Ook even voorstellen door "Tante Flavie"
- Tante Flavie
- Contacteer:
Ook even voorstellen door "Tante Flavie"
Hallo iedereen,
ik ben Fabienne, ben 45 en heb 2 lieve Fjorden, Max en Winnie. Oorspronkelijk is Winnie gekocht om een tweespan mee te vormen... maar meneer kan niet samenwerken met Max in het span... Omdat hij zo'n gouden karakter heeft is hij mogen blijven.
Verder hebben wij ook enkele kippen, 2 honden en enkele stalkatten die eigenlijk van de buren zijn (denken we).
Ik lees hier al lang mee, maar heb besloten om me toch maar eens voor te stellen.
Tante Flavie is mijn roepnaam van mijn petekind. Toen die leerde praten was mijn naam wat moeilijk voor hem. Mijn broer dacht me te kunnen plagen met "Flavie" maar... het is dan maar ineens mijn forumnaam geworden.
ik ben Fabienne, ben 45 en heb 2 lieve Fjorden, Max en Winnie. Oorspronkelijk is Winnie gekocht om een tweespan mee te vormen... maar meneer kan niet samenwerken met Max in het span... Omdat hij zo'n gouden karakter heeft is hij mogen blijven.
Verder hebben wij ook enkele kippen, 2 honden en enkele stalkatten die eigenlijk van de buren zijn (denken we).
Ik lees hier al lang mee, maar heb besloten om me toch maar eens voor te stellen.
Tante Flavie is mijn roepnaam van mijn petekind. Toen die leerde praten was mijn naam wat moeilijk voor hem. Mijn broer dacht me te kunnen plagen met "Flavie" maar... het is dan maar ineens mijn forumnaam geworden.
Laatst gewijzigd door Tante Flavie op zo 02 dec 2012, 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ook even voorstellen
Hey Fabienne, leuk dat je hier ook bent. Je kent mij wel van 40+ op bokt. Hoef me niet verder voor te stellen denk ik toch?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Tante Flavie
- Contacteer:
Wij kennen elkaar! En het is door jullie dat ik op dit forum ben terechtgekomen! 

