Demo Gnist ledenvergadering West

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
claudia

Re: Demo Gnist ledenvergadering West

Bericht door claudia » do 05 apr 2012, 13:19

Ik vind Gnist, zeker voor zijn leeftijd (ik meen 17), een paard met uitstraling en zeker met karakter. Ik vind hem ook een mooi type.
Ik blijf er ook bij dat ik het knap van de ruiter vind dat ze door bleef rijden.
Hij was echt niet het ideale paard wat je zo graag had willen hebben op dat moment. En natuurlijk doen ze dit thuis niet. Hij was gewoon stout en de ruiter had er niets over te vertellen. (ik weet ook niet of ik er iets over te vertellen zou hebben want hij was echt mega vlug)
Ik weet ook zeker dat ze er samen echt wel gaan komen maar ze hebben gewoon nog tijd nodig.
Laatst gewijzigd door claudia op do 05 apr 2012, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Naisven
Moderator

Bericht door Naisven » do 05 apr 2012, 13:46

Clau, ik ben het met je eens, ze komen er wel, zeker met het doorzettingsvermogen van de ruiter en Gnist is gewoon een hele leuke hengst en, zoals dat over het algemeen is met hengsten, geen doetje.
Marianne1980

Bericht door Marianne1980 » vr 06 apr 2012, 08:49

claudia schreef:
Tikan schreef:Elize rijdt heel keurig en netjes op Gnist, respect voor haar. Gnist zelf is een fris en levendig paard. Hij geeft niet het voorbeeld van een superbrave fjord die alles doet wat je vraagt, laat staan op een ontspannen manier. Tja, dat is iets waar je mee om moet leren gaan. Kan me voorstellen dat hij voor de HK flink gevoerd is, want hij was er goed aan, dat zal tijdens het rijden tegen je werken.
Maar nogmaals: respect voor Elize.
Het was gewoon heel erg jammer maar ze had echt totaal niets over hem te zeggen op de HK. (sorry maar ik heb bij hun losgereden in de buitenbak).
Hij had totaal geen respect voor haar. Het is dat hij aan de longeerlijn zat .(zelfs toen ging het nog mis)
Ik heb respect voor haar dat ze de dag daarna nog een keer met hem heeft gereden met publiek. Daar het ik respect voor.
Het lag gewoon aan jou :D Nee hoor, je hebt gelijk, ze had buiten weinig over hem te zeggen.. Toen jij weg was werd hij wel rustiger, is hij niet meer gaan rennen en liep hij uiteindelijk echt netjes.. Vandaar dat ze er gewoon voor ging!

Hij is inderdaad goed gevoerd voor de keuring, dat gebeurd (neem ik aan) bij elke hengst die zich moet laten zien, daardoor was hij inderdaad een stuk drukker!
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » za 07 apr 2012, 11:38

wij hebben natuurlijk allemaal wel makkelijk kletsen van achter een toetsenbord, ken de amazone niet en ook het paard verder niet persoonlijk, maar meid je hebt ballen en lef dat je r toch voor gaat, ik doe het je niet na!!!!! _/-o_ _/-o_ _/-o_
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
Plaats reactie