Ferro en Fugo, het vervolg
Re: Ferro en Fugo, het vervolg
Belooft wat voor de winter, drie (straks 4) van die bijdehante kereltjes
. Genoeg belevenissen zo, blijven schrijven en klikken hoor
.
Die Ferro he.. Grote waffel maar ondertussen, hihi.. Weet nog een bepaald tondeuze incident, hihi..
Ferro was heel stoer aan het doen met knippen, maar de tondeuze vond Ferro toch wel heul erg eng, hihi..
Leuk dat het goed gaat, hopelijk vergeet ik de cam niet, ik zou mee gaan Freyr brengen, dus dan kan ik het cluppie eens vastleggen..
Ferro was heel stoer aan het doen met knippen, maar de tondeuze vond Ferro toch wel heul erg eng, hihi..
Leuk dat het goed gaat, hopelijk vergeet ik de cam niet, ik zou mee gaan Freyr brengen, dus dan kan ik het cluppie eens vastleggen..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Haha, de held op sokken, wat vond hij die tondeuse een eng ding. Die maakte zo'n griezelig geluid. Maar uiteindelijk stond hij er knap op, op de keuring, dank zij jou.Esther schreef:Die Ferro he.. Grote waffel maar ondertussen, hihi.. Weet nog een bepaald tondeuze incident, hihi..
Jaaa, leuk Es moet je doen. Ik bak er zelf niet veel van met mijn simpele cameraatje.Esther schreef:Leuk dat het goed gaat, hopelijk vergeet ik de cam niet, ik zou mee gaan Freyr brengen, dus dan kan ik het cluppie eens vastleggen..
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wanneer komt Freyr dan heb je het kwartet compleetAnita45 schreef:Haha, de held op sokken, wat vond hij die tondeuse een eng ding. Die maakte zo'n griezelig geluid. Maar uiteindelijk stond hij er knap op, op de keuring, dank zij jou.Esther schreef:Die Ferro he.. Grote waffel maar ondertussen, hihi.. Weet nog een bepaald tondeuze incident, hihi..
Jaaa, leuk Es moet je doen. Ik bak er zelf niet veel van met mijn simpele cameraatje.Esther schreef:Leuk dat het goed gaat, hopelijk vergeet ik de cam niet, ik zou mee gaan Freyr brengen, dus dan kan ik het cluppie eens vastleggen..
Freyr komt deze maand nog, er is nog geen precieze datum afgesproken. Jelly komt voor die tijd ook nog een keertje met Esther kijken.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco