Cavalia geweest!!
Wij zijn ook geweest inmiddels en ik vond het ook erg mooi. Vooral het decor!
Ik moet alleen wel zeggen dat ik goa mooier vond....
Ik goa zat een verhaallijn en dat vind ik altijd wel gaaf, dat maakt het sprookje echt af. Ik denk ook wel dat ik hoge verwachtingen had, omdat goa het eerste was waar ik naartoe ben geweest en dus alles lekker verheerlijkt had.
Ik vond het wel heel erg gaaf en we zaten echt top!! IN het midden.
Mooie paarden, (hebben jullie dat paard gezien met die ingezakte manenkam??
Het mooiste vond ik waarschijnlijk nog de heren op en onder het paard!! Met die zakdoek, erg hilarische!!
Gr heidie
Ik moet alleen wel zeggen dat ik goa mooier vond....
Ik goa zat een verhaallijn en dat vind ik altijd wel gaaf, dat maakt het sprookje echt af. Ik denk ook wel dat ik hoge verwachtingen had, omdat goa het eerste was waar ik naartoe ben geweest en dus alles lekker verheerlijkt had.
Ik vond het wel heel erg gaaf en we zaten echt top!! IN het midden.
Mooie paarden, (hebben jullie dat paard gezien met die ingezakte manenkam??
Het mooiste vond ik waarschijnlijk nog de heren op en onder het paard!! Met die zakdoek, erg hilarische!!
Gr heidie
ja die ingezakte manen kam is ouderdom denk ik, ik vond het super, heb echt ontzag voor de amzone die zonder tuig hoge dressuur standjes doet, niks geen bit, sporen oid, daar heb ik pas ontzag voor, maigisch gewoon!!!
de stalrondleding was niet spectaculair maar wel leuk om eens te zien, vond het super!!!
de stalrondleding was niet spectaculair maar wel leuk om eens te zien, vond het super!!!