gister avond om 7 uur dachten d(eigenarese van min verzorgfjord) en ik laten we die fjord is voor de kar zetten

eerst ff gepoetst. wij de kar gepakt die we ook voor mijn verzorg shet en welsh gebruiken, je kan de bomen uitschuiven, wij dachten dat het wel ging.....nou nee dus we hebben eerst een half uur om de juiste pasende sleutel te vinden. toen is danielle maar naar huis gereden om de watertang (ofzoiets) te halen. nou eindelijk om 8uur hadden we -die schroeven of wat het dan ook zijn- eruitgekregen!! alleen... toen moest die boom nog uitgeschoven worden.....jaa lukte dus niet. we hadden 2 optie's: 1. we haalden een sterke man erbij 2. we korte die fjord in

we hebben toch maar voor het eerste gekozen. die dingen uitgeschoven na veel pijn en moeite onderand half 9, wij gelijk neuwe schroefdingen erin gedaan voor dat we het de volgende keer weer niet los kregen. fjord ervoor tuig vast en gaan! om 9uur met schemer nog ff snel een rondje over het erf,en even keren op de weg:P voor de eerste keer dat ze voor de kar liep ze vond het echt leuk helemaal oortjes naar voren! en het baasje ook oortjes naar voren, haha die wist niet meer menen zo leuk was omdat, ze het nog nooit met haar pony gedaan had. heb er wel bijna de heletijd met een touw eraan ernaast gelopen maar, het ging zo goed dat we het laatste stukje achterop de kar gezeten. na anderhalf uur toch nog een ritje van min met de kar gemaakt met een super wonder fjord!
( ik heb even de overdreven stukjes eruit gehaal en een eerlijker vehaal ervan gemaakt,
soorie vooer het overdrijven)