Als een blok gevallen voor een fantastisch dier!
- margalorenz
Als een blok gevallen voor een fantastisch dier!
Ik ben gisteren een dagje fjorden gaan kijken. Ik heb een leuke, gezellige dag gehad. Ik ben op twee leuke adressen geweest en heb twee mogelijke kandidaten gezien.Op beide adressen zijn we zeer gastvij en vriendelijk ontvangen en het was bij beide de moeite waard om de hele rit gemaakt te hebben. De eerste was leuk en ik ben blij dat ik daar even langs ben geweest, maar voor de tweede viel ik als een blok! Toen we op het tweede adres kwamen en de auto parkeerden konden we een stalgang inkijken omdat de deur open stond. Ik zag daar mijn droompaard in de gang staan. Marcel zat naast me en ik zei tegen hem, wouw moet je kijken wat een fantastisch paard daar staat, als je er toch zo een kunt vinden...... We kwamen binnen en werden na een vriendelijke ontvangst voorgesteld aan het paard dat in de gang stond. Het bleek het paard te zijn waar we naar kwamen kijken.......
Ik wist al dat ik hem geweldig vond vanaf de eerste seconde dat ik hem zag. Hij voldoet ook aan al mijn eisen en heeft alles wat ik zoek. Dinsdag zal hij klinisch gekeurd worden door mijn eigen dierenarts. Ik verwacht daar geen enkel probleem, maar ik laat altijd mijn paarden keuren. Als hij wordt goedgekeurd weet ik zeker dat ik mijn nieuwe trouwe vriend heb gevonden. Als hij is goedgekeurd zal ik jullie vertellen welk paard het is. Ik laat jullie nog even in spanning. Ik kan bijna niet meer wachten!!!!! Ik heb ook al leuke foto's van de eerste ontmoeting maar die houden jullie nog even tegoed tot na de keuring.
Ik wist al dat ik hem geweldig vond vanaf de eerste seconde dat ik hem zag. Hij voldoet ook aan al mijn eisen en heeft alles wat ik zoek. Dinsdag zal hij klinisch gekeurd worden door mijn eigen dierenarts. Ik verwacht daar geen enkel probleem, maar ik laat altijd mijn paarden keuren. Als hij wordt goedgekeurd weet ik zeker dat ik mijn nieuwe trouwe vriend heb gevonden. Als hij is goedgekeurd zal ik jullie vertellen welk paard het is. Ik laat jullie nog even in spanning. Ik kan bijna niet meer wachten!!!!! Ik heb ook al leuke foto's van de eerste ontmoeting maar die houden jullie nog even tegoed tot na de keuring.
Re: Als een blok gevallen voor een fantastisch dier!
Potverdikkie nu zitten we nóg langer in spanning. Maar klinkt goed in ieder geval, ben heeeeeeeel benieuwd welke het is 

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Je maakt ons nu wel heel nieuwschierig wie het is zeg
Ben heel benieuwd waar je bent geweest.

Ben heel benieuwd waar je bent geweest.
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Tis er iig een uit Baloo of Alteveer (net waar je het eerst geweest bent hihihi). De noordelingen weten vast wel welke daar te koop stonden. Sherlock Holmes on tour...
- margalorenz
haha, jullie moeten bij de recherche solliciteren! Ik kan bijna mijn mond niet houden!!!!! Maar ik doe het lekker toch 

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Dus als we even doorzeuren ga je overstag 

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
- margalorenz
Nee, helaas. Nog even geduld (of nog even speuren, ik denk dat het niet heel moeilijk uit te vinden is...).
Klopt, volgens mij weet ik het al. Als het die is, is het inderdaad een machtige verschijning!margalorenz schreef:Nee, helaas. Nog even geduld (of nog even speuren, ik denk dat het niet heel moeilijk uit te vinden is...).
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
- margalorenz
Nu ben ik wel erg benieuwd welke jij een machtige verschijning vindt.....
Aangezien je gastvrij bent ontvangen, direct vanaf de parkeerplaats de stallen in keek en over een Hij spreekt doe ik een gok en denk ik dat je bij Pernille bent wezen kijken voor Darco
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/462980822/1
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/462980822/1
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
- margalorenz
Mooi speurwerk! Maar ik zeg lekker nog niks!!!! Al kost dat wel heel veel moeite! 

Wat leuk zeg vaak als je zo op een paard valt zit het wel goed ben benieuwd dinsdag ik ga voor je duimen 

http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Duim met je mee dat hij wordt goedgekeurd..
Ken 1 van de locaties wel de andere niet.
Als de andere anders is qua lay out ga ik mee met Dendola's gok.
Hoe dan ook, hoop dat je leuk vriendje voor het leven hebt gevonden, zeker als je hem bij het zien staan,
al je droompaard vond.
Ken 1 van de locaties wel de andere niet.
Als de andere anders is qua lay out ga ik mee met Dendola's gok.
Hoe dan ook, hoop dat je leuk vriendje voor het leven hebt gevonden, zeker als je hem bij het zien staan,
al je droompaard vond.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Of deze Dennis: Naam
Fordin
Geboortedatum 2009
Geslacht Ruin
Afstamming Manus x Tunar
Overige informatie Fordin heeft een goede afstamming. Zijn volle broer Aladin was in 2009 Nederlands kampioen Bestgaand. Fordin heeft een mooie stokmaat en beschikt over goede gangen.
Adres in Alteveer moet bij Rianne geweest zijn, maar dat waren merries dus dan moet de keus gevallen zijn bij Jan en Jose
Nou kom maar op welke is het
Fordin
Geboortedatum 2009
Geslacht Ruin
Afstamming Manus x Tunar
Overige informatie Fordin heeft een goede afstamming. Zijn volle broer Aladin was in 2009 Nederlands kampioen Bestgaand. Fordin heeft een mooie stokmaat en beschikt over goede gangen.
Adres in Alteveer moet bij Rianne geweest zijn, maar dat waren merries dus dan moet de keus gevallen zijn bij Jan en Jose

Nou kom maar op welke is het

wat leuk voor je,veel succes met de keuring dinsdag
Ravina(OrstaxBrusvein)
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) Geboren: 17-05-2011 - † 01-08-2012
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) Geboren: 17-05-2011 - † 01-08-2012
wat leuk en zo snel al je ideale paardje gevonden.....wat Dennis schrijft klinkt solide dus ik gok met hem mee op Darco 

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Fordin zou inderdaad ook goed nog eens kunnen Viv!
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Je had het nog wel zo beloofd en nu zeg je niksmargalorenz schreef:Als ik een geschikte nieuwe vriend heb gevonden zal ik jullie dat natuurlijk meteen laten weten.

Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Vriend....
ze heeft het dus wel over een mannelijk paard
ze heeft het dus wel over een mannelijk paard

Dat is wat, zo'n bericht plaatsen en dan de machtige verschijning weer niet
.
Maar toch ben ik blij voor je als alles doorgaat, maar nog blijer als je hem ook even laat zien
.

Maar toch ben ik blij voor je als alles doorgaat, maar nog blijer als je hem ook even laat zien

:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!