Twee grote liefdes...
Re: Twee grote liefdes...
en zo kom ik ook ineens nooit gedacht aan 3 paarden
maar wat geweldig zeg, Vjell komt terug en Ko krijgt een super broer erbij, ook fijn dat vjell zijn huidige baasje ook eerst aan jou denkt, hoe vaak lees je niet dat dat ooit is afgesproken maar dan puntje bij paaltje niet gebeurt.
wanneer komt vjell thuis?
maar wat geweldig zeg, Vjell komt terug en Ko krijgt een super broer erbij, ook fijn dat vjell zijn huidige baasje ook eerst aan jou denkt, hoe vaak lees je niet dat dat ooit is afgesproken maar dan puntje bij paaltje niet gebeurt.
wanneer komt vjell thuis?
Toen ik de titel las dacht ik het al, echt super gaaf dat hij weer bij je komt 

Ereplaatsje voor

De planning is nu om het 1 oktober op te halen
.

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Wat fijn dat jullie deze oplossing hebben kunnen vinden!
Bijzonder ook!
Bijzonder ook!
iedereen heel erg bedankt voor de lieve reacties, de tranen staan er gewoon van in mijn ogen 
vjell zal altijd ook nicoline haar mannetje blijven hoor, vjell heeft gewoon 3 mama's nu
ik moet mezelf nog vaak knijpen of het echt waar is. en ik ben mn lief en tass heel dankbaar dat ze mij zo steunen hiermee.
vanmiddag belde ik mijn ouders en mijn moeder raadde het meteen en ging echt helemaal uit haar dak ervan.. dat haar eerste kleinkind weer terugkomt. nou toen kwamen de tranen ook weer
in oktober gaan we hem halen. en nicoline komt zeker ook langs natuurlijk.
Ko krijgt idd een grote broer, kan ik het rijden weer eigen maken en Ko afkijken hoe het moet

vjell zal altijd ook nicoline haar mannetje blijven hoor, vjell heeft gewoon 3 mama's nu

ik moet mezelf nog vaak knijpen of het echt waar is. en ik ben mn lief en tass heel dankbaar dat ze mij zo steunen hiermee.
vanmiddag belde ik mijn ouders en mijn moeder raadde het meteen en ging echt helemaal uit haar dak ervan.. dat haar eerste kleinkind weer terugkomt. nou toen kwamen de tranen ook weer

in oktober gaan we hem halen. en nicoline komt zeker ook langs natuurlijk.
Ko krijgt idd een grote broer, kan ik het rijden weer eigen maken en Ko afkijken hoe het moet

dat is zeker zo, de timing.. is echt apart...Ydel schreef:En vooral ook het moment waarop het komt...Suzanne schreef:dank je eef! ik ook hoor.. zit sinds zondag bijna standaard in de tranen in mn ogen-modus..
voor nic.. voor mezelf.. gewoon alles.. het begint nu pas te komen het besef...
was dit vorig jaar gebeurd bijvoorbeeld, dan was het waarschijnlijk niet mogelijk geweest...
echt mooi gewoon...![]()
en ook lief en leuk van tassje dat jullie het samen doen!!!
Dus ook jij gefeliciteerd Tass!!
(vergat het bijna)
(offtopic... huisje al verkocht?)
huisje is er nog, maar dat gooit gelukkig geen roet in het eten. en zodra huisje weg is al helemaal niet meer

- Thessa Keizer
Ik las het net al op je facebook en ik kreeg er ook echt kippenvel van! Zo ontzettend fijn voor je! Geniet ervan!
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Wat sneu voor Nicoline, maar wat een geweldige oplossing zo!
Echt super voor je. Geniet ervan!! En Natas gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst : D
Echt super voor je. Geniet ervan!! En Natas gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst : D

Wat fijn Suzanne en Tass!!
Super voor jullie!
Super voor jullie!

samen sta je sterk. Geweldig leuk dat deze oplossing mogelijk is!
Suzanne ga heerlijk genieten van je ventje en Tass gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Suzanne ga heerlijk genieten van je ventje en Tass gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Wat leuk dat hij weer terug komt!
Fijn dat jullie het samen op kunnen lossen.
Fijn dat jullie het samen op kunnen lossen.
Odette&Fenna
Wat een geweldige oplossing Suzanne!!! Super dat je het zo hebt kunnen regelen, geniet er maar lekker van
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Ik sluit me aan bij siets!! Kippevel,kan me nog zo herinneren toen je hem net had, de eerste keer dat ik er van jou opmocht
WAt er bijzonder was want niemand mocht erop hihi.
echt geweldig SUUS!!

echt geweldig SUUS!!
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
- kristelhans
Ah wat heerlijk! Las het op je FB en ik heb je pas later leren kennen maar wel her en der wat liefdevolle verhalen opgepikt natuurlijk.. Ontzettend fijn en wat een leuke oplossing zo. Ook voor Nicole lijkt me dit prettig, hoe moeilijk het ook is. Geniet ervan!
- nobbygaard
Super oplossing zo. Paard wegdoen is altijd moeilijk en als je hem dan ineens na jaren terug kan krijgen is dat geweldig. Ook voor de andere persoon is het zo een goede oplossing omdat zij ook weet dat het goed zit.
Ik las het ook op FB maar wat super dat hij weer bij jou terugkomt hoor, veel sterkte voor Nicoline voor haar zal het wel moeilijk zijn maar zij weet zeker dat hij het weer super gaat krijgen bij jou en Tass, allebei super gefeliciteerd met jullie nieuwe/oude fjordenliefde

Waaaahhh gaaf voor je Suus.
dank jullie wel allemaal!
nic leest ook mee en de lieve reacties doen haar ook veel goed
nou caro weet je nog.. op die eerste stal in de bak dat je kwam kijken?
wat was ik trots
nic leest ook mee en de lieve reacties doen haar ook veel goed

nou caro weet je nog.. op die eerste stal in de bak dat je kwam kijken?
wat was ik trots

Echt ontzettend fijn dat jullie het zo op kunnen lossen met zijn drietjes (Suze, Tass en natuurlijk ook Nicolien).
Soms kunnen dingen mooi lopen, juiste momenten, juiste plaatsen...je snapt me wel
.
Voor jullie
en een dikke
voor Nicolien.
Soms kunnen dingen mooi lopen, juiste momenten, juiste plaatsen...je snapt me wel

Voor jullie

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Dank jullie wel allemaal!
Wat een lieve en fijne reacties! Ik ken Nic helaas (nog) niet maar leef erg met haar mee
! En tsja Suze
. Die stuiterd overal rondjes
. Ik volg haar met stuiteren
.
Wat een lieve en fijne reacties! Ik ken Nic helaas (nog) niet maar leef erg met haar mee

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie