wat nu?

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Ziggy

Re: wat nu?

Bericht door Ziggy » wo 26 jan 2011, 19:10

ik heb daarstraks de eigenaar gesproken en hij was tegen mij helemaal niet zo onredelijk als dat ie volgens mijn stalgenoot tegen haar was geweest.
Ik heb aangegeven dat ik Vera niet meer bij zijn paard wil hebben en we hebben afgesproken dat we ze dus uit elkaar gaan houden, dat we ze om en om buiten zetten. Hij laat hem dus voorlopig niet ruinen, hij vertelde ook dat bij de manege (of zoiets) waar zijn andere paard stond ze de merries en hengsten tot hun 2de bij elkaar lieten en dat het geen kwaad kon. Nou ik wil dat risico dus maar niet nemen en daar had hij alle begrip voor
Tevens heb ik hem gevraagd of hij wist wat zijn paard heeft, want die heeft een groot deel van zijn manen weggeschuurd en aangezien Exel ineens ook als een gek loopt te schuren de laatste dagen kreeg ik een vermoeden dat zijn paard iets onder de leden heeft. Dat klopt dus, want die heeft luis :? Hij heeft poeder besteld en dat kan ik dus ook gebruiken voor die van mij.
Achteraf gezien nog een goed gesprek gehad, terwijl dat volgens stalgenootje absoluut niet mogelijk was
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » wo 26 jan 2011, 20:13

Zo zie je maar weer dat je nooit op iemand anders zijn mening moet afgaan. Maar het eerst zelf moet proberen. Wie weet is jou stalgenoot gelijk tegen hem te keer gegaan of een grote mond geven. Dan kan ik begrijpen dat hij dan misschien gelijk onredelijk heeft terug gereageerd.
Maar aangezien jij normaal een gesprek aangaat, ben je nu tot goede afspraken gekomen.
vera*

Bericht door vera* » wo 26 jan 2011, 20:28

Fijn dat er een gesprek is geweest. Dus nu mogen we exel en vera wassen?
Ben iig blij dat er een oplossing is :)
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 26 jan 2011, 21:08

vera* schreef:Fijn dat er een gesprek is geweest. Dus nu mogen we exel en vera wassen?
Ben iig blij dat er een oplossing is :)
nou wassen met deze temperaturen is niet zo handig, dus die knul heeft speciale poeder besteld die ook werkt tegen luis en dat mogen wij ook gebruiken.

Nathalie klopt wat jij zegt, ik ben gewoon het gesprek aan gegaan en heb in eerste instantie gevraagd wanneer dat paard geruind zou worden, gewoon op een normale manier, meer als een soort van interesse. En dan ga je toch rustig een gesprek in
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » wo 26 jan 2011, 21:35

Je mag nu idd Vera ook wel gaan behandelen met dat spul want die heeft gegarandeerd ook de luizen overgenomen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Ziggy

Bericht door Ziggy » wo 26 jan 2011, 21:39

Anita45 schreef:Je mag nu idd Vera ook wel gaan behandelen met dat spul want die heeft gegarandeerd ook de luizen overgenomen.
ja we gaan ze alle 4 doen, want Vera en de andere merrie tonen nog geen jeukverschijnselen, maar we gaan de dames ook behandelen.
Nou maar hopen dat ik niet van die vieze beestjes mee heb genomen aan mijn kleding, want moet er niet aan denken als ze op mijn katten gaan stappen :?

Plaats reactie