Rubis.
Re: Rubis.
Zo jong nog en dan zo ziek.... Een moeilijke, maar eerlijke beslissing. Heel veel sterkte!!
Morris, mijn superfjord!
- nancy imka
Heel veel sterkte met het verlies van je maatje!
Vreselijk!
Veel sterkte en kracht!
Rhino...hier op stal ooit ook eens meegemaakt..zo erg en onbegrijpelijk dat je paarden zo ziek kan zien!
Veel sterkte en kracht!
Rhino...hier op stal ooit ook eens meegemaakt..zo erg en onbegrijpelijk dat je paarden zo ziek kan zien!
ik had het op bokt ook gelezen, vreselijk dat je hem nu alweer kwijt bent.
Heel veel sterkte met dit grote verlies

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Sjee, wat een verhaal.... Heel veel sterkte, dat is alles wat ik kan zeggen....
iedereen bedankt!! heel fijn al die lieve berichtjes!!
Ik wist wel dat hij ziek was, ofja dat hij iets mankeerde, want hij gaf al tijden sympomen, maar zo erg, en dat dat zo plots en zo snel kon gaan.. Dat had ik nooit durven denken..
Ja, echt heel bizar inderdaad..roos schreef:Vreselijk!
Veel sterkte en kracht!
Ik wist wel dat hij ziek was, ofja dat hij iets mankeerde, want hij gaf al tijden sympomen, maar zo erg, en dat dat zo plots en zo snel kon gaan.. Dat had ik nooit durven denken..
*Het is beter om niemand te vertrouwen, dan een keer belazerd te worden*
:¨·.·¨:
`·. Rubis, geef Cristel een kusje van me daarboven!!
Jemig, de mooie rooie! Ik ben altijd een grote fan van 'm geweest, heb het hele verhaal van ziek zijn gemist (kom niet echt veel op Bokt) en schrik me wild hiervan. Ik denk vaak aan 'm omdat ik hoop dat Grubis ook zo mooi wordt, mijn "wannabe Rubis"... jemig, kan er niet over uit. Heel veel sterkte meid!
Pff echt verschrikkelijk allemaal zeg, arm dier zoveel verschillende ziekten om tegen te strijden is ook echt oneerlijk
Hoorde gister op de CK van Bart v/d Berg idd dat jullie hem in moesten laten slapen omdat hij zo ziek was.
Heel erg zonde van zo'n mooie en jonge hengst

Hoorde gister op de CK van Bart v/d Berg idd dat jullie hem in moesten laten slapen omdat hij zo ziek was.
Heel erg zonde van zo'n mooie en jonge hengst

Naisven: Ik had dr ook niets over losgelaten op internet dat hij zo ziek was..
ja, arme Ruub, gelukkig heeft hij wat knappe kinders verwekt idd! Misschien mag ik hem ooit een keertje bij jou bewonderen?
Skreia: Ja, het ging echtniet meer, ik kon niet anders dan die keus voor hem maken. de DA kwam, en zei direct hetzelfde, vind alleen een "noodslachting" zo'n vies woord
het was heel moeilijk, stond ik daar met mn kereltje, en even later met de handen leeg. S morgens toen ik onderweg was naar hem, scheen het zonnetje, en twee uur later was alles anders..
ja, arme Ruub, gelukkig heeft hij wat knappe kinders verwekt idd! Misschien mag ik hem ooit een keertje bij jou bewonderen?
Skreia: Ja, het ging echtniet meer, ik kon niet anders dan die keus voor hem maken. de DA kwam, en zei direct hetzelfde, vind alleen een "noodslachting" zo'n vies woord

het was heel moeilijk, stond ik daar met mn kereltje, en even later met de handen leeg. S morgens toen ik onderweg was naar hem, scheen het zonnetje, en twee uur later was alles anders..
-
Ook vanuit Belgie : heel veel sterkte !!
Rubis zijn opa is de papa van mijn Valdo, en vond hem zo'n mooie fjordenman.
Kus en een hoefje van Valdo
Rubis zijn opa is de papa van mijn Valdo, en vond hem zo'n mooie fjordenman.
Kus en een hoefje van Valdo
Mijn goud heeft geen 18 karaat, maar 4 benen, een hoofd, 2kleurige manen en staat te glunderen in de wei.
Mijn Hemel
Ik sta werkelijk met stomheid geslagen!!! Ik was waarschijnlijk een van de weinigen die dit nog totaal NIET wist....
Poeh, wat vreselijk voor je zeg! En ook voor die knappe Rubis! Wat was ik fan van hem joh!
Heel veel sterkte zeg!
Ik wil nog wel kwijt dat ik je enorm bewonder voor je beslissingen om tot op het bot te gaan met het medische onderzoeken, zodat je toch te weten bent gekomen wat hem nu precies mankeerde.

