C'tjes gaan op les: in C'tjes-topic deel 6!
Re: C'tjes gaan op les: in C'tjes-topic deel 6!
Baal als een stekker, wilde vanochtend lekker gaan springen maar Andy gaat vanmiddag mennen (nog even laatste ritje voor KWB), en morgen moet ik de hele dag jureren dus zie ik wéér mn poownie niet
(gister ook al niet).

arme Viv....ga je dan niet mee mennen???
Mij viel trouwens hetzelfde op aan dat paard (had 'm uiteraard ook al gezien)..waarom wordt hij met een Pelham gereden als hij zo bomproof/braaf is. Had de Hyves ook bekeken en werd daar niet vrolijk van (leerde zo ook dat het een manegepaard is geweest en dat hij daar blijkbaar een draak was)...was ook 1 filmpje bij waar hij vast staat en de dames gazeuselimonade o.i.d. uit een fles steeds op zijn neus/gezicht gooien en dat werd blijkbaar erg grappig gevonden...kreeg er zelf een enorme knoop van in mijn maag...
Ik heb van Annabel foto's gekregen van Cos onder het zadel (nogmaals heeeeeeeeel erg bedankt) en dat zag er helemaal niet zo dramatisch uit als ik had gedacht en Annabel is nog net iets groter dan ik :p...tel daarbij dat hij nog moet uitzwaren/spieren kweken en nog iets groeien EN dat Bart er gisteren zo mee de straat op ging voor de wagen...dan stemt mij dat toch eigenlijk heel hoopvol gelukkig..
Mij viel trouwens hetzelfde op aan dat paard (had 'm uiteraard ook al gezien)..waarom wordt hij met een Pelham gereden als hij zo bomproof/braaf is. Had de Hyves ook bekeken en werd daar niet vrolijk van (leerde zo ook dat het een manegepaard is geweest en dat hij daar blijkbaar een draak was)...was ook 1 filmpje bij waar hij vast staat en de dames gazeuselimonade o.i.d. uit een fles steeds op zijn neus/gezicht gooien en dat werd blijkbaar erg grappig gevonden...kreeg er zelf een enorme knoop van in mijn maag...

Ik heb van Annabel foto's gekregen van Cos onder het zadel (nogmaals heeeeeeeeel erg bedankt) en dat zag er helemaal niet zo dramatisch uit als ik had gedacht en Annabel is nog net iets groter dan ik :p...tel daarbij dat hij nog moet uitzwaren/spieren kweken en nog iets groeien EN dat Bart er gisteren zo mee de straat op ging voor de wagen...dan stemt mij dat toch eigenlijk heel hoopvol gelukkig..
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ow sorry... Had niet verder gekeken dan de advertentie...
Fijn dat Cos steeds beter lijkt te gaan bevallen!
Fijn dat Cos steeds beter lijkt te gaan bevallen!
Capone (KWPN), Beer en Grijze 

daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen? Vind het juist hartstikke aardig van je dat je meehelpt kijken!!!

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
En wanneer ga je Cos live bewonderen? Dit weekend nog of volgende week?
Verhaaltje van Cos klinkt wel goed he! Dat van die manegefjord dan weer helemaal niet, ocharm dat beest! 
Pff, ik krijg nog een echte powerfjord. Hij wist de rem weer moeilijk te vinden vandaag..
Ga zo maar eens vertrekken naar Louis, kijken of ik daar nog wat leuke fjordjes te rijden heb hihi

Pff, ik krijg nog een echte powerfjord. Hij wist de rem weer moeilijk te vinden vandaag..
Ga zo maar eens vertrekken naar Louis, kijken of ik daar nog wat leuke fjordjes te rijden heb hihi
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Wel goed voor z'n conditie dan toch Jilly
. Rijd jij bij een fokkerij??
We zouden eigenlijk woensdagmiddag naar Wanneperveen en dan zou Bart Cassper ook nog elke dag voor de wagen zetten, maar ik heb gebeld dat we gewoon zijn advies aannemen en dus graag puur voor Cos willen komen kijken en dat kon dus al maandag!

