Pablo en de baby!
Re: Pablo en de baby!
Jeetje Roos dat was niet mijn bedoeling natuurlijk..al zou ik ongetwijfeld hetzelfde als jij hebben als ik in jouw schoenen stond. Hij komt op mij wel erg tevreden over, toen de baby er gisteren nog niet was keek hij heel verlangend naar de andere dames. Maar nu zij erbij staat heb ik het idee dat het voor hem een stuk leuker is. Je vriendje is een toppertje!
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
- Ilonka
Oh wat een heerlijke foto's Marijke! Zo heb je geen paardje op stal en zo heb je er twee. Kan me voorstellen dat het vreemd is zonder Ros maar dat het ook genieten is om naar dit stel te kijken.
Roos ik kan me voorstellen dat het voor jou even slikken is, maar inderdaad een heerlijk huis heeft hij gekregen en jij vind vast snel een nieuwe vriend die jou héél veel plezier gaat bezorgen!
Roos ik kan me voorstellen dat het voor jou even slikken is, maar inderdaad een heerlijk huis heeft hij gekregen en jij vind vast snel een nieuwe vriend die jou héél veel plezier gaat bezorgen!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Marijke, ik was hoe noem je dat overweldigd. Ik heb de foto's van zondag ook nog niet teruggekeken haha, gaat verder wel goed hoor
En het klopt hoor, alleen staan is niets voor hem. Veel te sociaal dier daarvoor, helemaal in een vreemde omgeving (al vond hij het zondag met eten ook prima
)
Ik vind het ook prima, en kans dat er een nieuw vriendje komt acht ik op dit moment klein....... Alles wat ik leuk vind is MERRIE terwijl ik altijd gezegd heb nooit een merrie te willen....

Ik vind het ook prima, en kans dat er een nieuw vriendje komt acht ik op dit moment klein....... Alles wat ik leuk vind is MERRIE terwijl ik altijd gezegd heb nooit een merrie te willen....
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Hij staat er zeker tevreden bij zo met zijn vriendinnetje
Johhhhhh jemig ik moet geloof ik eens bij gaan lezen in wat andere topics. Ik dacht al Joris te koop....???? Maar red jij het wel dan?Marijke_ schreef:@Desiree, Dennis en ik zijn sinds vorige week dinsdag uit elkaar en ik ben vorige week zaterdag al verhuisd. Vandaar dat Joris te koop staat.
Leuke foto's Marijke!! Ze zien er leuk uit zo samen 

Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Dat gaat helemaal goed komen met die twee 

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Wist ik ook niet marijke,jeetje heftig.Maar goed topic gaat over de Baby en Pablo dus zal je er verder niet over lastig vallen.Viv schreef:Marijke_ schreef:
@Desiree, Dennis en ik zijn sinds vorige week dinsdag uit elkaar en ik ben vorige week zaterdag al verhuisd. Vandaar dat Joris te koop staat.
Johhhhhh jemig ik moet geloof ik eens bij gaan lezen in wat andere topics. Ik dacht al Joris te koop....???? Maar red jij het wel dan?

Ze glimt trouwens best voor zo'n kleintje,meestal zijn ze zo dof die zwarte paardjes.
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

- jezzikaatje
- Contacteer:
Wat lief om ze zo samen te zien 
Heel veel plezier met deze kanjers!
(Is het heel gemeen als ik bij die foto van de baby haar hoofdje moest denken aan Bulletje van de mini playback show
niet gemeen bedoelt, het is uiteraard wel een hele mooie meid!!)

Heel veel plezier met deze kanjers!
(Is het heel gemeen als ik bij die foto van de baby haar hoofdje moest denken aan Bulletje van de mini playback show

- nancy imka
Jeetje Marijke jullie uit elkaar. Dees zei me al dat Jorris te koop stond door financiele redenen, maar dit had ik nooit verwacht. Heel veel sterkte! En hoop dat Pablo en Baby je in deze denk ik toch wel moeilijke periode je er goed doorheen trekken!
lekker stel heb je weer marijk! Veel geluk er mee! En plezier uteraard 

als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Fijn Marijke dat je nu weer iets hebt om je aandacht op te vestigen nu je in de huidige situatie bent beland. Helaas is dat niet Ros maar ik hoop dat je van Pablo en de baby ook heel veel plezier gaat krijgen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Wat zijn ze leuk samen Marijke! Roselyn is lekker gegroeid zeg, knappe meid!
Luxe hoor, Pablo straks als enige man tussen de meiden
Luxe hoor, Pablo straks als enige man tussen de meiden

Wat heb je nu weer een leuk stel paarden staan!
Kali... Is Kayli niet wat? Lijkt erop maar net ietsje anders
Of blijft het toch Roselyn..?
Kali... Is Kayli niet wat? Lijkt erop maar net ietsje anders

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Wat fijn om weer een fjord bij jullie op stal te zien staan!!
Ik vind je baby prachtig, ik kom ze snel in leven de lijve bewonderen.
Heel veel plezier met deze kanjers,hopelijk een goede start in je nieuwe leven.
Ik vind je baby prachtig, ik kom ze snel in leven de lijve bewonderen.
Heel veel plezier met deze kanjers,hopelijk een goede start in je nieuwe leven.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
- Thessa Keizer
Vandaag ben ik gezellig op bezoek geweest bij Marijke en we zijn natuurlijk naar haar nieuwe dierenclubje wezen kijken.
Pablo en rosalyn zijn echt heel leuk samen, ze volgt Pablo overal en Pablo is de ideale stiefpapa en een hele goede opvoeder voor rosalyn
De baby is echt een schatje, super lief en heel mooi van kleur! En wow wat is pablo toch groot!!!!! Ja echt een heel leuk stel bij elkaar, daar ga je heel veel plezier mee beleven marijk!
Groetjes Thessa

Pablo en rosalyn zijn echt heel leuk samen, ze volgt Pablo overal en Pablo is de ideale stiefpapa en een hele goede opvoeder voor rosalyn

Groetjes Thessa

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
ja ik schrok ook toen ik het las, jeetje Marijke heftig zeg.Viv schreef:Johhhhhh jemig ik moet geloof ik eens bij gaan lezen in wat andere topics. Ik dacht al Joris te koop....???? Maar red jij het wel dan?Marijke_ schreef:@Desiree, Dennis en ik zijn sinds vorige week dinsdag uit elkaar en ik ben vorige week zaterdag al verhuisd. Vandaar dat Joris te koop staat.
Pablo en Baby hebben het samen wel gezellig zo te zien
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

ahh wat een lekker ding Pablo 

Wat een heerlijk beest Pablo en Baby past er perfect bij heel veel geluk met dit duo en geniet er lekker van.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Pablo staat er lekker bij zo!
En de baby is een schatje. Kan je haar naam niet uitspreken als Roslin?
Lastig altijd een naam bedenken, maar daar kom je vast wel uit.
En de baby is een schatje. Kan je haar naam niet uitspreken als Roslin?
Lastig altijd een naam bedenken, maar daar kom je vast wel uit.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo