B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
kristelhans

Re: B-tjes topic deel 2, wie doet er mee??

Bericht door kristelhans » zo 17 jan 2010, 19:54

Oh ik heb vroeger ook eens voltige gedaan op een fjord..heerlijk! Toen was ik nog lenig hahaha! Volgende keer foto's! ;)

Linda; ik kan er eigenlijk ook niet mee zitten dat mensen wel eens wat minder over fjorden denken..maar dat komt misschien omdat ik er ook geen ervaring mee heb..ohja, mijn stalgenoot noemde Beer een keer 'die domme fjord'... Beer heeft haar toen de wei uitgejaagd haha..sorry, mag ik niet om lachen...

Fijn dat Bjorn braaf was met buiten zetten..babysteps en geduld!
MiSs_vOsj

Bericht door MiSs_vOsj » zo 17 jan 2010, 19:59

Nou, net wat je zegt Anouska, ook ik kom zo echt niet op Basco :P

Haha Kristel, ja dat krijg je er van, beledig een fjord nooit.. niet slim.. :P

Wat gaan we snel met het topic, moeten nodig een titel bedenken voor het volgende topic!
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 17 jan 2010, 20:17

B-tjes topic deel 3: wie oh wie?
Eveline

Bericht door Eveline » zo 17 jan 2010, 20:21

Ja, volgende keer probeer ik een fotograaf te regelen. :P

Het opstappen ging eigenlijk vrij makkelijk. Stalgenoot zei dat ik er in draf naast moest hupsen en dan erop springen, ik zei nog: "dat lukt me noooit!"
Maar het bleek makkelijker dan ik dacht!
Eveline

Bericht door Eveline » zo 17 jan 2010, 20:22

Wanneer komt er een nieuw topic?
MiSs_vOsj

Bericht door MiSs_vOsj » zo 17 jan 2010, 20:23

Ik geloof bij 35 pagina's ;)

Ben benieuwd naar jullie kunsten, heb het hier één keer in het echt gezien, vind het erg knap.. ik ben niet zo lenig.. :P
Anouska

Bericht door Anouska » zo 17 jan 2010, 20:28

kristelhans schreef:B-tjes topic deel 3: wie oh wie?
Dat vindt ik een goede Kristel!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 17 jan 2010, 21:13

Haha ja eerst moeten we nog 10 pagina's! Wel heel leuk dat het nu wat drukker is hier!

Ik heb net gehoord dat ik morgenmiddag vrij ben! Kan ik mooi nog even rijden voor ik naar Londen ga! En de poes moet zijn nagels geknipt (bijna een ingegroeide) maar om dat ze zelf te gaan doen...ik wilg raag mijn ogen en handen nog even houden haha..even de dierenarts bellen morgen..kan geen trimsalon hier in de buurt vinden..ja een, die alleen maar honden doet!
Anouska

Bericht door Anouska » zo 17 jan 2010, 22:46

Dat is waar Kristel. Hoe lang ga je naar Londen?

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 18 jan 2010, 07:43

Ik ga van dinsdagochtend (heul vroeg) tot donderdagavond..rijden dan 's nachts weer terug..leuk!
Elvina

Bericht door Elvina » ma 18 jan 2010, 15:13

Bij deze 2 fjorden in de modder :P
http://www.youtube.com/watch?v=asGWln3Omfk
http://www.youtube.com/watch?v=AkhU7GP44Ws

Afbeelding
Afbeelding

Bahh ik moet nu naar de tandarts :'(
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » ma 18 jan 2010, 16:16

Hoi dames :)

Ik ben eindelijk verhuisd, en het huis is echt geweldig! Eindelijk weer een beetje rust na alles... Nu nog even een week vrij, en heerlijk genieten, en nog de kleine klusjes in huis doen (rommel opruimen, dingen uitzoeken en ophangen ect.)

Met Bo gaat alles goed na zijn klapper, 10 dagen geleden. Het was inderdaad echt heel erg schrikker, het beeld van bo en het hek kwam nog een paar dagen elke keer omhoog, bah! maar gelukkig ook geen last meer van...
Hij heeft 3 dagen dikke knieen gehad, maar deze zijn nu weer helemaal slank. Het enige wat je nu nog ziet zijn twee flinke korsten van de schaafwonden op zijn beide achterbenen. Ondanks alles is hij constant vrolijk en jolig gebleven... En wat mij eigenlijk nog het meest verbaasd, dat hij geen seconde kreupel heeft gelopen...

