Aike is een vent geworden onder het zadel zeg. Die hals is echt af. Staat hem goed
Ook weer eens gestart
Re: Ook weer eens gestart
Wbt je zenuwen [ik ben zelf niet te stuiten terwijl ik ontzettend graag wil, maar zodra dat pakje aan gaat verander ik] is het een kwestie van doen doen doen en dan vooral nog meer doen. Gaat echt goed komen 
Aike is een vent geworden onder het zadel zeg. Die hals is echt af. Staat hem goed
Liefde is..Alies Dragan Jouke
- Thessa Keizer
Haha, die hals is al behoorlijk hè! Werkt ook vaak tegen me hoor helaasCharret schreef:Wbt je zenuwen [ik ben zelf niet te stuiten terwijl ik ontzettend graag wil, maar zodra dat pakje aan gaat verander ik] is het een kwestie van doen doen doen en dan vooral nog meer doen. Gaat echt goed komen
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Ennnnnn, Joost!!
- Bernadet_Bo
Zat net eens goed naar die foto's te kijken, maar hij lijkt zo best wel groot!
Bo is geweldig! 
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
- Thessa Keizer
Ja he ber, dat viel mij ook ineens op! Denk dat ik hem nog eens een keer ga nameten, hij lijkt echt nog wat gegroeid!
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
Ennnnnn, Joost!!
Ennnnnn, Joost!!
Ach je heb een begin en de rest komt vanzelf zolang jij er maar lol in houdt.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)