Gio
- Love_Jordy
Re: Gio
Hij is echt leuk!!!
gaaf ook hoor zo'n rooie. Veel geluk met hem!
gaaf ook hoor zo'n rooie. Veel geluk met hem!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Ik vind hem geweldig zo'n mooie rode kleur daar mag je zeker trots op zijn en mooi worden komt vanzelf maar hij heeft echt een heerlijk koppie.
Fijn dat het met Fjordy goed gaat, Toot moet natuurlijk eerst even stoer doen daar ben je hengst voor.
Fijn dat het met Fjordy goed gaat, Toot moet natuurlijk eerst even stoer doen daar ben je hengst voor.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Dat kontje hihi, ben ook benieuwd naar zijn zomerlook
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Wat heeftie een mooi kleurtje en brede rode aalstreep wauw!!!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Gut wat een lelijkerd zeg haha! Hoezo naarling
Maar onder die grote bos haar zit wel echt een schattig koppie, wat een mooie ogen heeft'ie!

♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Ja dat is waar.. Moet ook niet zo zeuren haha !
Ben wel blij dat hij een mooi hoofdje heeft

Het zijn nog geen dikke vriendjes, maar dat komt vast wel !
Tootje wil vooral kennismaken, maar met snuffelen begon Gio gelijk te kauwen. Toen werd Toot ook weer rustig, en stonden ze samen lekker hooi te knabbelen
.
Ben wel blij dat hij een mooi hoofdje heeft

Ja, nare Naarling hahajanna schreef:hihi dit noem ik nou een naarling. haha, wat ziet ie er uit zeg...hoezo ik ben aan het groeien.
Fijn dat het met fjordy al goed gaat. Is toch wel fijn.

Het zijn nog geen dikke vriendjes, maar dat komt vast wel !
Dank je wel Foss ! Hij is wel heel lieffoss schreef:Ik vind hem geweldig zo'n mooie rode kleur daar mag je zeker trots op zijn en mooi worden komt vanzelf maar hij heeft echt een heerlijk koppie.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Echt een heerlijk bekkie heeft die Amber

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
wat een haar joh! Wel schattig hoor. Ik kan me niet meer voorstellen dat ik "die rooien" een paar jaar geleden lelijk vond, nu vind ik ze prachtig van kleur. Niks veranderlijker dan een mens
Leuk dier Amber

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Haha, dat kontje
Kan niet anders dan dat dat lijf de komende jaren net zo knap gaat worden als dat koppie, ik vind hem echt geweldig!

Kan niet anders dan dat dat lijf de komende jaren net zo knap gaat worden als dat koppie, ik vind hem echt geweldig!
- ukoldaatje
Een echt pantoffel-diertje
Wat heeft hij een mega berg boel haar zeg
Heeeeel benieuwd wat je gaat zien als hij besluit zijn jasje uit te doen..

Wat heeft hij een mega berg boel haar zeg

Heeeeel benieuwd wat je gaat zien als hij besluit zijn jasje uit te doen..
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
Aggos hij is echt aandoenlijk nu met die lange pluisharen en die hoge kont 

Zo vond ik grijs eerder niets, hihi..Lovemischa schreef:wat een haar joh! Wel schattig hoor. Ik kan me niet meer voorstellen dat ik "die rooien" een paar jaar geleden lelijk vond, nu vind ik ze prachtig van kleur. Niks veranderlijker dan een mensLeuk dier Amber
Maar hij is wel wat aan de lelijke kant hihi!! Zegt de persoon met zelf ook zo'n heerlijk lelijk ventje in de wei!!
Hij is wel onwijs rood, vooral zijn aalstreep al, bij veel veulens zie je nauwelijk aalstrepen, maar hij heeft een flinke en echt rood, rood, rood!!!
Ben heel benieuwd!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
Echt wel een knapperd !
Ook hier benieuwd hoe hij er in het voorjaar uitziet!
Ook hier benieuwd hoe hij er in het voorjaar uitziet!
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Ik vind 'm eigenlijk helemaal niet zo lelijk? Hij ziet er redelijk normaal uit voor de leeftijd die hij nu heeft!
Hij is echt ontzettend leuk Amber, prachtig koppie erop!

Pantoffeltje, haha die is leuk
!!
Gaat hier gelukkig steeds beter. Toot staat nu gewoon naast Fjordy en Gio. Maar Gio en Toot gaan prima, eten neus aan neus (door hek heen), kriebelen enzo. Terwijl Toot Fjordy niet meer zo leuk vind
Toot zal wel denken dat het zijn veulen is haha.
Heb er denk ook weinig verstand van, van veulens 

Gaat hier gelukkig steeds beter. Toot staat nu gewoon naast Fjordy en Gio. Maar Gio en Toot gaan prima, eten neus aan neus (door hek heen), kriebelen enzo. Terwijl Toot Fjordy niet meer zo leuk vind

Hoop ook echt dat het zo blijft hahaEsther schreef: Zo vond ik grijs eerder niets, hihi..
Maar hij is wel wat aan de lelijke kant hihi!! Zegt de persoon met zelf ook zo'n heerlijk lelijk ventje in de wei!!
Hij is wel onwijs rood, vooral zijn aalstreep al, bij veel veulens zie je nauwelijk aalstrepen, maar hij heeft een flinke en echt rood, rood, rood!!!
Ben heel benieuwd!!

Oh nou dank je wel hahaReinou schreef:Ik vind 'm eigenlijk helemaal niet zo lelijk? Hij ziet er redelijk normaal uit voor de leeftijd die hij nu heeft!

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden