transportbeschermers

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Amber_

Re: transportbeschermers

Bericht door Amber_ » ma 23 apr 2012, 13:02

Pablo schreef:Ik heb det laatst met dezelfde 3 in1 beschermers op de trailer gehad als tijdens een rit (25 km) maar dat was dus geen goed plan. Volgende dag 4 enorme dikke benen. Dus nu gaat ze helaas weer zonder bescherming de trailer op. Dit aangezien ze transportbeschermers nijdig aftrapt...
Same here!
Fjordy krijgt ze altijd af! Hij doet trouwens net als Beer bij thuiskomst :j. Hij heeft zich 1keer goed pijn gedaan, daarna niet meer. Hij doet nog wel steeds moeilijk, toch doe ik zonder. Mischien is proberen met alleen spring schoenen?
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Viv

Bericht door Viv » di 24 apr 2012, 04:43

Hier gaan ze nooit zonder bescherming de trailer op. En afzakken heb ik in 20 jaar nog nooit meegemaakt. Kwestie van investeren en niet van die vodjes kopen maar goede stevige voorgevormde die over de hak heen gaan.
Tipje: Hypodrama tentenramp of even gil geven, ik ga 2 juni naar Equitana, kan ik ze ook wel voor je meenemen ;)
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » di 24 apr 2012, 05:06

Springschoenen? Toch net de kroonrand beschermd.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Kelly

Bericht door Kelly » di 24 apr 2012, 05:42

Ik heb al 15jaar dezelfde transportbeschermers van Weatherbeeta.
Van die lage. De hoge vind mijn paard vreselijk en gaat hij van lopen stressen met uitladen.
Ik heb ook nog springschoentjes om voor het evt aftrappen van de ijzers met uitladen (we hebben een voorlader).
Ik zet ze onder geen beding zonder beschermers op de trailer.

Je hoeft niet eens zelf de veroorzaker te zijn van een ongeluk waar je in betrokken raakt.
:L Taco :L Adorno :L Perla :L Gylfi :L
Viv

Bericht door Viv » di 24 apr 2012, 05:44

kristelhans schreef:Ook een praktische vraag..zitten de achterbeenbeschermers niet onder de kak als een paard poept op de trailer? :')
Valt mee hoor.

Roos bedoel je die 3-1 zoals die westernbeschermers die ik heb? Die gewoon voor het rijden zijn? Die moet je idd niet als transportbescherming gebruiken, daar zijn ze niet voor bedoeld.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 28 apr 2012, 06:27

Ik heb een setje gekocht, zag in de winkel gisteren mooie, simpele. Heb ze gepast en lijkt allemaal als gegoten te zitten. Maandag uitproberen. :)
Plaats reactie