Van de dierenarts moest hij eigenlijk al weer heel snel hard aan het werk,omdat hij zo energiek is, maar ik heb ervoor gekozen om hem deze week nog lekker "paard" te laten zijn met zijn vriendjes.. Hij staat overdag heerlijk op het land, en zo komt hij toch ook aan zijn beweging, en doet hij ook alleen wat hij aankan. Ik ben bang dat hij met rijden te graag voor me wil werken, en teveel met zijn achterhand doet, waardoor hij zijn knieen misschien overbelast.. Hij is immers in de groei, en heeft maar 2 achterbenen die zijn lichaam moeten dragen...
Wat zouden jullie doen, ook gewoon een week of 2 rust en daarna rustig opbouwen, of anders?

Wel grappig om te lezen dat iedereen een beetje is gaan springen..... Krijgen we hier straks allemaal springfjorden :D (bo denkt immers ook al een springpaard te zijn)
Bo is geweldig! :D
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 18 jan 2010, 16:53

Hee Ber daar ben je weer! Nu ook even officieel: Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!

Gelukkig dat Bo weer wat beter is.. Ik zou gaan wandelen met hem..krijgt ie toch beweging maar niet teveel en komt hij er ook even lekker uit.. Vooral als hij niet kreupel is geweest is dat weer een leuke manier van opbouwen.. Zou niet teveel longeren..misschien volgende week een lekker stapritje maken aan een lang teugeltje?

Jaa springen is zo leuk! Ik was net aan het rijden met Beer en we gingen afwenden LANGS een hindernis maar meneer ging al weer in de versnelling haha..hij dacht geloof ik dat we gingen springen..was het inspring-parcours van de stalbaas..ongeveer 1,20 hahaha.. Nu eten en dan spullen pakken voor Londen..leuk!

Tessa, hoe was het bij de tandarts?
Elvina

Bericht door Elvina » ma 18 jan 2010, 17:26

Ik had (nog) niks maar ze hebben weer foto's gemaakt want dat was ruim 3 jaar geleden en dan zien ze altijd wel wat! :(

Ik zou ook met Bo wandelen of iig alleen stappen. Leuk zeg dat je in je nieuwe huis woont! Foto's! :D

Ik moet nog een maand wachten..
Zo bolliebollie maar even rijden :)
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » ma 18 jan 2010, 17:42

Jeuumig. Dit topic gaat echt reuze snel nu!!
Gefeliciteerd Bernadette, met je nieuwe huis! Dat vraagt natuurlijk wel om foto's he!
Fijn dat het beter gaat met Bo, gek paard :D
Ik heb zo les, zin in! Gister Benthe voor de slee gebonden, lachen!! Net op tijd want alle sneeuw is nu al zo'n beetje weg ;)
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Keandra

Bericht door Keandra » ma 18 jan 2010, 18:56

hehe
hier is er gewoon geen sneeuw meer te vinden uitgezonderd op plaatsen waar ze sneeuw op elkaar gelegd hebben op stapels

voltige zou Githa goed voor zijn moest ze er beter tegen kunnen dat je op haar komt eens komt te zitten of staan
de toeren die ze dan doet om je eraf te halen zijn gewoon om plat te liggen van het lachen _/-o_
altijd kleine bokjes kort na elkaar, als ze terug op de grond staat met de achter hoeven zie je haar al klaar maken en dat is tot je van haar poep bent (is niet echt goed voor als we ze terug willen laten dekken, vrees dat ze een natuurlijke dek niet zal toelaten dan, als meneer hengst dan op haar poep kruipt := )
maar verder er langs beide zijden opspringen laat ze nu in draf al toe gewoon aan de hand, peace of cake voor Githa :Z
Bodan

Bericht door Bodan » ma 18 jan 2010, 20:03

Jeeh ik heb weer een beetje tijd om te kunnen reageren!! *o/*
Jullie gaan snel zeg!! Ik reageer alleen op deze blz anders ben ik volgend jaar nog niet klaar! :=
Kristelhans : haha prachtig dat had ik willen zien hoe Beer je stalgenoot de wei uit jaagde. Jaja ze pikken echt niet alles! soms lijkt het net of ze je kunnen verstaan. :))

"B-tjes topic deel 3: wie oh wie?" leuk bedacht! moeten we eerst nog 10 blz vullen maar dat is zo gebeurd.

Wat leuk dat je naar London gaat, alvast veel plezier maar dat gaat vast wel lukken!

He verdorie ben ik weer alle namen vergeten, moet maar gewoon een lijstje aan mijn computer hangen hihi :o?
Wat een leuke foto van Beauty die spiegels zijn wel erg interressant!

Bernadet_Bo : gefeliciteerd met je nieuwe huis!!
Fijn dat het goed gaat met Bo! Kan nooit geen kwaad om hem extra rust te geven ja.
Dat zou ik persoonlijk ook doen, wat zijn nou 2 weken en met dit weer kan je toch weinig..
Je kan idd wat Kristel al zegt gewoon stapritjes maken.

Dus Beer wil de springsport in hihi De nieuwe okidokie (of hoe heet dat paard ook alweer) :D
wel leuk dat hij zo enthausiast is!

Vet gaaf Marleen, is Benthe ook beleerd voor de kar?
Of hoe heb je dat dan gedaan?
Dat lijkt mij echt zo gaaf om met bootje te doen.
*ziet mij zelf al door het weiland heen scheuren* 8-)

hier verder weinig te melden, ik kan nog steeds niet rijden. :x
Man dat is wel afkicken hoor heb al een maand niet gereden :o
Het dooit nu wel wat in het noorden maar dat is van korte duur het gaat ook alweer vriezen over een paar dagen.
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » ma 18 jan 2010, 20:17

Dank jullie wel! :)

hahaha als alles in huis klaar is, zal ik foto's plaatsen...

Zo te lezen zouden jullie ook nog even rustig aan doen... Ben ik dus niet de enige die zo denkt... :D
Stappen/wandelen kan ook..maar hij staat zn 3 tot 7 uur per dag op het land.. En stapt hij genoeg (zelfs in volle galop door het land, idioot!), denk dat hij hier voorlopig wel genoeg aan heeft. Als hij namelijk niet met zijn vriendjes buiten komt, is hij echt hyper!

@ kristel... krijg je ook springles van je stalbaas?

@mrln_ leuk voort de slee, heb je foto's?
Bo is geweldig! :D
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
Anouska

Bericht door Anouska » ma 18 jan 2010, 20:17

Waar blijven de foto's Bernadet? Ik zou ook gewoon beetje wandelen of staprit maken met Bo, nog ff lekker rustig aan iig.

Kristel, have fun in London! We zien je wel weer verschijnen hier.

Vanavond Bjørn weer aan de pessoa gehad. Eerst ff los gewerkt en toen pessoa eraan, ja hoor daar gingen we weer! Meneer kende spontaan de commando's niet meer. Heb in ieder geval al door dat als ik hem maar iets aan de spieren kom, hij weer pissed wordt. Fysio was er zaterdag nog, heeft hem ook nog ff na gekeken en alles zat nog goed. Hij zei ook al dat als het meneer niet zint, hij pissed wordt en gevaarlijk kan worden. Ook dat het echt een dominant baasje is, hihihi.

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 18 jan 2010, 20:27

Haha Beer de nieuwe Okidoki..haha zal jullie wat grappigs vertellen..mijn stalbaas is de hoefsmid van Okidoki!! Hoe leuk is dat? Stalbaas geeft principieel geen les want hij heeft al werk zegt hij altijd maar hij wil wel altijd tips geven..handig.. Denk dat als ik wat verder ben met springen met Beer hij wel handige aanwijzingen gaat geven!

Ik heb alles gepakt voor Londen..behalve toiletspullen en dat zijn er nogal wat hahah..ooh ik heb een veel te grote koffer mee..paste niet in mijn mini trolley..en een rugtas erbij is ook zo'n gedoe dus toen maar de grote koffer gepakt..hehe..leerlingen zien me al aankomen morgenvroeg.. Zo nog even kleren klaarleggen en een kruikje maken en dan lekker nog even lezen in bed..half 5 gaat de wekker, ieks!

Tot vrijdag!
Gesloten