn vereniging. Goed puntje om nog eens onder de loep te nemen..
Hoe bedoel je dat? Ik betaal nu bij ieder concours ongeveer hetzelfde aan start geld... (18 euro voor 2 proeven)
Maar daarnaast betaal je natuurlijk ook voor je rijvereniging per jaar een x bedrag. Stel dat bedrag is 60 euro en ze organiseren per jaar 10 wedstrijden waarop je gemiddeld 5 euro "ledenkorting" krijgt, dan bespaar je zo'n 50 euro aan startgeld. Maar betaal je voor je vereniging 30 euro, maar je start daar nooit en profiteert niet van de ledenkorting, dan ben je netto duurder uit. Hoop dat t een beetje duidelijk is.
[/quote]Maar je betaalt wel minder startgeld bij je eigen rijvereniging. Als je nooit in Limburg start, moet je dat wel tegen elkaar afwegen. Alhoewel, ik start ook niet zo vaak bij mn vereniging. Goed puntje om nog eens onder de loep te nemen..
[/quote]
Hoe bedoel je dat? Ik betaal nu bij ieder concours ongeveer hetzelfde aan start geld... (18 euro voor 2 proeven)[/quote]
Ik betaal bij mij eigen vereniging 15 euro voor 2 proeven en bij andere verenigingen 18, 20 of zelfs 25 euro.
Maar daarnaast betaal je natuurlijk ook voor je rijvereniging per jaar een x bedrag. Stel dat bedrag is 60 euro en ze organiseren per jaar 10 wedstrijden waarop je gemiddeld 5 euro "ledenkorting" krijgt, dan bespaar je zo'n 50 euro aan startgeld. Maar betaal je voor je vereniging 30 euro, maar je start daar nooit en profiteert niet van de ledenkorting, dan ben je netto duurder uit. Hoop dat t een beetje duidelijk is.[/quote]
Ledenkorting kennen wij helaas niet! Zou wel een goeie geweest zijn trouwens, haha... Voor gelimiteerde startpas betaal je toch 48 en voor een ongelimiteerde meende ik iets van 78.
Op onze vereniging kan je niet alleen startend lid zijn, je moet meteen het lesgeld erbij betalen.

Hoe bedoel je dat? Ik betaal nu bij ieder concours ongeveer hetzelfde aan start geld... (18 euro voor 2 proeven)[/quote]
Ik betaal bij mij eigen vereniging 15 euro voor 2 proeven en bij andere verenigingen 18, 20 of zelfs 25 euro.
Maar daarnaast betaal je natuurlijk ook voor je rijvereniging per jaar een x bedrag. Stel dat bedrag is 60 euro en ze organiseren per jaar 10 wedstrijden waarop je gemiddeld 5 euro "ledenkorting" krijgt, dan bespaar je zo'n 50 euro aan startgeld. Maar betaal je voor je vereniging 30 euro, maar je start daar nooit en profiteert niet van de ledenkorting, dan ben je netto duurder uit. Hoop dat t een beetje duidelijk is.[/quote]
Ledenkorting kennen wij helaas niet! Zou wel een goeie geweest zijn trouwens, haha... Voor gelimiteerde startpas betaal je toch 48 en voor een ongelimiteerde meende ik iets van 78.
Op onze vereniging kan je niet alleen startend lid zijn, je moet meteen het lesgeld erbij betalen.
Cural: Mn lieve gele vriend!
V. Sven
M. Ura
B Fjordsport
KNHS B+11, L1+10, L2+10, M1+3
RUINENKAMPIOEN 2011 VORDEN 37 PUNTEN!!!
B zadelproef dussssss MODELRUIN!!!
V. Sven
M. Ura
B Fjordsport
KNHS B+11, L1+10, L2+10, M1+3
RUINENKAMPIOEN 2011 VORDEN 37 PUNTEN!!!
B zadelproef dussssss MODELRUIN!!!
Ja in dat geval kun je gewoon voor de goedkoopste gaan.
Wij krijgen hier geen korting als lid zijn en je start dan bij je eigen vereniging. Dat vind ik trouwens wel een heel aantrekkelijk idee.
Fjorilli is dan wel een stuk goedkoper. Ik betaal niet voor alleen lid 106,75 [zal wel hoger worden] per jaar incl. knhs. Ik wil best overstappen, maar dan val ik ook niet meer onder onze kring en ik weet eigenlijk niet of dat nog gevolgen heeft.
Ben nu ook wel nieuwsgierig wat jullie allemaal betalen.
Fjorilli is dan wel een stuk goedkoper. Ik betaal niet voor alleen lid 106,75 [zal wel hoger worden] per jaar incl. knhs. Ik wil best overstappen, maar dan val ik ook niet meer onder onze kring en ik weet eigenlijk niet of dat nog gevolgen heeft.

Liefde is..Alies Dragan Jouke
Contributie 2013: € 37,50
Paard en Sport: € 31,75
Basislidmaatschap KNHS: € 7,00
Verenigingslidmaatschap KNHS: € 10,00
Totaal: € 86,25
Paard en Sport: € 31,75
Basislidmaatschap KNHS: € 7,00
Verenigingslidmaatschap KNHS: € 10,00
Totaal: € 86,25
Dat heeft alleen gevolgen als je kampioenschappen wil rijden.Charret schreef:Wij krijgen hier geen korting als lid zijn en je start dan bij je eigen vereniging. Dat vind ik trouwens wel een heel aantrekkelijk idee.
Ik kan inschrijven waar ik wil, geen enkel probleem.
Ik rij alleen geen gewestkampioenschappen.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.