Hierbij zal ik ook een update van ons plaatsen. De kleintjes en Pandora mijn kwpn merrie gaan allemaal hun gangetje. Vooral met Pandora heb ik veel leuke km's kunnen maken, de paardenvierdaagse in dwingeloo gereden en veel fijne strand en bosritten gemaakt.
Moby wordt een dagje ouder en blijft mijn zorgenkindje om zijn hoefjes.
Gelukkig doen de hoefsmeden van de faculteit Utrecht hun uiterste best voor hem en, zit hij hierdoor lekker in ze vel. We maken regelmatig rustige buitenritjes en hij speelt graag met de kleine pony's.
Helaas niet alleen maar goed nieuws want drie maanden geleden hebben we plotseling afscheid moeten nemen van mijn grote vriend Rocky. Op een van de laastste mooie zonnige dagen van het jaar werd ik gebeld, Rocky lag overleden in de wei..
Nog geen uur later sta je er om hem voor het laatst dag te zeggen, mijn grote stoere vent. Heel veel mooie herrineringen aan hem, alles wat we mee hebben gemaakt en, samen hebben geleerd. Rocky was 1 groot avontuur en ook al heb ik wel eens met me handen in het haar gezeten, het was een geweldig avontuur! De grote fjord met geweldige streken, wat mis ik hem.. Gelukkig heeft hij de laatste twee jaren heerlijk op de wei gelopen bij meneer Carree eerst nog samen met moby later met adere fjordenvriendjes. Iets leukers kon ik me voor hem niet voorstellen, Rocky hield enorm van die vrijheid en zag er tot de laatste dag geweldig uit. Naar alle waarschijnlijkheid heeft hij een hartstilstand gekregen, hij lag nog met een plukje gras in zijn mond. Hij had zo persoonlijkheid, was zo ontzettend sterk, wat hij hij alemaal al niet meegemaakt in het verleden, Rock hield altijd de touwtjes in eigen hand tot het laatste moment...
Ik ben blij dat je ooit op mijn pad kwam en we samen nog heel wat jaren hebben gehad..

** Mochten er mensen nog foto's van mijn kanjer hebben zou k die heel graag ontvangen, per pb of email. Helaas zijn er bij mij veel foto's verloren gegaan. **