Afgelopen Zaterdag, 3 September had ik Jimmy alweer een jaar. Waar blijft de tijd....
Ik weet nog dat ik me als complete Fjordenleek hier aanmelde en meteen ontzettend hartelijk ontvangen werd.
En wat een jaar is dat geweest.

Zo ontzettend moeten wennen aan dat gekke, eigenwijze Fjordenbeest, maar nu ben ik helemaal om.
Als ik aan kom lopen bij de wei staat hij altijd als eerste bij de draad, niet zelden met een hinnikje of brommetje. Vaak heb ik nog niet eens geroepen en dan merkt ie mij al op.
Zoveel leuke dingen hebben we gedaan het afgelopen jaar.
Waaronder meerdere (korte) vakanties op o.a de Drunense Duinen en de Veluwe, Enjoy the ride, de Eper paarden 4 daagse en nog veel meer. Gelukkig staan er voor de laatste maanden van dit jaar ook nog een paar leuke uitstapjes gepland. Dankzij Jimmy kijk ik daar enorm naar uit.
Ook komend jaar gaan we er weer volop van genieten en staan o.a. het strand en Zuid Limburg op de planning/wensenlijstje, samen met uiteraard ook de Veluwe en misschien nog wel een hoop andere mooie ervaringen.
Jimmy is mijn maatje geworden en dankzij hem heb ik het vertrouwen in buiten rijden weer grotendeels terug gekregen na een ongeval met mijn andere paard.
Hij heeft het me terug durven geven en daar ben ik hem ontzettend dankbaar voor. Het heeft me doen beseffen wat ik zo lang heb moeten missen.
Ik kan er weer van genieten en dit keer samen met een paardje wat er net zo hard van geniet.
Dus kanjer, lieve, gekke, eigenwijze Jims.... dank je wel voor ons eerste jaar samen en ik hoop dat er nog veel mogen volgen.