Nu staat hij dus nog enkel samen met Hildar en als Hayco dan naar buiten gaat, ging het eerst beetje mis met de andere als hij alleen was. Maar nu staat die ook al gewoon rustig te eten enz. Heerlijke kerels
Jaarlingtopic deel 2
Hier voorlopig geen naarlingfoto's meer, hij ziet er echt niet uit! (heb zn manen helemaal afgeknipt)
Nu staat hij dus nog enkel samen met Hildar en als Hayco dan naar buiten gaat, ging het eerst beetje mis met de andere als hij alleen was. Maar nu staat die ook al gewoon rustig te eten enz. Heerlijke kerels
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Wat ziet ze er weer super uit.
En inderdaad,ik zie sneeuw.
En inderdaad,ik zie sneeuw.
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
Laatste dagen, week, heb ik ook best het idee da hij de lengte in gaatDaphne schreef:Toot lijkt echt al onwijs lang en grootHij wordt vast en zeker een grote kerel, fijn hoor!

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Toot is echt een reus, heeft ie wel van papa mee gekregen hoor
Met die manen komt het vast weer goed
Met die manen komt het vast weer goed
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Coen gaat ook erg goed. Ik breng eerst NoNo naar de wei en dan Coentje. We moeten eerst een dijk over en dan vrij stijl naar beneden(ben al een keer uitgegleden met Coentje aan de hand). De eerste keer liep hij niet zo gemakkelijk mee maar nu gaat het beter. Terug doen we het andersom eerst Coen dan NoNo. Dit gaat iets minder soepel. NoNo wil liever niet alleen blijven dus gaat rennen en gillen en dan wilCoen eigenlijk niet mee. Maar met veel praten en doen volgt hij nu toch aardig.
Hij is wel enorm in de rui. Hele bossen met haar komen eraf.(ik vind ze dan al meteen een stuk mooier.)
Hij is wel enorm in de rui. Hele bossen met haar komen eraf.(ik vind ze dan al meteen een stuk mooier.)
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
zoals ik ook al in het dikke buiken topic plaatste, heeft caya wormenkoliek gehad en heeft hij het even moeilijk gehad.
gaat nu weer beter en ga snel weer bij baby kijken
met het verzoek of ik ook kwam knippen...
ben binnenkort(morgen laatste) ook op zaterdag vrij!
dus kan eindelijk normale afspraken maken met mensen
veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Ah joh dat wist ik helemaal niet. Arme Caya..als je weer een keer gaat wil ik wel weer een keertje mee. Ben wel benieuwd ook naar Sven zijn vriendjes van vorig jaar hoe die er nu bij staan. Vooral die lusitano was ik wel van gecharmeerd.Ydel schreef:zoals ik ook al in het dikke buiken topic plaatste, heeft caya wormenkoliek gehad en heeft hij het even moeilijk gehad.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
dat we jou op gaan halen juist....Marijke&Rosco schreef:dus je wil me niet mee hebben. Komt goed. Misschien kunnen we wel combineren als je hier komt rijden. Dan zijn we er immers zo.
ja, dan gaan we ook een keertje met zijn tweetjes
trouwens wel sneu voor caya...
in zijn jonge leventje al schurft gehad(niet zo erg als de anderen trouwens, waarschijnlijk betere antistoffen omdat hij het laatste van mama af kwam, en wat voor mama
wil m zo graag troosten...
hihi, 1 leuk weetje...
amanda noemt hem als sinds ze hem en Ydel verzorgde Baby...
als ze hem nou roept in het land(en ja dan roept ze baby) laat hij zijn vriendjes alleen en komt hij hinnekend aanrennen
veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Ach jee Caya wormenkoliek.
Fijn dat het nu weer beter met hem gaat.
Maar wormenkoliek,krijgen ze dat als ze niet goed ontwormd worden?Of kan elk paard dit krijgen?
Verder las ik dat zowel Yoline als Claudia beretrots zijn op hun kinders.
Coen in de rui,dat is bij Ciara ook heel erg,hele bossen haar haal ik er vanaf.
Stoere kerel Toot voorbij zien schieten.Hij is inderdaad flink gegroeid zeg.Maar hij blijft leuk
Fijn dat het nu weer beter met hem gaat.
Maar wormenkoliek,krijgen ze dat als ze niet goed ontwormd worden?Of kan elk paard dit krijgen?
Stoere kerel Toot voorbij zien schieten.Hij is inderdaad flink gegroeid zeg.Maar hij blijft leuk
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
[/quote]
Ja, ik ben beretrots op mijn kleine ventje.
Vandaag heeft hij heerlijk de hele dag in de wei gelopen met Nono. Toen we ze gingen halen waren ze aan het spelen, echt tegen elkaar steigeren en zo. Nono zat helemaal onder de witte haren van Coen.
Van mij mag het weer zo blijven.
Ja, ik ben beretrots op mijn kleine ventje.
Vandaag heeft hij heerlijk de hele dag in de wei gelopen met Nono. Toen we ze gingen halen waren ze aan het spelen, echt tegen elkaar steigeren en zo. Nono zat helemaal onder de witte haren van Coen.
Van mij mag het weer zo blijven.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Het weer is heerlijk zo he 
Ik was blij da ik niet moest werken, het was zo genieten met de kleintjes buiten!
Hopelijk is het morgen ook nog zo'n weer, dan kan ik foto's maken van Hay en broertje. Geweldig zicht als die aan het spelen zijn
Ik was blij da ik niet moest werken, het was zo genieten met de kleintjes buiten!
Hopelijk is het morgen ook nog zo'n weer, dan kan ik foto's maken van Hay en broertje. Geweldig zicht als die aan het spelen zijn
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.