Mijn bazin/collega liep met Marloes. Zij heeft nog nooit eerder een paard voorgebracht en ik vond dat ze het super deed!

Mooie Guusje

mama Marloes spreekt haar kind nog even streng toe voordat ze aan de beurt is

Guusje heeft zo'n prachtig koppie vind ik. Op haar halster staat "Look at me" Uitgezocht door de deelnemers

Opstellen ging redelijk, ze wou niet echt mooi staan, maar stond wel stil
Ze is vreselijk overbouwd op het moment, jammer

Ze liet zich welgoed zien

DNA-materiaal afnemen vond ze niet echt fijn, zocht steun bij mama

Op de achtergrond de groep deelnemers die gespannen afwachten hoe Guusje het er af brengt.(Janna staat er ook tussen, maar dat is geen deelnemer hoor )

Mijn baas/collega, die zegt niks met paarden te hebben, vond Guusje stiekem toch wel erg leuk geloof ik

Heleeen, waar we Marloes van gekocht hebben, hielp mee voorbrengen. Toen Marloes voor zichzelf moest ging Heleen met Marloes rennen en mijn baas hield Guusje vast. Hier staan Heleen en ik te wachten tot we mogen opstellen

De jury bekijkt Marloes aandachtig, Klaas houdt Guusje vast. Guusje was trouwens erg makkelijk. Marloes had niet zo'n zin om bij Guusje weg te rennen

Heleen en "haar" Marloes

Deel van de deelnemers kijkt vol spanning toe

Je kan zien dat Heleen en ik blij zijn met de uitslag. Marloes liep op een 3e plek!

Schouderklopje voor Marloes, die zich super gedroeg

Toen moest Guusje nog gechipt. Omdat ze met het dna afnemen al erg moeilijk deed toch maar mijn baas gevraagd om haar vast te houden
Chipper dacht hier nog dat hij het wel met een broodje in zijn hand kon doen

Vasthouden dat beest!

Er moest nog een 2e vasthouder aan te pas komen

Maar ze is gechipt! Deelnemers waren zo trots en blij met de beker die marloes won! Was echt een feestdag voor hen. Toen nog met z'n allen naar Balloo, ijsje eten en wat drinken om even na te kletsen. Leuke dag!