Misschien kunnen jullie wel een familiebijeenkomst regelen op een keuring, Tea met een aantal van haar kinderen, Blossem, Djinty, Eachann en Fjella. Zou leuk zijn, toch?Esther schreef:Lijkt me wel intzettend gezellig!! En omdat Tea geen veulen heeft dit jaar is dat voor mij ook wel realiseerbaar.. Ik wil Djinty ook wel weer eens naast haar mama zien, hihi..
Het D-tjes topic - deel II "Op weg naar volwassenheid"
Re: Het D-tjes topic - deel II "Op weg naar volwassenheid"
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Dat is een idee, maar voor zover ik weet staan de meeste Tea kindertjes in de regio zuid-holland?
We zouden in ieder geval wel het seizoensboekje halen met verhaaltje en een foto
We zouden in ieder geval wel het seizoensboekje halen met verhaaltje en een foto

Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)

Ik wist wel dat je er mee mocht rijden met een B rijbewijs, maar het is wel ff heel iets anders en je moet het wel durven en kunnen haha. Maar het is wel handig, ook met het oog op zomervakanties, om misschien alvast een weekend te plannen... Denk dat september dan het beste uitkomt of niet?
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
Als je auto kunt rijden kun je ook met zo'n klein vrachtwagentje rijdenAnna_Dani schreef:Ik wist wel dat je er mee mocht rijden met een B rijbewijs, maar het is wel ff heel iets anders en je moet het wel durven en kunnen haha.

Dat is misschien wel handig jaAnna_Dani schreef: Maar het is wel handig, ook met het oog op zomervakanties, om misschien alvast een weekend te plannen... Denk dat september dan het beste uitkomt of niet?

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Ik moet wel ongeveer weten hoeveel D-tjes er komen, dan kan ik dat doorgeven aan mn stalbaas. Uiteraard komen ze dan wel op de wei te staan en niet op stal.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Tea zelf staat in Overijssel, Blossem staat in Drenthe, Djinty in Zuid Holland, Eachann in Noord Holland en Fjella in Drenthe.k4tink4 schreef:Dat is een idee, maar voor zover ik weet staan de meeste Tea kindertjes in de regio zuid-holland?
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
On-topic blijven he dames 
Misschien handig om een topic te openen over een Tea en kids meeting?
@ Evy: in zo'n vrachtwagentje rijden valt best mee hoor, ik heb het ook gedaan met Vinga en Dakota toen naar de keuring, het is even wennen maar is goed te doen. Misschien is het een optie

Misschien handig om een topic te openen over een Tea en kids meeting?
@ Evy: in zo'n vrachtwagentje rijden valt best mee hoor, ik heb het ook gedaan met Vinga en Dakota toen naar de keuring, het is even wennen maar is goed te doen. Misschien is het een optie

Oké, ik ben overtuigd.
Als er een goed moment komt zal ik het balletje even opgooien bij Mop.
Als er een goed moment komt zal ik het balletje even opgooien bij Mop.

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Ik kom heel stiekum binnen vallen hier hoor
Esther schreef:
Lijkt me wel intzettend gezellig!! En omdat Tea geen veulen heeft dit jaar is dat voor mij ook wel realiseerbaar.. Ik wil Djinty ook wel weer eens naast haar mama zien, hihi..
Anita45 schreef:
Misschien kunnen jullie wel een familiebijeenkomst regelen op een keuring, Tea met een aantal van haar kinderen, Blossem, Djinty, Eachann en Fjella. Zou leuk zijn, toch?

Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Nou Andrea, ik ben sowieso van de partij, dus je kan al 1 turfstreepje zetten haha. Wanneer denk je ongeveer een datum te hebben?
Over de Tea reunie.. Dat had ik eigenlijk in het zin voor volgend jaar, als ze dan keur wordt.. Maar ik merk dat er wel animo voor is, hihi!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Anna: datum is nog geheel te bepalen door jullie, mij maakt het niet zoveel uit, ik zal binnenkort even aan mijn stalbaasvragen of hij het goed vind (dat denk ik wel) voor we echt definitieve plannen kunnen maken.
Ik wil wel heel graag maar zit met vervoer. Als ik naar overijssel ga met de keuring krijg k mijn paps nooit zo ver dat hij me ook nog eens naar zeeland brengt..
Hij moet me namelijk dan brengen naar Paasloo, zelf terugrijden, en weer ophalen in paasloo of hoogeveen (aangezien ik er misschien een logeerpartij bij mn beste vriendin aan vast plak)
Iemand (betaalbare) ideeen?
Hij moet me namelijk dan brengen naar Paasloo, zelf terugrijden, en weer ophalen in paasloo of hoogeveen (aangezien ik er misschien een logeerpartij bij mn beste vriendin aan vast plak)
Iemand (betaalbare) ideeen?
Djinty

Zo'n vrachtwagentje is bij ons in de buurt 100 euro per dag. Is best veel als je een weekend blijft. Dan zou je moeten kijken of je het met iemand samen zou kunnen doen. Of misschien van een particulier huren als dat bestaat...
Vrachtwagentje huren kan ik denk ook van stal, ik heb zelf alleen geen rijbewijs (misschien tegen die tijd wel)
Ik zoek meer met vervoer inclusief chauffeur
Ik zoek meer met vervoer inclusief chauffeur

Djinty

Als we nou met z'n drieen (Evy, ik en jij) een driepaards vrachtwagentje huren, kunnen we met z'n drieen erheen. Gouda ligt toch ook wel ongeveer op de route richting Zeeland haha!
ik vrees dat je voor een 3 paards wagentje wel een C rijbewijs nodig hebt. maar je moet gewoon maar eens informeren
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Ik hoop dat het jullie gaat lukken om een meeting te hebben in Zeeland. Voor mij gaat dat zeker niet lukken maar ik hoop er wel veel over te lezen hier op FW.
Djambo wordt al een hele vent.

Zijn lieve koppie.

Djambo wordt al een hele vent.

Zijn lieve koppie.

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Cindy+Uniek
zoooo ik kom even binnen vallen!!!!
net terug van vakantie
vandaag halen we dj op uit beusichem naar huis!
er komt morgen nog een veulen bij in beusichem en die veulens onderling gaan heel goed en dj is echt de dwarsligger, hij is gewoon te oud voor hen, maar te jong om de leider te spelen
dus dan kan ik thuis ook vast lekker met hem aan de slag met bitje en longeren e.d.
ik zag iets voorbij komen over de D'tjes meeting? kan iemand me even bijpraten
?
hoe wie wat waar enzo?
net terug van vakantie

vandaag halen we dj op uit beusichem naar huis!
er komt morgen nog een veulen bij in beusichem en die veulens onderling gaan heel goed en dj is echt de dwarsligger, hij is gewoon te oud voor hen, maar te jong om de leider te spelen
dus dan kan ik thuis ook vast lekker met hem aan de slag met bitje en longeren e.d.
ik zag iets voorbij komen over de D'tjes meeting? kan iemand me even bijpraten

hoe wie wat waar enzo?
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Wat leuk een D-tjes meeting! Helaas is Zeeland voor mij het andere eind van de wereld
Dus wie weet een volgende keer
!
@ Anita: Djambo is idd ook al een hele vent! Hoe groot is hij nu?
@ Cindy: Hmmz dan kun je hem idd maar beter naar huis halen jah! Voor de veulens dan ook beter!
Ik heb vandaag Daymar voor de tweede keer aan de longe gehad en ze doet het super! Ze begint de bedoeling een beetje te snappen! Veel doen we nog niet, zo'n 10 min, maar dat is eerst ook meer dan genoeg voor dr! Ze vindt het iig ontzettend leuk

@ Anita: Djambo is idd ook al een hele vent! Hoe groot is hij nu?
@ Cindy: Hmmz dan kun je hem idd maar beter naar huis halen jah! Voor de veulens dan ook beter!
Ik heb vandaag Daymar voor de tweede keer aan de longe gehad en ze doet het super! Ze begint de bedoeling een beetje te snappen! Veel doen we nog niet, zo'n 10 min, maar dat is eerst ook meer dan genoeg voor dr! Ze vindt het iig ontzettend leuk

Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)