Lindia voor en Na
- nancy imka
Re: Lindia voor en Na
Zo die is al een eind op weg zeg! Netjes gedaan! Alleen dr nek zit nog wel vol dus ze is er nog niet. Ik krijg ook altijd op mn donder van de hoefsmid als die smidjes er toch niet waren.... Je ziet het zelf ook niet meer als je ze constand ziet dat had ik ook met Imka
Bedankt voor jullie lieve reacties
doet me goed!

Dat ziet er al beter uit. Ik zou er nog wel een klein beetje vanaf proberen te krijgen.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

ik denk dat het wel vanzelf zou gaan als ik dr zo blijf voeren?
Goed gedaan hoor!!
Ik weet nog dat je ergens schreef dat ze zo veel te dik was, of was dat op Bokt??
Nou jullie hebben wel jullie best gedaan!! Zou nog wel wat af mogen, maar dit is al echt een hele verbetering!!! complimenten!!
Ik weet nog dat je ergens schreef dat ze zo veel te dik was, of was dat op Bokt??
Nou jullie hebben wel jullie best gedaan!! Zou nog wel wat af mogen, maar dit is al echt een hele verbetering!!! complimenten!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
woooow wat een verschil. tja, dat was duidelijk te dik en nu vind ik het er prima uitzien.
bijna zoals mijn lynda die dus vanhetzelfde bouwjaar en type is. houden zo!
dat je paardje nu energieker is geeft ook al aan dat het resultaat heeft!
Die zit zo veel lekkerder in dr vel!
bijna zoals mijn lynda die dus vanhetzelfde bouwjaar en type is. houden zo!

dat je paardje nu energieker is geeft ook al aan dat het resultaat heeft!
Die zit zo veel lekkerder in dr vel!

Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
- Machteld&Falco
Wees blij dat je hoefsmid je een wake-up call heeft gegeven voor ze bevangen raakte
De metamorfose is treffend! Goed gedaan!
Toen ik Falco kocht was hij ook monsterachtig dik. Hij was een beetje vergelijkbaar met jouw exemplaar. Die heeft toen ook een crashdieet gehad en is op een jaar tijd bijna 100 kilo kwijtgeraakt. Probleem bij hem is het aanhouden van dat dieet. Zelfs hooi moet hij beperkt krijgen, wil ik hem niet te dik hebben. Best sneu voor hem, maar het kan gewoon niet anders. Hij zou zich letterlijk doodvreten!

Toen ik Falco kocht was hij ook monsterachtig dik. Hij was een beetje vergelijkbaar met jouw exemplaar. Die heeft toen ook een crashdieet gehad en is op een jaar tijd bijna 100 kilo kwijtgeraakt. Probleem bij hem is het aanhouden van dat dieet. Zelfs hooi moet hij beperkt krijgen, wil ik hem niet te dik hebben. Best sneu voor hem, maar het kan gewoon niet anders. Hij zou zich letterlijk doodvreten!
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
maar jullie vinden haar nog te dik lijken?
foto vertekend wel wat denk ik dan..
maar ze was echt inderdaad zooo dik niet normaal, en mijn schuld
foto vertekend wel wat denk ik dan..
maar ze was echt inderdaad zooo dik niet normaal, en mijn schuld