Lipica laarzen
Re: Lipica laarzen
Ik heb liever die roze/paarse aan dan de dinosaurussen, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Machteld&Falco
"Less is more" denk ik bij sommige laarzen... Maar ik blijf toch kwijlen op die polo's van Marloes!
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
En wat is sterker leer?~mirjam~ schreef: En bij zwart kun je kiezen uit kalfs of rundleer. De kalfsleder laarzen glimmen mooier dan de rundleder laarzen
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Volgens mij worden kalfsleren laarzen vooral verkocht als wedstrijdlaarzen. Dat is soepeler leer, maar ook veel gevoeliger voor slijtage etc.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ik moet wel wat stevigheid hebben eerlijk gezegd. Ik heb al van die knikenkeltjes 

Dan is t enige waar ik nu nog bang voor ben bij de polo's dat er zo'n kuitbobbel in zit omdat de enkel smaller is dan de cambridge of zeg maar het petrie model. Ik vind toch wel lelijk als er zo'n bobbel zit.
Als ik ze in het echt net zo mooi vind als op de foto heb ik t wachten er wel voor over

Als ik ze in het echt net zo mooi vind als op de foto heb ik t wachten er wel voor over

Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
JA dat klopt precies. Ik heb kalfsleren gehad en dat waren super fijne laarzen maar oh zo kwetsbaar. Daar moet je niet lekker mee door de plassen lopen of even een stal mee uitmesten, daar kunnen ze niet tegen.Jilly schreef:Volgens mij worden kalfsleren laarzen vooral verkocht als wedstrijdlaarzen. Dat is soepeler leer, maar ook veel gevoeliger voor slijtage etc.
Maar ze zitten als een huis, zo soepel en zacht. (geen pijnlijke plekken van het inrijden).
Mijn volgende worden ook lipica's, maar dan ga ik wel even bij ze langs (is ier maar 10 minuten vandaan

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Aangezien mijn laarzen zo goed als op raken, ga ik ook maar een keer naar Raamsdonksveer toe. Geweldig mooie laarzen! Wil ze al langer bestellen, maar kan beter maar keer doen met deze wacht tijden
.

:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Ik vind ze echt helemaal top.
Super kwaliteit en dat voor weinig als je het vergelijkt met de grote merken. Ik bestel mijn volgende paar er zeker weer!!! Ik heb de 12 weken moeten wachten, maar het resutaat mocht er ook zijn

En de kleur bruin is het zelfde als die in mijn zadel en hoofdstel dus ik kan niet anders zeggen dan mega enthousiast. Model epsom, kleur nautic wood.
Super kwaliteit en dat voor weinig als je het vergelijkt met de grote merken. Ik bestel mijn volgende paar er zeker weer!!! Ik heb de 12 weken moeten wachten, maar het resutaat mocht er ook zijn

En de kleur bruin is het zelfde als die in mijn zadel en hoofdstel dus ik kan niet anders zeggen dan mega enthousiast. Model epsom, kleur nautic wood.
Ujord (v. Tunar) 
M1 + 12 eindstand
Dessa (v. Kventin)
L1+ 6
Eefje
Onze kleine grote draak

M1 + 12 eindstand
Dessa (v. Kventin)

L1+ 6
Eefje

Onze kleine grote draak
Ujord, die zijn fijn he. Ik wil ze ook in die kleur, heb zelfs alle maten hier liggen voor die uitvoering, maar zit hier niks in de buurt waar ze worden gemaakt (lees minder dan 90 km van mijn huis)

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
dat vraagt om een FW meeting bij Lipica in raamsdonk, misschien krijgen jullie groepskorting, als dat zo is doe ik mee haha
Dan ga ik ook zekere mee.Carolinef schreef:dat vraagt om een FW meeting bij Lipica in raamsdonk, misschien krijgen jullie groepskorting, als dat zo is doe ik mee haha
Zouden we zo iets niet kunnen regelen????
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ik ben ook in als dat zou gebeuren haha. Moet ik wel wereldreis maken maar heb het er wel voor over.

claudia schreef:Dan ga ik ook zekere mee.Carolinef schreef:dat vraagt om een FW meeting bij Lipica in raamsdonk, misschien krijgen jullie groepskorting, als dat zo is doe ik mee haha
Zouden we zo iets niet kunnen regelen????
kan t s vragen, heb r op mijn hyves zitten, moet er wel animo genoeg zijn natuurlijk

Marloes en ik gaan morgen!! Marloes haar schuld want die moest er naar toe en vroeg me mee. Kan ik ook niet langer treuzelen..
Spannend!! Ik zal gelijk de gem. levertijd even vragen voor jullie.
@Ujord, welk model heb jij?
Spannend!! Ik zal gelijk de gem. levertijd even vragen voor jullie.
@Ujord, welk model heb jij?
Goed plan om te kijken ofzoiets te regelen is!
En oeh succes met kiezen, Charret!
En oeh succes met kiezen, Charret!
`·. Yessie & Sylvy
`·. Yessie & Sylvy
Anna, jij kunt toch naar hetzelfde adres als waar Annemarie is geweest, in Vries is dat toch? N34 in noordelijke richting en afslag Zuidlaren eraf en dan richting Vries.Orion1996 schreef:Ujord, die zijn fijn he. Ik wil ze ook in die kleur, heb zelfs alle maten hier liggen voor die uitvoering, maar zit hier niks in de buurt waar ze worden gemaakt (lees minder dan 90 km van mijn huis)
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Die staat volgens mij niet bij de dealer locaties, zal even kijken en anders ga ik smeken bij Annemarie om het adres
Edit:
Ik heb ze een mail gestuurd. Wil die epsoms in het roodbruin van het voorbeeld wat ze hebben. Vind ik zooooo gaaf. OF cognac :p

Edit:
Ik heb ze een mail gestuurd. Wil die epsoms in het roodbruin van het voorbeeld wat ze hebben. Vind ik zooooo gaaf. OF cognac :p

Ik wil denk ik het model met een veter!
En dan denk ik zwart met miss de beige accenten die op de site bij de bruine te zien zijn! Al dat paar me bevalt kunnen we altijd verder kijken
.
En dan denk ik zwart met miss de beige accenten die op de site bij de bruine te zien zijn! Al dat paar me bevalt kunnen we altijd verder kijken

`·. Yessie & Sylvy
`·. Yessie & Sylvy
Die kleur hierboven is denk ik Seahorse, zelfde kleur als mijn laarzen.
Ik heb vanochtend weer een paar besteld
en Charret heeft ook hele mooie uitgekozen!
Ik heb vanochtend weer een paar besteld