ondanks de niet al te beste weersvoorspelling zijn we vol goede moed naar stal gegaan en heb ik mijn ventje uit de wei gehaald en mooi schoon gepoetst.want oooooh wat kan hij toch een varkentje zijn

toen de trailer er was hebben we de spullen in geladen en hebben we cairo op de trailer gezet.
cairo liep weer superbraaf de trailer op en we gingen op naar grolloo.
eenmaal aangekomen kregen we uitleg van de rit.
er was een route uitgezet en we gingen met een gps oppad zodat we zelf de route moesten vinden.was een leuke ervaring en een keer wat anders als met een route beschrijving op pad te gaan!!
we hebben een rit van ruim 3 uur gemaakt en tussendoor hadden we nog een picknick met heerlijke goed verzorgde luxe broodjes.
vanaf de picknick begon het toch wel goed te regenen,maar gelukkig had ik goed regenkleding aan,en als je in het bos zit merk je toch niet heel erg veel van de regen.
maar we hebben een vreselijk leuke rit gemaakt en hebben erg veel lol gehad,met name omdat de paarden zo blij waren en het enorm naar hun zin hadden!!!
de rit is dus zeker voor herhaling vatbaar!!
nu natuurlijk de foto's waar jullie misschien wel nieuwsgierig naar zijn geworden: