Gisteren een topdag met Beer in Hardenberg gehad..en dan te bedenken dat ik eerst nog twijfelde of ik wel heen durfde. Anita, jij schreef een tijdje terug dat ik gewoon moest gaan met die banaan en dat heb ik gedaan en nu heb ik een eerste-premie-paard! Twee jaar geleden kregen een we schamele 34 punten en nu had Beer er 36. Complimenten over zijn bespiering (een 8 ) en de keurmeester vroeg wat ik allemaal met Bjorn (ahum) deed, hij zag er fit en sterk uit, een echt gebruikerspaard.

Lijstje was 8-8-6-7-7. De 6 was vanwege een megaschiefel rechtsvoor en een piephak (had ie 2 jaar geleden niet dus echt een verbetering op de andere punten). Ik kon hem in draf niet goed laten zien..hij wilde niet goed aandraven en daarna ging ie te hard..ik kan hem gewoon niet bijhouden dan en dan kost me punten want Beer kan erg ruim en makkelijk draven..volgende keer toch echt een grote vent zoeken die mee wil helpen. Zonde..maarrr, wel leuk dat ik daar misschien nog wel winst op kan halen!
Nou, ik ga gewoon wat foto's posten, ik heb er zooooveel van Anita en een vriendin en wat van mijn eigen camera..kijk en geniet van mijn prachtige reus!

Natuurlijk ging het net KEIHARD regenen toen wij de ring in mochten.

Reus...

Groot peerd!

De eeuwige strijd...

Met kop en schouders er bovenuit..voor mij is hij de mooiste!

Eens wat anders dan een endurance-outfitje...

Galop is zoooo moeilijk als het niet rechtdoor gaat

En een grapje van meneer van Bon..we moesten af- en opstijgen..

En dan staat Beer zo bij de trailer als je even niet kijkt..

En een van mijn favorieten