wie gaat er naar equitana?

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Megan

Re: wie gaat er naar equitana?

Bericht door Megan » zo 24 mar 2013, 10:46

Ik ben vrijdag geweest. Man, wat groot daar. We hebben nog niet eens alles kunnen bekijken. Ik had lekker een dagje vrij genomen.
Op de heenweg een verkeerde afslag genomen. Boertjes van buut'n dachten zo even zonder routebeschrijving of tom-tom door het Ruhrgebied naar Essen te rijden :+
Dus goede kaart gekocht bij een pompstation en na uitleg van een erg aardig meisje (liet zo de balie met broodjes en koffie een kwartier onbemand) was het een fluitje van een cent hahaha.
We konden zo P10 oprijden, de bus in. Het was helemaal niet druk. Konden lekker overal rondkijken. Het was NH-dag. Verschillende gangenpaarden gezien, div. demonstraties, fjordendemo en nog veel meer. En jee, je kunt je geld daar wel kwijt. Nog een hoofdstelletje gekocht en twee plastic mestvorkjes, die in een grote mooie tas verpakt werden.... met jawel.... zag ik later pas....een gra-fjordje erop. Dus de tas was mooier dan de aankoop.
Wat me opviel was dat ze in Duitsland zoveel soorten kruidenmengsels/-voer voor paarden hebben. Ook leuk alle stands met western-, Australische- NH- spullen. Mooie leren rijbroeken gezien... Zou dat lekker rijden?
Een geslaagd dagje! Volgende keer maar even sparen voor ik erheen ga.
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Plaats reactie