welkom, ik ben Ivonne, 45 jaar. Ik heb de 20 jarige merrie Marga en haar 3 jarige zoon Fatoush. Verder nog Baranna, KWPN merrie en pensionpony Apollo van 31, hond Mischa, wat katten, konijnen en kippen
Veel plezier hier, maar dat gaat vast lukken
Veel plezier hier, maar dat gaat vast lukken
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Hoi, welkom hier.
Ik ben ilona, 41 jaar en het is mijn fjord Ido waar mijn forumnaam vanaf komt.
Verder heb ik nog een fjordenveulen, Ionessche, een shet Bopper en een Fries Femke. En een fjordxarabier Palermo, maar die staat in bruikleen bij een andere fjordenwerelder .
Veel plezier hier op het forum!
Ik ben ilona, 41 jaar en het is mijn fjord Ido waar mijn forumnaam vanaf komt.
Verder heb ik nog een fjordenveulen, Ionessche, een shet Bopper en een Fries Femke. En een fjordxarabier Palermo, maar die staat in bruikleen bij een andere fjordenwerelder .
Re: Ook even voorstellen door "Tante Flavie"
Welkom!
Ik ben Annabel, de zus van Janna. Ik ben zelf woonachtig in Wanneperveen met diverse Fjordenbeesten achter het huis. Zelf heb ik een jonge, onderweg naar hoogdrachtige, driejarige Fjordendame Flamingo (v. Sebastiaan) en drie NMPRS pony's 4-jarige Flower, 1-jarige Fleur en Flower haar zoon van 2012 Tofino.
Maar daarnaast rijd ik ook een ruin van mijn schoonvader, Binkie (v. Timor).
Ik ben Annabel, de zus van Janna. Ik ben zelf woonachtig in Wanneperveen met diverse Fjordenbeesten achter het huis. Zelf heb ik een jonge, onderweg naar hoogdrachtige, driejarige Fjordendame Flamingo (v. Sebastiaan) en drie NMPRS pony's 4-jarige Flower, 1-jarige Fleur en Flower haar zoon van 2012 Tofino.
Maar daarnaast rijd ik ook een ruin van mijn schoonvader, Binkie (v. Timor).
Geluk is de vrucht van intens werk
Welkom!
Ik ben Janna, zusje van Annabel (hihi) en sinds afgelopen mei in het bezit van een hele stoer fjordendametje genaamd Imre, welke samen met haar halfzus en halfbroer op het land staat groot te worden.
In de tussentijd mag ik mij in Wanneperveen uitleven op de fjordendames/heren. Hier ben ik voornamelijk bezig met de ruin Dieter (v. Timor), die zich naast het werk prima vermaakt met stalgenoot en speelmaatje Bink.
Ik ben Janna, zusje van Annabel (hihi) en sinds afgelopen mei in het bezit van een hele stoer fjordendametje genaamd Imre, welke samen met haar halfzus en halfbroer op het land staat groot te worden.
In de tussentijd mag ik mij in Wanneperveen uitleven op de fjordendames/heren. Hier ben ik voornamelijk bezig met de ruin Dieter (v. Timor), die zich naast het werk prima vermaakt met stalgenoot en speelmaatje Bink.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
-
Welkom hier. Ik ben Suzanne, getrouwd met Leo (ik wist niet hoe dat werkte in het begin met de gebruikersnamen...), moeder van Jessie en Evi.
Ik moet zeggen, dat Leo ws vaker op een foto te vinden is hier, dan ik, want Leo brengt paarden voor.
Onze kudde staat in mijn onderschrift. Verder hebben we hier nog grote Zwitserse Sennenhond Kiekeboe, poezen Noppes en Nada en cavia Dinky.
Ik wens je veel lees- en postplezier op dit verslavende forum!
Ik moet zeggen, dat Leo ws vaker op een foto te vinden is hier, dan ik, want Leo brengt paarden voor.
Onze kudde staat in mijn onderschrift. Verder hebben we hier nog grote Zwitserse Sennenhond Kiekeboe, poezen Noppes en Nada en cavia Dinky.
Ik wens je veel lees- en postplezier op dit verslavende forum!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Hallo Fabienne, welkom hier. Ik ben Megan 50 jr. en heb een twee ruinen Zero van 9 en Dorinn een grablakke van 5 jaar. Dorinn heb ik samen met mijn zus (die niet van forums houdt
) Verder heb ik een man en 4 katten. Met Dorinn zijn we nu pas onder het zadel begonnen. Hij was nogal lang een kleutertje. We hope in de toekomst veel ritten door het bos te maken. Afgewisseld met dressuur en freestyle in de bak.
Veel plezier hier!

Veel plezier hier!

Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Welkom Fabienne!! Goed idee om eens actief te worden op FW, veel te leuk om niet te doen!!
Ik ben Esther, 29 en in bezit van 4 fjorden. Jeskim, Tea en twee van Tea's kinderen Fjella en Icarus.
Tea staat in mijn eigen weide, Jeskim op een dagbesteding voor autistische kinderen en Fjella en Icarus logeren in Wanneperveen bij Bart van den Berg. Icarus omdat hij een jong hengstje is en Fjella zijn we aangespannen en onder het zadel aan het beleren.
In ruil staat Yarra van Bart in mijn wei en vermaak ik me ook met haar!
Ik ben Esther, 29 en in bezit van 4 fjorden. Jeskim, Tea en twee van Tea's kinderen Fjella en Icarus.
Tea staat in mijn eigen weide, Jeskim op een dagbesteding voor autistische kinderen en Fjella en Icarus logeren in Wanneperveen bij Bart van den Berg. Icarus omdat hij een jong hengstje is en Fjella zijn we aangespannen en onder het zadel aan het beleren.
In ruil staat Yarra van Bart in mijn wei en vermaak ik me ook met haar!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Tante Flavie
- Contacteer:
Toch een leuke verwelkoming! Veel leeftijdsgenoten ook!
Gisteren een leuke rit gemaakt met Winnie. Max is enkel weken "out" door een "slippertje" in de weide. De dierenarts heeft me aangeraden om hem 3 tot 4 weken rust te gunnen. Normaal gaan we steeds met de twee paardjes buiten rijden samen met mijn bijrijdster (heeft op haar 50 jaar leren paardrijden met Winnie - een kinderdroom die uiteindelijk toch uitgekomen is voor haar)
Door Max zijn "rust" moet Winnie nu meer in het karretje ... en het is voor mij echt een aangename verrassing om Winnie in te spannen.
Ik wist dat hij bij zijn oude eigenaar vroeger enkel "gemend" werd, ik heb hem gekocht als gezelschap voor Max én om hem in tweespan te zetten... en dat is niet zo goed uitgedraaid. Max is té voorwaarts voor Winnie en het ging echt niet. Als gezelschap was het een voltreffer... ze kunnen elkaar niet meer missen.
Enkelspan is echter een echte verrassing. Vooral toen we het bos in gingen. Volle kracht vooruit én trekken door de modder. Hij deed het super!
Kennen jullie dat gevoel? Thuiskomen van een rit met een smile van oor tot oor?
Max heb ik sinds 2008, Winnie is hier sinds 2009. Om de ene of andere reden heb ik Max altijd de voorkeur gegeven en heb ik later Winnie niet echt meer voor de kar gespannen... en zijn we steeds op onze paardjes uitgereden.
Vandaag heb ik mijn weide een beetje "droger" proberen te maken door het trekken van geulen naar lager gelegen plaatsen... dus ook paardenplezier.
Gisteren een leuke rit gemaakt met Winnie. Max is enkel weken "out" door een "slippertje" in de weide. De dierenarts heeft me aangeraden om hem 3 tot 4 weken rust te gunnen. Normaal gaan we steeds met de twee paardjes buiten rijden samen met mijn bijrijdster (heeft op haar 50 jaar leren paardrijden met Winnie - een kinderdroom die uiteindelijk toch uitgekomen is voor haar)
Door Max zijn "rust" moet Winnie nu meer in het karretje ... en het is voor mij echt een aangename verrassing om Winnie in te spannen.
Ik wist dat hij bij zijn oude eigenaar vroeger enkel "gemend" werd, ik heb hem gekocht als gezelschap voor Max én om hem in tweespan te zetten... en dat is niet zo goed uitgedraaid. Max is té voorwaarts voor Winnie en het ging echt niet. Als gezelschap was het een voltreffer... ze kunnen elkaar niet meer missen.
Enkelspan is echter een echte verrassing. Vooral toen we het bos in gingen. Volle kracht vooruit én trekken door de modder. Hij deed het super!
Kennen jullie dat gevoel? Thuiskomen van een rit met een smile van oor tot oor?

Max heb ik sinds 2008, Winnie is hier sinds 2009. Om de ene of andere reden heb ik Max altijd de voorkeur gegeven en heb ik later Winnie niet echt meer voor de kar gespannen... en zijn we steeds op onze paardjes uitgereden.
Vandaag heb ik mijn weide een beetje "droger" proberen te maken door het trekken van geulen naar lager gelegen plaatsen... dus ook paardenplezier.
Welkom Fabienne! Ik ben Anouska, 32 jaar, en in het bezit van de 7 jarige ruin Bjorn. Veel plezier op dit verslavende forum!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Welkom hier!
Ik ben Dennis en nog een tijdje 40+ af
ik ben 31 en woon in Veghel. Ik heb een 2,5 jarige fjordenmerrie Geke (v.Manus) en een 2,5 jarige shet Dreams
Heel veel plezier hier!
Ik ben Dennis en nog een tijdje 40+ af

Heel veel plezier hier!
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
-
Welkom!
Ik ben Bloemetje, mama van 3 (4, 6 en 9), getrouwd, er lopen hier 6 poezen rond en in de wei 2 geeltjes. Lajke van 21 en Mette (ruintje) van 1,5! Veel plezier hier.
Ik ben Bloemetje, mama van 3 (4, 6 en 9), getrouwd, er lopen hier 6 poezen rond en in de wei 2 geeltjes. Lajke van 21 en Mette (ruintje) van 1,5! Veel plezier hier.
Ik mag zorgen voor
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
Welkom! 
Ik was wel benieuwd, of ik heb er overheen gelezen, wat zijn de afstammelingen van je 2 fjorden?
Ik ben Marissa, 24 jaar oud en woon dichtbij Arnhem..
Ik heb 2 leuke 1,5 jarige merries, Hanne en Hinde..
Heb hier voor een ander paardje gehad, 9 jaar lang, ook een fjord Polly genaamd
Veel plezier hier!

