Gisteren middag weer rustig met filou gaan rije,was het langzaam weer aan het oppakken na de geboorte van het veulen en zo zijn kai en filou even van elkaar af. Dora en paul gingen ook mee want die is aan het oefenen voor zaterdag Hoenderloo.Zodat dora steeds meer gewend raakt aan het buiten rije en wat je daar tegen kom.We waren bijna terug bij de wei aan de overkant,wat er nou gebeurde denk een combinatie van moeheid bij filou daardoor raakte ze de stoep en schrok ze enorm van en een sjofel die eigenlijk al voor was maar daar heeft ze het niet op.
Maar goed ze deed de filou schrik 4 benen wijt boem en ze maakt een flinke draai en boem daar lag ik.
Mijn hoofd raakte de stoeprand en meer weet ik niet werd zwart voor mijn ogen.Gelukkig hield paul dora in bedwang want die wilde met filou mee terug naar de wei.Ben overeind gekrabbeld en naar de wei gelopen ,Paul had filou al gevangen en in de wei gezet.Het ging redelijk alleen op mijn hoofd twee fikse builen en mijn schouder deed pijn.
Heb wegens omstandigheden maar niks gezegd tegen paul over die bulten op mijn hoofd en later gewoon op mijn scooter naar huis gegaan.
Thuis werd ik misselijk en zag alles draaien,voor de zekerheid toch maar naar de huisartsenpost
Daar werden foto,s gemaakt van mijn schouder en hoofd.Maakte mij erg zorgen over mijn hoofd mijn schouder ach zal wel spierpijn worden.
Schrok toch wel even toen ze zeiden dat er scheurtjes in zaten.Met pijnstillers en een wekadvies mocht ik naar huis.
Nou vanacht zeer rot geslapen om de twee uur wakker worden gemaakt en dan kom je op het idee ,Ik ben lin en heb zin.......ijsje?

haha ja ik blijf ondeugend
Dank je wel voor het wakker maken paul

Affijn als jullie zaterdag in Hoenderloo iemand zien lopen klein ,blond en met een blauwe hangband dat ben ik