C'tjes gaan een toffe zomer beleven in deel 7!
Re: C'tjes gaan een toffe zomer beleven in deel 7!
Wij hebben besloten om voorlopig geen verder onderzoek te laten doen aan Celony maar hem eerst een half jaar op rust te zetten. Dat was ook nog een mogelijkheid die ze in de kliniek ons aan de hand deden. Ik heb eens rondgebeld en verder onderzoek gaat bakken vol met geld kosten en geen garantie dat ze er uit komen wat het is. Bovendien wordt om te beginnen het wiel eerst weer opnieuw uitgevonden bij een andere kliniek en dat is gewoon zonde van het geld.
Dit houdt dus in dat ik nog een hele tijd niet kan mennen want het heeft haast geen zin meer om Meline nog op te pakken voordat ze in december met zwangerschapsverlof gaat. Ik denk dat ik hier voorlopige maar een stille meelezer wordt en ga genieten van jullie verhalen.
Dit houdt dus in dat ik nog een hele tijd niet kan mennen want het heeft haast geen zin meer om Meline nog op te pakken voordat ze in december met zwangerschapsverlof gaat. Ik denk dat ik hier voorlopige maar een stille meelezer wordt en ga genieten van jullie verhalen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Jeetje Anita wat vervelend zeg
Hopelijk doet een half jaar rust hem goed!!
Succes

Hopelijk doet een half jaar rust hem goed!!
Succes

Ik hoop ook echt dat rust hem goed gaat doen!
En waarom Meline niet nog even oppakken? Zij is toch super voor de kar? En het is nog maar augustus...
Kun je toch nog 4 maanden lekker een beetje ritjes maken?
En Djambo?? Of mag die nog beetje lekker puberen?
En waarom Meline niet nog even oppakken? Zij is toch super voor de kar? En het is nog maar augustus...
Kun je toch nog 4 maanden lekker een beetje ritjes maken?
En Djambo?? Of mag die nog beetje lekker puberen?
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Je kunt inderdaad goed leeglopen op de medische-paarden-molen zonder dat je nou concreet veel wijzer wordt, dus ik kan me jullie besluit heel goed voorstellen! Lekker bij zijn vriendjes in de wei vakantie vieren zal Celony vast niet vervelend vinden! Bij Bol heeft het heel goed uitgepakt, bij Witte daarentegen zie ik nu maar langzaam vooruitgang maar die heeft 'pas' vier maanden vakantie achter de rug... Maar de tijd heelt veel! Krijgt Celony nu nog wel pijnstillers?
Capone (KWPN), Beer en Grijze 

Nou we blijven de komende 6 maanden voor je door duimen Aniet. Misschien heeft hijg ewoon die rust even nodig om te herstellen.
En je mag hier altijd eme blijven praten hoor, je hoort er nu eenmaal bij
En je mag hier altijd eme blijven praten hoor, je hoort er nu eenmaal bij

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Goede keuze denk ik Anita
...enne...hier staan er nog genoeg in de stal die best een dinsdagavond even voor je aangespannen willen worden.

Geluk is de vrucht van intens werk
Ga duimen dat het helpt Aniet. Eneeeh idd gewoon blijven meekletsen hoor!!
Jill wat is hay in ene volwassen geworden, wow ik herken hem zowat niet.
Jill wat is hay in ene volwassen geworden, wow ik herken hem zowat niet.
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... 02&start=0
Dames we kunnen weer verder...... we zitten al spontaan op de 35 pagina's woepsie....
Dames we kunnen weer verder...... we zitten al spontaan op de 35 pagina's woepsie....