Poeh, wat vreselijk voor je zeg! En ook voor die knappe Rubis! Wat was ik fan van hem joh!
Heel veel sterkte zeg!
Ik wil nog wel kwijt dat ik je enorm bewonder voor je beslissingen om tot op het bot te gaan met het medische onderzoeken, zodat je toch te weten bent gekomen wat hem nu precies mankeerde.
ik zit ook nooit op Bokt, maar ben even gaan kijken toen ik hier las dat Rubis overleden was. Arm dier, zo jong nog en dan al zoveel ellende meemaken....rust zacht Rubis, mooie rooie 

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Ach nee! wat erg. Vond het zo'n mooi dier! Heel veel sterkte.
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
bedankt allemaal, ook een beetje namens Rubie nog. Fijn om te lezen dat hij zo gewaardeerd was, dat verdiende hij ook..
En dan ga je toch aan jezelf twijfelen, maar gelukkig zei de DA "je hebt alles gedaan wat je kon voor hem en dit was nu de laatste dienst die we hem konden bewijzen, ik sta er voor 300 procent achter" ergens geeft dat wel rust..
Ja, het was allemaal zo vaag, en in eerste instatie dachten we dat hij een allergie oid had.. Toen het erger werd, moest ik wel iets.. het "aankijken" was voor mij geen optie, als je een beest hebt moet je er alles aandoen om er goed voor te zorgen vind ik, en daarbij hoorde in dit geval plots helaas ook de beslissing nemen om te euthanaseren..Genista schreef:Mijn HemelIk sta werkelijk met stomheid geslagen!!! Ik was waarschijnlijk een van de weinigen die dit nog totaal NIET wist....
Heel veel sterkte zeg!
En dan ga je toch aan jezelf twijfelen, maar gelukkig zei de DA "je hebt alles gedaan wat je kon voor hem en dit was nu de laatste dienst die we hem konden bewijzen, ik sta er voor 300 procent achter" ergens geeft dat wel rust..
Ik had op bokt ook gereageerd,maar hier ook nog even.
Stiekem ben ik er best wel van ondersteboven. Prachtige stoere Rubis,de man die ik voor mijn Ravina uitgekozen had en waar zo'n fantastisch lief,leuk en mooi veulen van is gekomen waar ik zo trots op ben.
Je bent altijd welkom om bij Hercules te kijken mocht je daar behoefte aan hebben.
Heel veel sterkte nogmaals.
Stiekem ben ik er best wel van ondersteboven. Prachtige stoere Rubis,de man die ik voor mijn Ravina uitgekozen had en waar zo'n fantastisch lief,leuk en mooi veulen van is gekomen waar ik zo trots op ben.
Je bent altijd welkom om bij Hercules te kijken mocht je daar behoefte aan hebben.
Ravina(OrstaxBrusvein)
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) Geboren: 17-05-2011 - † 01-08-2012
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) Geboren: 17-05-2011 - † 01-08-2012
heel veel sterkte met het verlies van deze knappe man 

Dankje!Yvonne6 schreef:Ik had op bokt ook gereageerd,maar hier ook nog even.
Dat lijkt me zeker een keertje leuk!! Kijken offie wat trekjes van zn knappe papa heeft

Heel veel sterkte!
Wat ontzettend jammer dat die prachtige rooie Rubis niet lang heeft mogen leven. Hij was een topper!
Wat ontzettend jammer dat die prachtige rooie Rubis niet lang heeft mogen leven. Hij was een topper!
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Veel sterkte, het was ook nogal een scala aan dingen die hij onder de leden had. Klinkt als de enige juiste beslissing hoe schraal die troost dan ook is.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010