Ik hoop dat het helpt voor jullie!

Zou een mooie oplossing zijn!
Wat is beauty schattig als veulen

. Leuk dat foto's van haar moeke hebt gevonden

, is altijd grappig om te vergelijken!
Ik hoop dat het door gaat voor vera en exel, zou zeker wel mooi zijn een schuilstalletje
Haha Sofie moest wel een beetje lachen om je verhaal.. Maar ik snap wat je bedoeld.
Woow kristel 10 km is toch wel een aardige tippel! Haha beer is gewoon ook echt stoer!
& Sterre en yvonne ook goed nieuws

!
Anouska grover is echt een schatje
Ik ben niet meer van Blossem afgevallen haha

. Het rijden gaat alweer de goede kant op, een stalgenootje had er zaterdag op buiten gereden Blos was in het begin een beetje druk geweest zei ze maar voor de rest ging het allemaal goed. Maandag even gelongeert want Blos had weer een beetje het gekke in de kop (hoofd) niet kunnen stil staan en rennen naar de bak, haha dat was niet helemaal de bedoeling. Gister vroeg Karien van zanielle of mee ging met Miranda en haar naar buiten. Miranda rijd een belg en een kwpn-erxbelg. Ze zijn altijd super braaf zei ze... Naja maar een beetje over mijn angst heen gezet en meegegaan. Eenmaal op het b-veld begon het paard van miranda al vervelend te doen die is nog maar een paar maand onder het zadel en natuurlijk nu flink aan het uitproberen. Op een gegeven moment kreeg zanielle het ook even in de bol haha die wou alleen maar snel wandelen en als ze van karien wat langsamer moest werd ze boos. Maar Blossem was gewoon de hele weg BRAAF

Ik had me al voorbereid op het ergste haha allemaal niet nodig dus

Ben echt supertrots op haar!
Straks nog even lekker een ritje in de bak maken.
Ik vind het wel echt super zielig wij wonen in een twee onder 1 kap huis en de buren waarmee wij de oprit delen zijn nooit thuis.. Maar hebben wel een hond
dat beest loopt al de hele ochtend te piepen en te blaffen

.. Echt niet normaal zo hard ik bedoel zoiets hoor je over de oprit heen. Ik heb de radio ook nog eens aan. Echt dat mensen zo met hun beest omgaan