Vierdaagse Zorglied dag 4

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Viv

Vierdaagse Zorglied dag 4

Bericht door Viv » vr 14 sep 2012, 06:35

Helaas geen foto's vandaag gemaakt met mobiel. Was een erg drukke rit vandaag. In de zin van veel paarden achter elkaar en blijkbaar vlak na elkaar gestart. Wat resulteerde in geirriteerde menners (sorry heren wij kunnen ook niet sneller dan degene die voor ons rijd) en soms ruiters. Ruiteretiquette en regelement zijn dan snel vergeten door sommigen waardoor je soms (zonder aanroepen) een nog dravende aanspanning op je hakken had zitten terwijl wij gewoon stapten.

Hierdoor waren de paarden ook soms wat geirriteerd want ons staptempo is best hoog en als je dan continu achterop een groepje stuit is dat best vervelend.

Maar wel weer een supermooie rit met supermooie bossen. Helaas geen foto's gemaakt (althans ik niet met mobiel, nikky wel maar die komen later).

's avonds BBQ bij de manege stukje verderop, de feestavond hebben we maar overgeslagen. Paarden moesten nog uit de wei (en Cajou erin) en gevoerd. En we waren best moe dus lekker gaan slapen.

Vrijdag laatste dag, jammer want de week is veel te snel gegaan. Volgend jaar gaan we zeker weer!!
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Cajou

Re: Vierdaagse Zorglied dag 4

Bericht door Cajou » vr 14 sep 2012, 19:46

zo, ben weer thuis en hang op de bank.
Cajou in de wei gedaan en daarna gewoon met trailer en al naar huis...

ga morgen wel mijn best doen om uit te laden en de natte spullen te wassen.
dank aan het team om zo als onbekende te beginnen en als groep te eindigen.

foto's via de anderen, want ik was eerst mijn telefoon kwijt en vooral mijn handen vol aan Cajou.

volgend jaar weer wat mij betreft, thirza.
www.paardencoach.nl
gecertificeerd trainer Chris Irwin : www.chrisirwin.com
foss

Bericht door foss » vr 14 sep 2012, 20:17

Wij zijn ook weer thuis Uzziel staat weer bij zijn vrienden gelukkig wilde hij nog mee naar huis wat een eigenwijs was het zeg.
Gelukkig hielp iedereen mee en na een klein uurtje stond Uzziel in de trailer.
We gaan opzoek naar een andere trailer zonder laag tussenschot dat hij meer wijdbeens kan gaan staan.
Mariska heeft het enorm naar haar zin gehad en Uzziel ook die wilde gewoon daardoor niet meer naar huis :D
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Helmpie

Bericht door Helmpie » vr 14 sep 2012, 20:54

Na 3 uur op de trailer waren ook wij weer thuis. Vera werd in de wei uitgebreid begroet door Hilda en Floyd. Leuk om te zien. Nikky ploft nu in bed en de rommel zien we morgen wel weer! :D
Hilda & Vera & Floyd :+:
Wil je een regenboog, dan zul je de regen voor lief moeten nemen
Lisa

Bericht door Lisa » za 15 sep 2012, 13:46

Hier gisteren alles eerst laten staan. Ben nog wel goed ziek geweest gisterenavond.
Waarschijnlijk is het toch weer.... een galsteen aanval geweest van al dat vette eten van de afgelopen dagen.
Echt heel erg balen, maarja. Vandaag gaat het een stuk beter. Vanochtend lekker aan de crackers met jam en ja ik heb vanavond de fw bbq dus ook dan maar rustig aan doen.
Vanochtend met Britt ong. uurtje rond getuft over het oefenterrein om even de spierpijn eruit te lopen. Ze was eerst echt ook wel wat stijfjes. Later niet meer. Ze keek steeds achterom of de rest wel kwam. Helaas de rest staat ook weer thuis muts!

Ons veredelde ponykamp was echt super top!! ik heb genoten! wel erg moe haha
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!

5 mei 2011 geboren: Hjala!!

Alinde... bedankt voor alles meissie!
Viv

Bericht door Viv » za 15 sep 2012, 15:40

Hier ook weer veilig thuisgekomen, verslagje van vrijdag komt eraan. Eerst uitgeteld op de bank gelegen met 2 katten die heul blij waren dat ik weer thuis was.

Cadiz had vanochtend ook echt geen zin om naar huis te gaan :( hij bleef de wei maar afspreuren naar zn maatjes. Sorry schat die zijn al thuis.
Maargoed kwartiertje later stond ook hij hooi te eten onderweg.

Ik heb een topweek gehad en ik zeg: volgend jaar zeker weer!!

Ohja jullie kregen de groetjes van Nelleke en Jan.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Plaats reactie