Nu dus even 3 à 4 weken afwachten tot we de nieuwe binnen krijgen. Tot die tijd rijden we maar in de bak of longeren we.
Ik heb altijd 4 hoefschoenen omdat, dat nodig is bij Nobby. Maar ik ken er ook een aantal die alleen schoenen voor de voorhoeven of voor de achterhoeven hebben.Charret schreef:Krijg je er dan 2? Mag ik brutaal zijn en vragen wat dat kost bij dhr. Smit?
Dit word nu mijn 3e paar in ongeveer 7 à 8 jaar tijd en ben er nog steeds zeer te spreken over.het is misschien voor mij ook het overwegen waard voor Vera als het zo'n geklooi blijft met die hoeven
Ik denk dat er misschien ondertussen al wel een aantal keren een nestje in is gemaaktmooi, elke keer als ik op de Roef rijd neus ik toch nog altijd even de berm in, je weet maar nooit................
Bedankt voor de informatie! Ik ga zeker even de site bekijken.nobbygaard schreef:Ik heb altijd 4 hoefschoenen omdat, dat nodig is bij Nobby. Maar ik ken er ook een aantal die alleen schoenen voor de voorhoeven of voor de achterhoeven hebben.Charret schreef:Krijg je er dan 2? Mag ik brutaal zijn en vragen wat dat kost bij dhr. Smit?
De hoefschoenen kosten per stuk € 58,50 incl. BTW.
De kosten van het laten aanmeten van schoenen bij G.H. Smit in Rijssen inclusief bekappen bedragen € 45,00 incl. BTW. Er zijn ook een aantal hoefsmeden die het opmeten voor hem. Op zijn website staan hun adressen, wat de prijs voor het aanmeten bij hun is weet ik niet.
De portokosten voor het verzenden van hoefschoenen binnen Nederland bedragen tussen de € 9,00 en de € 12,00 euro, afhankelijk van het gewicht (grootte) van de schoenen.
Het vernieuwen/vervangen van sluitingen, staalkabels, zolen etc. is ook mogelijk.
Zijn website is: http://www.paardenschoenen.nl
Zeg nooit nooit, Tjo dr schoen vonden we ook na een jaar pas weer terug langs het ruiterpad (waar we zowat iedere dag reden en idd maar bleven kijken).nobbygaard schreef:[Ik denk dat er misschien ondertussen al wel een aantal keren een nestje in is gemaaktmooi, elke keer als ik op de Roef rijd neus ik toch nog altijd even de berm in, je weet maar nooit................
Nou, caroline je hoort het. Gewoon dan trouw blijven zoeken voor mij. Wie weet ooit eens?Viv schreef:Zeg nooit nooit, Tjo dr schoen vonden we ook na een jaar pas weer terug langs het ruiterpad (waar we zowat iedere dag reden en idd maar bleven kijken).nobbygaard schreef:[ Ik denk dat er misschien ondertussen al wel een aantal keren een nestje in is gemaakt