Welkom,
Ik ben Karin woon ook in het Gooi gezellig.
Ik ben al ongeveer 30 jaar fjordengek en al 26 jaar zelf fjorden, de oudste fjord is Foss 28 jaar oud en al 26 jaar in mijn bezit dit is ook wel mijn trots.
Heel veel plezier hier met het lezen van de leuke verhalen.
Even Voorstellen
Re: Even Voorstellen
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Bedankt voor alweer leuke reacties!
@ Foss (Karin),heb even op je website gegluurd, wat gaaf dat je je 1e fjord al 26 jaar in bezit heb! Is echt op trots op te zijn.
Staan jouw paardjes toevallig in het land op de Meentweg in Eemnes?
@ Foss (Karin),heb even op je website gegluurd, wat gaaf dat je je 1e fjord al 26 jaar in bezit heb! Is echt op trots op te zijn.
Staan jouw paardjes toevallig in het land op de Meentweg in Eemnes?
Dank je wel, ja daar staan ze zomers in de wei.
http://www.fjorkahoeve.nl
@Foss hebben jouw fjorden vroeger in de buurt van de Naarderweg/Oud Valkeveen gestaan?
En daarvoor bij de Bijvanck in de buurt?
En daarvoor bij de Bijvanck in de buurt?
- andre wardenburg
Hoi van harte welkom
Ik ben Andre 41 jaar jong
en ben ook aangestoken door het fjord virus sinds een paar weekjes eigenaar van joost en al onze andere kindertjes had je al gelezen bij thessa
Heel veel plezier hier !

Ik ben Andre 41 jaar jong

Heel veel plezier hier !
Joost! v. Manus, m. Yarra, mv. Ramiro