Ik was wel benieuwd, of ik heb er overheen gelezen, wat zijn de afstammelingen van je 2 fjorden?
Ik ben Marissa, 24 jaar oud en woon dichtbij Arnhem..
Ik heb 2 leuke 1,5 jarige merries, Hanne en Hinde..
Heb hier voor een ander paardje gehad, 9 jaar lang, ook een fjord Polly genaamd

Veel plezier hier!
♥ Hanne (v. Anton) & Hinde (v. Timor), Preben (v. Tempo), Lysne (Hanne x Gio), Ølvy (Hinde x Gio), Oryza (v. Jelte), Phine (Lysne x Rudsmo Rune) en Perle (Preben x Rudsmo Rune
Welkom,
Ik ben Froukje, 21 jaar. Ik heb zelf helaas geen paarden maar mijn opa en oma hebbe 4 fjorden waar ik alles mee kan doen. Ik rij vooral met Ellen en ik men de laatste tijd veel met Fiona.
Ik ben Froukje, 21 jaar. Ik heb zelf helaas geen paarden maar mijn opa en oma hebbe 4 fjorden waar ik alles mee kan doen. Ik rij vooral met Ellen en ik men de laatste tijd veel met Fiona.
Welkom Fabienne,
Ik ben Janneke en je ziet mij af en toe ook voorbijkomen op Bokt 40+. Ik ben 54 jaar jong en in het bezit van Vlin, mijn lieve stoere maar soms o zo ondeugende race fjorden ruin. Ik rijd hem (en hij raced mij af en toe) recreatief in de Drunense Duinen. Ook heb ik 1 x in de week les met hem. Ik ben getrouwd met Marleen die paarden het liefst in de vitrine van de slager ziet liggen behalve Vlin, want dat is geen paard maar een wolharige knuffelbeer. Verder heb ik nog een wannabee boxer, Teuntje, een hele dikke theemuts lapjeskat, Flicka en een wervelwind weeskitten Bubbles.
.
Ik ben Janneke en je ziet mij af en toe ook voorbijkomen op Bokt 40+. Ik ben 54 jaar jong en in het bezit van Vlin, mijn lieve stoere maar soms o zo ondeugende race fjorden ruin. Ik rijd hem (en hij raced mij af en toe) recreatief in de Drunense Duinen. Ook heb ik 1 x in de week les met hem. Ik ben getrouwd met Marleen die paarden het liefst in de vitrine van de slager ziet liggen behalve Vlin, want dat is geen paard maar een wolharige knuffelbeer. Verder heb ik nog een wannabee boxer, Teuntje, een hele dikke theemuts lapjeskat, Flicka en een wervelwind weeskitten Bubbles.
.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Welkom op FW! Ik 'ken' jou al van bokt.be 

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Welkom hier we kennen elkaar al van 40+ op bokt.
Ik ben Karin 41 jaar getrouwd en een zoontje van 6 jaar oud.
We hebben meerdere fjorden waarvan Foss de oudste is hij is 27 jaar en al van 25 jaar in mijn bezit.
Heel veel plezier hier.
Ik ben Karin 41 jaar getrouwd en een zoontje van 6 jaar oud.
We hebben meerdere fjorden waarvan Foss de oudste is hij is 27 jaar en al van 25 jaar in mijn bezit.
Heel veel plezier hier.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Hoi Fabienne, welkom hier!
Mijn naam is Jelly, ben 43 jaar en ik heb een Fjord van 17 (Pasja), haar driejarige zoon Freyr, shet Mickey van 17 jaar en shet Vera (8 mnd). Verder hebben we nog een weidemaatje Floranth (ook een Fjord) die bij ons blijft tot hij door z'n eigenaar wordt beleerd voor de kar (wat nogal eens wordt uitgesteld, haha!).
Zelf rijd ik recreatief op Pasja, evenals één van onze dochters. Met Freyr wandel ik nu af en toe en probeer hem zo ook te laten wennen aan het zadel. Helaas gaan we wat het weer betreft een minder mooie periode in, want ik doe alles buiten. De activiteiten staan nu dan ook op een erg laag pitje!
Mijn naam is Jelly, ben 43 jaar en ik heb een Fjord van 17 (Pasja), haar driejarige zoon Freyr, shet Mickey van 17 jaar en shet Vera (8 mnd). Verder hebben we nog een weidemaatje Floranth (ook een Fjord) die bij ons blijft tot hij door z'n eigenaar wordt beleerd voor de kar (wat nogal eens wordt uitgesteld, haha!).
Zelf rijd ik recreatief op Pasja, evenals één van onze dochters. Met Freyr wandel ik nu af en toe en probeer hem zo ook te laten wennen aan het zadel. Helaas gaan we wat het weer betreft een minder mooie periode in, want ik doe alles buiten. De activiteiten staan nu dan ook op een erg laag pitje!
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012