16 jaar en oudere fjorden topic, deel 2
- Rosantjuh(L)banjer
Re: 16 jaar en oudere fjorden topic, deel 2
Mijn oudje word in mei ook alweer 23.. ze staat nu lekker op de wei te genieten.
vanavond weer les.
ze is wel in top conditie opmoment en we hopen dat ook zo te houden.
we hebben deze zomer nog heel wat kilometertjes voor de boeg.
@nancy: ik zou er persoonlijk niks op smeren ik desinfesteer altijd de wondjes en laat het daarn voor wat het is.
tot nu toe is dat altijd goed gekomen.
@ivonne fijn dat je weer op pad bent geweest.
vanavond weer les.
ze is wel in top conditie opmoment en we hopen dat ook zo te houden.
we hebben deze zomer nog heel wat kilometertjes voor de boeg.
@nancy: ik zou er persoonlijk niks op smeren ik desinfesteer altijd de wondjes en laat het daarn voor wat het is.
tot nu toe is dat altijd goed gekomen.
@ivonne fijn dat je weer op pad bent geweest.
Bella (Bijoux van de Tsjoggelberg) en Fenne van de hoenderkamp

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.
Danc boft even een paar maanden dat ie niet naar les hoeft. Gelukkig rijdt een stalgenoot hem een aantal keer in de week, hij moet wel een beetje in conditie blijven.
Wat een leuk paard is Nelis.
Leuk Ivonne, dat je weer buitengereden hebt met Marga. Ze wil zeker erg graag weer naar huis, omdat ze zo hard gaat op de terugweg.
Odette heeft zaterdag gezelschap gekregen van Fenna. Na anderhalf jaar staan ze weer samen.
Ze zal niet meer weten dat het haar dochter is, maar ze vond alles best wat Fenna deed. Vanmorgen ging ik voor het werk even langs en ze kwamen samen in galop naar me toe. Lief!
Dit weekend mag ik weer beginnen met rijden. Ik ben benieuwd hoe dat gaat.
Leuk Ivonne, dat je weer buitengereden hebt met Marga. Ze wil zeker erg graag weer naar huis, omdat ze zo hard gaat op de terugweg.
Odette heeft zaterdag gezelschap gekregen van Fenna. Na anderhalf jaar staan ze weer samen.
Ze zal niet meer weten dat het haar dochter is, maar ze vond alles best wat Fenna deed. Vanmorgen ging ik voor het werk even langs en ze kwamen samen in galop naar me toe. Lief!
Dit weekend mag ik weer beginnen met rijden. Ik ben benieuwd hoe dat gaat.
Odette&Fenna
- nancy imka
Ik heb er ook niks meer opgesmeerd nadat ik het schoongemaakt had. Gewoon puur omdat ik het gewoon even niet meer wist wat te doen. Maar ik probeer het gewoon nu even aan te kijken zo!
Waar ik wel van baal is dat ze best wel weer staat te pompen dit jaar. Vorig jaar bijna niks geen last van gehad. Maar nu staat ze toch wel weer hard haar best te doen met ademen. Echt kl*te!
Lekker Ivonne dat je weer eens hebt kunnen rijden met Marga, lijkt me heerlijk om weer eens lekker erop uit te kunnen
Waar ik wel van baal is dat ze best wel weer staat te pompen dit jaar. Vorig jaar bijna niks geen last van gehad. Maar nu staat ze toch wel weer hard haar best te doen met ademen. Echt kl*te!
Lekker Ivonne dat je weer eens hebt kunnen rijden met Marga, lijkt me heerlijk om weer eens lekker erop uit te kunnen
Wat vervelend Nancy. Het is nu ook al zo warm voor de paarden. Is ze haar wintervacht al helemaal kwijt?
Odette&Fenna
JW was niet mee Annemarie, die móest met de administratie van de kippenclub aan de slag. benalleen geweest, maar niet naar het water. Heb nog zere vingers van die drukke muts. Hoe ouder hoe gekker 

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
- nancy imka
Nee, ik denk dat ze ook wat veel energie in het verharen steekt, want ik vind haar ook voor haar doen schraal. Ze kan het gelukkig hebben hoor en ik ben blij met haar lijntje nu. Maar ik baal ervan dat ze weer benauwd is!Ootje schreef:Wat vervelend Nancy. Het is nu ook al zo warm voor de paarden. Is ze haar wintervacht al helemaal kwijt?
Is ze weer benauwd nanc, vorig jaar was het toch ook zo erg?
Zo vanmorgen vroeg naar stal gegaan ivm de hitte en Danc en stalgenootpaard laten rennen. Wat was ie blij....
(Jammer dat ze nooit inzien dat het voor hun eigen bestwil is he....Danc iwl alleen maar naar het land en vreten
)
Zo vanmorgen vroeg naar stal gegaan ivm de hitte en Danc en stalgenootpaard laten rennen. Wat was ie blij....

vwb het smeren, ik gebruik de acederm als het korstje eraf is natuurlijk, heeft anders weinig zin om het op een korstje te smeren denk ik!
Wat fijn Ivonne, dat het zo goed ging met Marga!
Wat heerlijk Ootje, dat ze nu samen staan. En geniet ervan aankomend weekend!
HIer even een filmpje van vorig jaar, kunnen jullie een beetje zien waar we regelmatig een ritje maken. Als je dubbelklikt op het plaatje, start het filmpje. Van de andere plekjes zal ik binnenkort ook eens een filmpje proberen te maken!

Oh wat balen Nancy, dat ze nu weer meer benauwd is geworden. Komt het door de warmte?
Haha Roos, herkenbaar idd, hier willen ze ook alleen maar eten!
Wat fijn Ivonne, dat het zo goed ging met Marga!
Wat heerlijk Ootje, dat ze nu samen staan. En geniet ervan aankomend weekend!
HIer even een filmpje van vorig jaar, kunnen jullie een beetje zien waar we regelmatig een ritje maken. Als je dubbelklikt op het plaatje, start het filmpje. Van de andere plekjes zal ik binnenkort ook eens een filmpje proberen te maken!

Oh wat balen Nancy, dat ze nu weer meer benauwd is geworden. Komt het door de warmte?
Haha Roos, herkenbaar idd, hier willen ze ook alleen maar eten!
Mooie omgeving om te rijden hoor!
Danc die is niet zo groot en kruipt overal odner door. Dus moet altijd goed de bakbuizen dichtschuiven. (en zelfs die kan hij eraf gooien. )
Normaal ren ik dan ff er achter aan,maar ja nu gaat dat niet zo makkelijk
Danc die is niet zo groot en kruipt overal odner door. Dus moet altijd goed de bakbuizen dichtschuiven. (en zelfs die kan hij eraf gooien. )
Normaal ren ik dan ff er achter aan,maar ja nu gaat dat niet zo makkelijk

- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
goh wat zal dat schrikken geweest zijn als je paard ineens valt. gelukkig beide niks ernstigs.
en die meline whahaha die wil niet meer. ging ook voor een meisje misschien. das nu klaar. hahah
Ik heb ook weer een mooi ritje kunnen maken gisteravond. Alleen met lyn naar het bos heerlijk. allerlei dieren gespot. brave turbofjord!
voor uitgebreider verslag zie dagboek
en die meline whahaha die wil niet meer. ging ook voor een meisje misschien. das nu klaar. hahah
Ik heb ook weer een mooi ritje kunnen maken gisteravond. Alleen met lyn naar het bos heerlijk. allerlei dieren gespot. brave turbofjord!
voor uitgebreider verslag zie dagboek
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
wat vervelend dat Imka nu al zo benauwd is....moet nog zomer worden. Sneu zeg
Baranna 13-5-2006
- nancy imka
@ Roos, vorig jaar ging het eigenlijk wel beter als het jaar daarvoor. dat jaar was ze echt heel erg slecht.
Nou heb ik van de week wel op het nieuws gezien dat er ontzettend veel pollen in de lucht hangen dus of ze daar nou op reageerd of op de warmte ik heb werkelijk geen idee. Maar ik baal er wel van want idd het moet nog zomer worden!
Ik ben idd geschrokken met het vallen. en heb er daarna niet meer opgezeten en Imka heeft ook niks meer gedaan. Ik weet niet of ik er nog op durf/wil. Niet omdat ik bang ben weer te vallen. Maar meer of het nog wel goed te doen is voor Imka zelf. En zeker nu ook dat ze weer benauwd is ga ik er ook niks mee doen
Nou heb ik van de week wel op het nieuws gezien dat er ontzettend veel pollen in de lucht hangen dus of ze daar nou op reageerd of op de warmte ik heb werkelijk geen idee. Maar ik baal er wel van want idd het moet nog zomer worden!
Ik ben idd geschrokken met het vallen. en heb er daarna niet meer opgezeten en Imka heeft ook niks meer gedaan. Ik weet niet of ik er nog op durf/wil. Niet omdat ik bang ben weer te vallen. Maar meer of het nog wel goed te doen is voor Imka zelf. En zeker nu ook dat ze weer benauwd is ga ik er ook niks mee doen
Dan heb ik me een jaartje vergist Nanc...maar toch wel redelijk onthouden toch 

- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
nancy ik kan me voorstellen dat je gas terug neemt nu. als ze dan ook nog zo benauwd is. he bah...
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
- nancy imka
Ja je hebt het idd goed onthouden. Het jaar dat ik Emy kocht was Imka behoorlijk slecht. Het jaar erop ging het stukken beter... Hopelijk is het nu gewoon even wennen aan het warme weer...roos schreef:Dan heb ik me een jaartje vergist Nanc...maar toch wel redelijk onthouden toch
Ja ik vind het sneu om haar als ze benauwd is te laten lopen. Maar aan de andere kant conditie opbouwen is ook wel goed natuurlijk omdat ze dan toch meer kan verdragen. Het is moeilijk om er een middenweg in te vinden... Maar voorlopig laat ik het denk maar even zo. Vanmorgen ff opgelet hoe ze was en ze stond best te knijpen met haar buik

zo, zijn we weer. Vanochtend weer een heerlijke rit achter de rug, 2 uurtjes onderweg. Wat een hoop fluitekruid staat er zeg, dat vonden ze wel erg lekker hoor! Tussen het stappen en draven door af en toe even proberen een plukje mee te nemen! En op de heenweg nog een nachtegaal horen zingen, prachtig!
Leuk cowgirlwillie, dat je tijdens je bosrit allemaal dieren hebt gespot. Wat zie je zoal?
Nancy, moeilijk idd, die afweging om haar toch wat te laten doen omdat dat ook goed is, of juist rust, omdat ze dat nu misschien harder nodig heeft. Sterkte
Leuk cowgirlwillie, dat je tijdens je bosrit allemaal dieren hebt gespot. Wat zie je zoal?
Nancy, moeilijk idd, die afweging om haar toch wat te laten doen omdat dat ook goed is, of juist rust, omdat ze dat nu misschien harder nodig heeft. Sterkte

Lastig Nanc, kan je niet s ochtends vroeg of s avonds na de warmte half uurtje fietsen met haar ?
Zo Danc vanmorgen flink laten lopen met touwtje....goed voor hem
Zo Danc vanmorgen flink laten lopen met touwtje....goed voor hem

Danc blijft wel goed in beweging!
Vervelend zeg, dat Imka zo benauwd blijft.
Wat een mooi gebied om te rijden, Pareltje.
Charlot en ik hebben lekker zonder zadel buiten gereden met Tjico en Odette. Rondje bos, nou ja, kasteelpark, en daarna langs de Lek. Echt een mooi gezicht met dit mooie weer, want er zijn ontzettend veel bootjes en zwemmers.
Gisteren lagen er mensen te zonnen in de wei. Dat gebeurt elk jaar, dus Odette kijkt er niet van op, maar Fenna vond het heel interessant.
Vervelend zeg, dat Imka zo benauwd blijft.
Wat een mooi gebied om te rijden, Pareltje.
Charlot en ik hebben lekker zonder zadel buiten gereden met Tjico en Odette. Rondje bos, nou ja, kasteelpark, en daarna langs de Lek. Echt een mooi gezicht met dit mooie weer, want er zijn ontzettend veel bootjes en zwemmers.
Gisteren lagen er mensen te zonnen in de wei. Dat gebeurt elk jaar, dus Odette kijkt er niet van op, maar Fenna vond het heel interessant.
Odette&Fenna
Danc moet wel bewegen anders wordt is zo stijf!