Wij hebben een top dag achter de rug en het was ook fantastisch mooi weer, denk dat ik ook voor anderen spreek als ik zeg dat we aardig zijn verbrand

Alinde heeft ons 2 super knappe paardjes gegeven die gewoon "even"

Echt trots op onze paardjes!! en dat van Finn : De grap van de keuring!
Wie had dat nu gedacht... Al waren veel mensen te spreken over zijn gangen en vond Bart dat hij qua rastype goed scoorde.
Finn gister alleen gewassen, was super braaf. Wel wat stress aan het einde. Daarna even over een stuk(je) van 5km

Hij blijft een schat, een druktemakertje, is heeel lief en heeft zich al met al super gedragen, maar had het ook helemaal gehad

Hjala had het ook helemaal gehad, dat arme ding was zo ontzettend moe (hierover verderop meer (foto's)) Ook zij was super braaf met wassen, heeft zich redelijk schoon weten te houden vannacht, ging met een kleine aarzeling zo de trailer op naast dr broer, was super braaf dr rondjes aan het lopen tijdens de keuring en wide alleen niet helemaal stil staan bij het opstellen...
Lisa had het wel even lastig, zeker met het ongeldig verklaren van het paspoort van Alinde. Ze heeft natuurlijk ook wel wat vragen gehad, ondanks dat en ook voordat het bij de uitslag van de merrieveulens werd medegedeeld. Veel super positieve reacties ook gehad, dat ze er zo goed uit zag voor een veulen aan de kunstmelk!
Vanavond bij het voeren ging de melk weer zo naar binnen, maar toen ze lekker in het schone stro stond en ze haar brokjes kreeg, was het 1 hapje en toen ging ze staan slapen. Zo moe! Brokjes maar laten staan. Komt vanacht wel als ze trek krijgt.
7.15 de deur al uit, kijken of Finn zich een beetje schoon en heel heeft weten te houden tijdens zijn nachtje op stal. Op een pisvlek over zijn gehele buik aan de linkerkant (richting onderzijde gelukkig) had hij dit keurig gedaan. Ook het schuren van zijn staartje viel best mee. Ondertussen was Lisa met onze 2 grooms naar Hjala om ook haar weer even "bij te werken".
8.00 Finn ingeladen, deed hij super makkelijk. Op naar Hjala, ook die liep na een kleine aarzeling zo naar dr broertje toe!! Ook onze volgauto die was volgepropt met Finn en Hjala fans stond al te wachten.
8.15 reden we weg:

Foto's tijdens de keuring heeft Mieke dus, Zij heeft hiervan wat plaatjes geschoten. Mijn moeder heeft nog wat stukjes gefilmd, maar die zal ik niet plaatsen.
Nadat beide paarden gekeurd waren lekker het hooinet aan de trailer gehangen. Konden wij even bij de ring gaan kijken.

2 knappe koppies

Liefde is... samen hooi eten

Knappe dame

Finn speelde verstoppertje met het hooinet, wist het zelfs even te flikken dat ding om zijn hele hoofd gewikkeld te hebben. Helaas dat niet op de foto, maar ook deze is wel grappig

Lekkerding

Ik merkte dat Hjala moe werd en er over nadacht te gaan liggen. Haar hierop maar even los gemaakt en dit was het gevolg... Gewoon midden op het keuringsterrein, ze zal wel gedacht hebben : BOEIEND!!!

Gewoon languit plat liggen slapen en het niets interesseren wat er wel of niet langs komt gehuppeld

Met zijn 3en op de foto

Heerlijk met zijn 2

Veulen Hennie (van Bart vd Berg) dacht, wat zij kan, kan ik ook en plofte ook neer

Anne (Annne) hield haar gezelschap

Ondertussen gaf ook Lisa toe aan haar moeheid

Groom Nikky (Erpel) ook even met Hjala op de foto

En een deel van de fanclub

Echte liefde... *knuffel*

Broeder/zuster liefde

Finn probeerde steeds zijn hele hoofd uit het deurtje te steken om goed in de gaten te houden wat er gebeurde, als het deurtje dicht ging deed hij dit ook met het raampje

Pleegmama/vriendinnetje Bright zag de trailer al aan komen

Weer thuis

Nog even een echt pennyfotomomentje gecreeerd, met mn mooie oranje lintje