en wat schattig bij Beer, dat kolletje

ik vind jullie leuk bij elkaar passen!
Ha ja, ik wil de volgende keer ook de hele ronde doen..is nu niet gelukt door het vieze weer.. Ik reed met peesbeschermers omdat Beer nogal klunzig is buiten..ik heb nu allemaal krassen op de peesbeschermers dus maar goed ook..hij let nooit op takken enzo..routes die hij beter kent, let hij ook beter op waar hij loopt maar nieuwe routes..pff..alleen maar rondloeren en overal in lopen..haha.. We reden over veel paadjes met stronken en takken dus ik was wel blij..in de bak heb ik ze niet om. (alleen met springen). Buiten heeft hij al eens wat schrammen opgelopen dus ik had ze maar voor de zekerheid om gedaan.. Moet alleen een merk vinden wat iets korter is..dit zijn beschermers van BR maat full..kan net dicht maar vind ze wat lang..kan wel hoor, hij heeft geen last met buigen ofzo..maatje kleiner kan bijna niet dicht en past amper om zijn kogels...Ilonka schreef:Heerlijke plaatjes Kris!
Die ronde op de kaart heb ik zó vaak gereden met Ilonk en ook met Midanja. Grappig hoor.
Volgens mij hebben jullie genoten van je dagen daar.
Waarom rijd je hem nu met peesbeschermers? Dat deed je eerst ook niet toch?
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Ilonka schreef:Oh ik wilde niet onaardig doen hoor!
Nadeel van peesbeschermers is gewoon dat de kerntemperatuur van het been veel hoger wordt en dat pezen hier niet voor gemaakt zijn. (Ik heb járen met beschererms gereden, zelfs die 3 in 1 dingen en als het nodig is dan is het nodig simpel zat.)
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Hi Kris, wij hebben ook keer met Diesje gereden en zijn tempo is inderdaad er 1 van 'lekker doorstouwen'. Maar hou dat als beginneling niet vast als een tempo dat moet. Het kan best zijn dat jullie basistempo gewoon lager ligt. Dat verschilt per paard. Het is denk ik vooral van belang om km te maken in jullie eigen draftempo. Ik weet niet hoe lang je nu draaft achter elkaar. Meet dat een keer op en dan ook de afstand die je daarbij aflegt. Ga dat dan uitbreiden. Bij zoef ben ik echt begonnen met 2 km draven en dan weer stappen. We draven nu 15 km achter elkaar en stappen dan even. Totaal zit hij nu op 25 km ritten. We hebben dit, echt met 1,5 a 2 km erbij, opgebouwd. Ik ga wel langzaam, maar ik weet dat ik dan een basis heb.kristelhans schreef: Diesje is echt een stoomtrein..man, wat een tempo heeft dat dier zeg.. We oefenen lekker verder...