Stoute Lindia

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
cowgirlwillie
Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
Contacteer:

Re: Stoute Lindia

Bericht door cowgirlwillie » do 23 sep 2010, 05:39

aha dan snap ik het, nou ja pit zit er nu wel weer in haha
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
shesannie

Bericht door shesannie » do 23 sep 2010, 07:56

ja gelukkig wel, vanmiddag weer even rijden dus ben benieuwd, heb gewoon een heel ander paardje zo :D
ukoldaatje

Bericht door ukoldaatje » do 23 sep 2010, 08:16

Das inderdaad wel een stouterikje ;-)

Er zit inmiddels genoeg pit in hahaha...

Zelf ben ik ook meer van een bitje in het verkeer, maar dat is ieder zijn eigen keuze..
Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
shesannie

Bericht door shesannie » do 23 sep 2010, 08:43

Ja stout zijn kan ze dus nog wel op haar leeftijd, bewijst maar weer dat leeftijd niet veel zegt, mensen verklaarden me voor gek dat ik haar kocht als toen 16 jarige dame volgens de meeste was ze al afgeschreven haha.
Lekker veel pit mag wel van mij hoor :)

Ja bit heb ik ook heel lang gebruikt maar ze stopt meteen zodra ik HO roep ( hihi alleen werkte het toen niet gelijk) maar ik vertrouw haar voor 100% en echt heel gek zal ze niet gauw doen tis wel een voorzichtige dame wat dat betreft.
Maar vind het zelf onzinnig een bit bij haar dan want ze loopt nu zo lekker ontspannen, heb dr nu ook een jaartje van dr ijzers af en heb een ander paardje weer terug :P
Nathalie

Bericht door Nathalie » do 23 sep 2010, 11:56

wat een boef! Goed dat je wel bleef zitten zeg en ik kan me voorstellen dat je gewoon vasthoudt met alles waarmee je vast kunt houden als je zoiets gebeurt...

Zie hier nu wel een beetje de reden waarom ik zelf geen sidepull wilde kopen voor mijn volgende bitloos-proberen, hoewel ik daar wel over getwijfeld had. Als het paard het hoofd omhoog doet, trek je het eigenlijk alleen nog maar hoger op het hoofd en niet meer het hoofd naar beneden??? Lijkt me moeilijk om het paard dan nog af te remmen door druk op de neus? (heb zelf nog nooit side-pull uitgeprobeerd hoor, en mijn vraag is serieuze interesse :) :) )
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » do 23 sep 2010, 14:35

Hahaha wat een boef zeg, echt een fjord! :D
Karlien heeft haar gekke momenten ook wel eens (is een jaartje ouder) maar die gaat eerder hard dan met d'r voetjes van de vloer :D
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
shesannie

Bericht door shesannie » do 23 sep 2010, 19:17

Kalmiya :

Ik kan haar opzich heel goed stoppen met sidepull hoor :) ik vind het echt super werken heb verschillende bitloze hoofdstellen geprobeerd en deze paste het beste bij ons :)
Maar ligt er ook een beetje aan hoe je paard op je stem reageerd normaal als ik ''ho'' roept stopt ze gewoon..

krijg dr soms heel moeilijk in galop, maar merk ook dat ze totaal geen conditie heeft dus dit moet maar even goed opgebouwd worden
shesannie

Bericht door shesannie » vr 24 sep 2010, 11:48

aha meisje van wie lindia is geweest zei dat ze het bokken wel vaker deed haha
foss

Bericht door foss » za 25 sep 2010, 04:20

Lachen hor als een paard zo bokt, moet er altijd om lachen als ze zo'n lol hebben.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
priztwir

Bericht door priztwir » za 25 sep 2010, 16:42

Ze lijken misschien wel niet zo hoog maar echt
liefe bokjes zijn het niet hoor. xD
Prizly(briggen×myrstein): L1+5 (l)verkocht

Kora(wobke×remmelt): Nog niet gestart(l)
shesannie

Bericht door shesannie » zo 26 sep 2010, 08:28

haha vooral omdat ik hem ook niet voelde aankomen ;) normaal merk ik het wel :P
Plaats reactie