We zouden eigenlijk woensdagmiddag naar Wanneperveen en dan zou Bart Cassper ook nog elke dag voor de wagen zetten, maar ik heb gebeld dat we gewoon zijn advies aannemen en dus graag puur voor Cos willen komen kijken en dat kon dus al maandag!

Het Cos verhaal klinkt idd erg positief. Ik zou het wel weten. En wat dat niet passen op hem betreft, daar hoef je bij een Fjord zo maar niet bang voor te zijn. Het hoogteverschil tussen baas en Fjord moet al heel extreem zijn wil het niks lijken.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

@Viv@
Dat is weer het nadeel als je een paard moet delen, maar hij krijgt in ieder geval lekker zijn beweging
@Kalmiya@
Zo te lezen zou Cos een goede aanwinst worden voor jullie
Vandaag weer les gehad met Cas. Kreeg hem zelf even minder fijn als vorige week dus is Willy even opgestapt en wat kan dat beessie dan lopen zeg
Daarna ook weer zelf even opgestapt en je voelt gewoon gelijk het verschil! Zo weinig hoef je maar met je teugelvoering te doen (qua druk) en meneertje loopt mooi nageeflijk en nog lekker ontspannen door zijn hele lijf ook
Meneertje zag er niet uit vanmorgen en aangezien de temp best aangenaam was maar even de tuinslang op zijn benen en buik gezet en benen ook gewassen. Zo daar kwam ff vies geel-groen water vanaf
Ben benieuwd hoe hij er morgen uitziet
Dat is weer het nadeel als je een paard moet delen, maar hij krijgt in ieder geval lekker zijn beweging

@Kalmiya@
Zo te lezen zou Cos een goede aanwinst worden voor jullie

Vandaag weer les gehad met Cas. Kreeg hem zelf even minder fijn als vorige week dus is Willy even opgestapt en wat kan dat beessie dan lopen zeg

Meneertje zag er niet uit vanmorgen en aangezien de temp best aangenaam was maar even de tuinslang op zijn benen en buik gezet en benen ook gewassen. Zo daar kwam ff vies geel-groen water vanaf

Ben benieuwd hoe hij er morgen uitziet
Ik heb Cos gisteren ook weer even bewonderd en eens kritisch gekeken, maar het is een schatje, en hij heeft ook een erg leuke uitstraling..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Over schatjes gesproken,
Corner is vandaag eigenlijk voor het eerst door mij,
wat langer bereden.
Geen sprong opzij geen sprintje trekken gewoon lekker braaf onder het zadel.
Natuurlijk merk je zijn jonge fliere fluiterige karakter wel,maar de oefeningen stappen stilstaan rechte lijnen lopen ging na wat oefenen goed.
Na een klein uurtje was het weer genoeg.
We zijn toe aan rijles geloof ik .
Nu het weer nog iets beter.
Corner is vandaag eigenlijk voor het eerst door mij,
wat langer bereden.
Geen sprong opzij geen sprintje trekken gewoon lekker braaf onder het zadel.
Natuurlijk merk je zijn jonge fliere fluiterige karakter wel,maar de oefeningen stappen stilstaan rechte lijnen lopen ging na wat oefenen goed.
Na een klein uurtje was het weer genoeg.
We zijn toe aan rijles geloof ik .
Nu het weer nog iets beter.
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Ging vandaag lekker met rijden.
Cindy was superbraaf en zelfs even gedraagd.
Moest ook wel even met de boomloze zadels
Alleen ze uit het land halen was alleen een grote operatie
(<- en deze smiley nog zo'n 20 keer)
@Kalmiya;zo te lezen is Cos ook een goede optie
Ben benieuwd wat je van hem gaat vinden.
Cindy was superbraaf en zelfs even gedraagd.
Moest ook wel even met de boomloze zadels

Alleen ze uit het land halen was alleen een grote operatie

@Kalmiya;zo te lezen is Cos ook een goede optie

Ben benieuwd wat je van hem gaat vinden.
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Ja daar had ik ook last van vandaag,hij rende een aantal keren van me weg,
maar kon uiteindelijk de pepermuntjes niet weerstaan,daar doet hij een moord voor(bij wijze van dan)
Ik heb trouwens gewoon los gereden in het weiland,samen met jenny,die op een ander paard reed,die ervaren was.
Corner bleef dus ook vaak bij dat andere paard in de buurt,maar ik kon hem halt houden terwijl het andere paard doorliep,hele prestatie hoor.
maar kon uiteindelijk de pepermuntjes niet weerstaan,daar doet hij een moord voor(bij wijze van dan)
Ik heb trouwens gewoon los gereden in het weiland,samen met jenny,die op een ander paard reed,die ervaren was.
Corner bleef dus ook vaak bij dat andere paard in de buurt,maar ik kon hem halt houden terwijl het andere paard doorliep,hele prestatie hoor.
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Bij mij lukte het zelfs met biks niet
komt de lente eraan ofzo

komt de lente eraan ofzo

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
'vroeger' wel ja. In 2006 heb ik daar mijn veulen (= Hay dus) gekocht en in 2008 ben ik met Hay verhuisd. Maar m'n vriendinnetje rijdt daar nog steeds dus ga regelmatig nog mee om haar gezelschap te houden en wat met de fjordjes te tutten, veulies knuffelen, af en toe wat rijden,... Erg gezelligKalmiya schreef:Wel goed voor z'n conditie dan toch Jilly. Rijd jij bij een fokkerij??

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
jaja de lente komt eraan...vanaf volgende week temperaturen met 2 cijfers las ik net op bokt... 
@skreia - mooi als je dan kunt zien wat je paard in zich heeft...dat zorgt vast voor extra motivatie voor jezelf, niet waar?
en Corner (wat een vreselijk leuke naam!) ook lekker aan de bak....

@skreia - mooi als je dan kunt zien wat je paard in zich heeft...dat zorgt vast voor extra motivatie voor jezelf, niet waar?
en Corner (wat een vreselijk leuke naam!) ook lekker aan de bak....
Oehhh dat zou lekker zijnKalmiya schreef:jaja de lente komt eraan...vanaf volgende week temperaturen met 2 cijfers las ik net op bokt...

Maaruh ik weet niet wat die C-tjes met elkaar bepraten hoor, maar de mijne laat zich sinds 2 dagen ook niet meer vangen in de paddock. Wel heel hard bij het hek staan schreeuwen naar me dat ze eruit wil, kom ik dan de paddock in dan komt ze niet meer bij me, want ze komt niet meer bij het hek. Wil het absoluut niet met voer proberen dus laat dr gewoon staan en ze bekijkt het dan maar. Straks gaat ze me zien als lolly of voerbal en dat vertik ik.

Misschien was de tik met het poepharkje toen ze me gisteren probeerde te pletten bij het hek iets te hard van het goede

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Het voordeel is wel met dat heen en weer geren , dat de meeste energie er al uit is 

Jullie moeten ook wat liever zijn voor jullie Ctjes, wij hebben nergens problemen mee, hoef hem niet eens te roepen en meneer staat al klaar 
Ben heel benieuwd morgen of Cos bevalt, klinkt iig goed. Maarja de klik moet er wel zijn.
Gister heeft manlief een trainingsrit incl PA (uitgebreid met bier en ballen) gereden van 12,nogwat km in 8,8km/h. Hartslag was 135 bij binnenkomst en binnen 5 minuten 51. Dat komt dus wel goed volgende week.

Ben heel benieuwd morgen of Cos bevalt, klinkt iig goed. Maarja de klik moet er wel zijn.
Gister heeft manlief een trainingsrit incl PA (uitgebreid met bier en ballen) gereden van 12,nogwat km in 8,8km/h. Hartslag was 135 bij binnenkomst en binnen 5 minuten 51. Dat komt dus wel goed volgende week.

- pjotr_nientje
- Contacteer:
Ik dacht toch wel dat ik lief genoeg was