Ik liep bij Playboy zn stal in (KWPN van 1.85) en zei "kom op jongen we gaan lekker naar buiten"
maar Playboy had mij niet in de smiezen en toen ik mn hand op hem legde schrok hij draaide zijn
kont naar me toe en begon te trapen, ik kreeg een lel op mn bovenbeen en vloog een paar
meter door de stal, klapte met mn rug op de grond. Ik ben de stal uitgekropen, bang dat
hij nog meer zou trappen en ben al krijsend op de grond gaan liggen, ik kon niet meer staan
had vreselijke pijn en bedacht dat dit wel eens einde paardenhobby kon zijn.
Gelukkig was er iemand zn stal aan het uitmesten en is te hulp geschoten, moest op mn rug
blijven liggen en ze hebben snel 112 gebeld. Die waren er binnen 10 minuten en ik werd gelijk
met nekkraag en vastgebonden op een plank de ambulance ingereden.
In het ziekenhuis gelijk infuus met pijnstilling want ik verrekte van de pijn, toen allerlei onderzoeken gedaan
en fotos gemaakt, op de fotos was te zien dat ik een klein breukje in mn onderste rugwervel heb, en ja
dat is te voelen, kan mn benen niet eens optillen zelf, lopen en zitten is zeer pijnlijk.
Ook hebben ze mn stuitje gecontroleerd, niet echt op een fijne manier zeg maar

daar niks mee aan de hand.
4 uur later mocht ik weer naar huis, in een rokje van papier want ze hadden mn broek open geknipt en wilde
ook mn FW jas kapot maken maar daar heb ik een stokje voor gestoken. Verder ben ik beurs, bont en blauw
van onder tot boven.
Nu 6 weken rust niet tillen en bukken etc. en daarna moet ik terug naar de orthopeet. Mijn stalbazin moest
werken en was onderweg naar Den Haag maar is gelijk naar het ziekenhuis gekomen nadat dit gebeurd was.
Vond ik wel netjes, het was ook haar paard dat mij door de box heeft getrapt.
Hoe dan ook, ben er mooi klaar mee met dit geintje......... ga zo weer even liggen, zitten is echt heel pijnlijk.