Columbus in Noord-Holland
Re: Columbus in Noord-Holland
O grappig. Waar sta jij met je paard?
ik STOND (en kom er misschien weer te staan) naast jou! Als je vanuit jouw land kijkt zie je als het goed is een bak liggen paar huizen verderop. Staan nu geloof ik 5 paarden en 2 kleine veulentjes. Nu sta ik een klein stukje verderop in Groet, aan de Hargerweg, ook vlakbij
Grappig zeg haha!

Groetjes Ilona ..
Aaaaaah daar is die knappe man dan eindelijk! Ik zat al te wachten op foto's! Ik zag hem in Drenthe en als ik Dani niet had gehad, was hij zeker mee naar huis gegaan! Helemaal verliefd ben ik op hem. Veel plezier samen en als ik een keer in de buurt van Oudorp ben, kom ik hem zeker bekijken!
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
#fulltimedreamchaser + M2+6
"Anna"; Je bent welkom hoor. Hij staat dus in Schoorl. Ik heb 'm nu sinds oktober vorig jaar en ben echt super blij met 'm.
"Dianthus": Jij staat op de Hargerweg. Heb je daar de beschikking over een rijbak? Dat is wel iets wat ik hier mis. Ik mag dan de rijbak in het dorp gebruiken, maar dat is zo ver lopen. Dat is nog geen optie, omdat hij soms nog in paniek raakt als we alleen op pad gaan, zonder ander paard. Moeten we nog even oefenen. Bovendien is het hier vrij druk met verkeer en al die toeristen die je de pas afsnijden met hun auto of fiets...
Hij wil soms nog wel eens een sprong opzij doen voor iets vreemds onderweg, zodat ik ook nog altijd iemand mee moet nemen als ik met 'm op pad ga, die het verkeer in de gaten moet houden. Dus wat dat betreft mis ik die bak wel.
Jij hebt naast ons gestaan. Daar hebben ze wel een rijbak, maar volgens mijn pensionstalhouder mogen wij die niet gebruiken. Weet jij daar iets van?
"Dianthus": Jij staat op de Hargerweg. Heb je daar de beschikking over een rijbak? Dat is wel iets wat ik hier mis. Ik mag dan de rijbak in het dorp gebruiken, maar dat is zo ver lopen. Dat is nog geen optie, omdat hij soms nog in paniek raakt als we alleen op pad gaan, zonder ander paard. Moeten we nog even oefenen. Bovendien is het hier vrij druk met verkeer en al die toeristen die je de pas afsnijden met hun auto of fiets...

Jij hebt naast ons gestaan. Daar hebben ze wel een rijbak, maar volgens mijn pensionstalhouder mogen wij die niet gebruiken. Weet jij daar iets van?
Hoi Roeline, zeg maar Ilona hoor 
Waar ik sta heb ik een mooie rijbak tot mijn beschikking, springmateriaal en verlichting ook nog.
Of je de bak van je buren mag gebruiken weet ik niet, misschien vinden ze het geen probleem als je af en toe eens van hun bak gebruik maakt. Maar daar heb ik geen idee van, dat zou je zelf even moeten informeren bij ze
Heb je mijn fjord+ bonte Ijslander niet zien staan tot eind mei in de wei? Heb de jouwe wel zien staan hoor haha!

Waar ik sta heb ik een mooie rijbak tot mijn beschikking, springmateriaal en verlichting ook nog.
Of je de bak van je buren mag gebruiken weet ik niet, misschien vinden ze het geen probleem als je af en toe eens van hun bak gebruik maakt. Maar daar heb ik geen idee van, dat zou je zelf even moeten informeren bij ze

Heb je mijn fjord+ bonte Ijslander niet zien staan tot eind mei in de wei? Heb de jouwe wel zien staan hoor haha!
Groetjes Ilona ..